Autor |
Zpráva |
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
HTP davam v kopci i ja s Rapidem...
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
21.11.06, 18:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
barton píše: Takže s fávem trhnu HTP? Jednou sem jedno potkal v kopci a stíhal jsem mu bez problému,tak nad tím už chvíli přemejšlim
Akorat pozor, kdybyste zavodili Z kopce tak by vyhral zase on fabka je tezsi
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.11.06, 18:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: barton píše: Takže s fávem trhnu HTP? Jednou sem jedno potkal v kopci a stíhal jsem mu bez problému,tak nad tím už chvíli přemejšlim Akorat pozor, kdybyste zavodili Z kopce tak by vyhral zase on fabka je tezsi
a narovině by to bylo vyrovnaný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.11.06, 18:41 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Fábia 1.2HTP z 0 na 100km/h za 18s
Favorit 136L z 0 na 100km/h za 14s
Takže kdyby zrychlování zkončilo po dosažení 100km/h, bylo by fáčko před fóbií 111 metrů napřed...
A vůbec, neni to nebezpečný, tak nadupanej motor (781.136) v tak malém autě, když dneska se do větších aut dává 1.2HTP?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
21.11.06, 18:52 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Nepér píše: Fábia 1.2HTP z 0 na 100km/h za 18s Favorit 136L z 0 na 100km/h za 14s Takže kdyby zrychlování zkončilo po dosažení 100km/h, bylo by fáčko před fóbií 111 metrů napřed... A vůbec, neni to nebezpečný, tak nadupanej motor (781.136) v tak malém autě, když dneska se do větších aut dává 1.2HTP? to by byla nebezpečná i naše fábka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.11.06, 18:55 |
|
|
Warman
Příspěvky: 136 Bydliště: Praha
|
Tak o tabulkovejch hodnotách htp vs 781.136 bych snad ani nediskutoval...mám takovej pocit, že i škodovka do toho šla s tím, že je jasný, kdo vyhraje...
Ale čemu nějako pořád nemůžu přijít na kloub je to, proč dřív se dělala auta stylem, aby další model byl o něco výkonnější a co možná prostornější a bezpečnější, takže se jednalo o takovou zdravou tržní soutěž v době, kdy se autama především jezdilo a ne bouralo. A když už se nedalo /nebo nešlo udělat technicky/ něco lepšího, nebo by to bylo příliš zbytečný, tak se do novýho modelu montoval aspoň takovej motor, kterej byl na daný auto adekvátní a průměrnej řidič s ním jezdil za rozumnou cenu a ještě se příjemně zařídil...
Dneska už mi přijde, že každá další upoutávka na auto začíná slovy "V testu NCAP jsme dostali tolik a tolik hvězdiček...myslíte, že má někdo víc v naší speciální kategorii, kteoru jsme si vlastně sami vymysleli, abychom v ní mohli být první??!"
|
21.11.06, 19:52 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Sadra17 píše: Nepér píše: Fábia 1.2HTP z 0 na 100km/h za 18s Favorit 136L z 0 na 100km/h za 14s Takže kdyby zrychlování zkončilo po dosažení 100km/h, bylo by fáčko před fóbií 111 metrů napřed... A vůbec, neni to nebezpečný, tak nadupanej motor (781.136) v tak malém autě, když dneska se do větších aut dává 1.2HTP? to by byla nebezpečná i naše fábka
Kamos dal na formane 136L za 12
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
22.11.06, 16:26 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Podla mna to HTPcko nie je az take strasne. samozrejme ze je to motor pripominajuci motorcek z auticka na dialkove ovladanie, ale co som sa ja viezol, tak sa mi zdal byt celkom svizny.
Domam mame Clio 1.4 16V. Ma to 100konikov ale to sa mi zda byt iba ustvany motor. Celkovo 16V technologia pri malych objemoch pomoze dynamike, ale na ukor nevyrovnaneho krutiaceho momentu. 2000ot- nic..... 2500 ot- nic.... 3000 ot.- uz to zacina ist... 3500- celkom slusne... 4000-4500 WOOOW ..
Takze pekne vytocit. Kdezto stary zlaty favorit pekne od 1200 ale pri 3500 konec
...3L V6 je proste 3L V6, objem neoklamete...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
22.11.06, 16:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
deekay píše: Kamos dal na formane 136L za 12
my máme psáno 11.5 ale dalo by se jít na míň
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.11.06, 18:09 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
http://www.bencar.cz/navody40.htm
Tady je ten hypermotor rozkreslenej ...
No des a hruza zvuk jak akusroubovak
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.11.06, 18:25 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
OMG to čo je za motor?
Taký by som nedal ani na kosačku pomaly
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
22.11.06, 18:29 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: ... No des a hruza zvuk jak akusroubovak
podle toho poznáš htp na dálku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.11.06, 18:30 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Hřídele
Ve spodní části bloku motoru je uložen vyvažovači hřídel poháněný ozubeným soukolím od klikového hřídele. Úkolem vyvažovacího hřídele je eliminovat vibrace způsobené pohybem klikového ústrojí (tj. pístů, ojnic a klikového hřídele). Na koncích vyvažovacího hřídele jsou dvě vyvažovači závaží (jedno je k hřídeli přišroubované -znázorněno tmavě zelenou barvou, druhé je tvořeno výstupkem na ozubeném kole pohánějícím hřídel), která zjednodušeně řečeno vyvolávají vibrace „v opačném směru" a tím do značné míry „ruší" vibrace od pohybu klikového ústrojí. Výsledkem je mimořádně klidný a vyrovnaný běh motoru. Vyvažovači hřídel se otáčí stejnými otáčkami jako klikový hřídel, ale v opačném smyslu, proto se také nazývá protiběžný.
Aha, proto se to tak klepe , nakej dementni vyvazivaci hridel, no to nikdy nemuzou vyladit do vsech otacek Evidentne, co ma min jak 4 valce je na ho**o. Nepocitam zahradni trakturky a podobny stroje (ta tycka uplne dole)
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.11.06, 18:31 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.11.06, 18:35 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Moc neusetrej, spis naopak, svicky co se davaj do motorovky nebo do krovinorezu sou pekne drahy a voni potrebujou 3
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.11.06, 18:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|