Autor |
Zpráva |
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Hlava z Favorita
Zdárek.chci se zeptat na váš názor.Můžu sehnat zadarmo novou hlavu z fáva která je snížená o -1,3mm a chtěl bych to dát na motor který je už upravený.Je to 1,4 , rovné písty,ostrá vačka,dva dvojtý karbece solex 40 (pěkně to krmí) a jestě další úpravy.klika a ojnice sou origoš tak se vás chci zeptat jestly tam můžu dát tu sníženou hlavu aniž by mě prastily písty až poletí k marzu..........
|
23.11.06, 11:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Je to slovíčkaření, ale když napíšeš že je snížená o -1,3mm, tak to je vlastně vyšší. Buďto je snížená o 1,3mm a nebo je vysoká -1,3mm oproti původní. To je stejný, jako když ti na vitrínu obchodu napíšou SLEVA -30%, to potom vlastně zaplatíš 30% navíc.
Neber to ve zlým, jen jak sem to viděl, tak mě to praštilo do očí.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.11.06, 14:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
to tam prdi a uvidíš, záleží taky na těsnění pokud nebude mít garantované stlačení, může to dopadnout různě, já jsem to jednomu dělal a nechal jsem si těsnění udělat Jan Kalina Zlín, asi pětikilo a nestěžoval si, taky to bylo nějak přes milimetr snížené miloš
|
23.11.06, 20:09 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
1,3 mm - to už je docela dost, když tak ti bude odcházet těsnění.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
23.11.06, 20:33 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
slovacek.milos píše: to tam prdi a uvidíš, záleží taky na těsnění pokud nebude mít garantované stlačení, může to dopadnout různě, já jsem to jednomu dělal a nechal jsem si těsnění udělat Jan Kalina Zlín, asi pětikilo a nestěžoval si, taky to bylo nějak přes milimetr snížené miloš
já zatím používám těsnění z Fábie 1,4 a zatím drží protože teĎ co tam je hlava tak je snížená kolem 0,5mm ale jestly teda máš nějaký kontakt kde bych mohl sehnat to lepší těsnění aby to ty tlaky udrželo tak mi to prosím napiš.Děkuji.........
|
23.11.06, 23:16 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
23.11.06, 23:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš
|
24.11.06, 08:13 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
slovacek.milos píše: si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš
Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........
|
24.11.06, 11:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
o tom praskání to jsem četl, ale nevím, mohu to říct jen svůj názor, pokud není hliník prohřátý praskat umí, příklad je BMW 524, tam to stačilo hned pohonit a hotovo, pokud se to nechalo prohřát tak se to celý den dalo hnát na plný výkon a poho, stačí 120 zima, po startu plný a je těsnění pod hlavou venku, pokud závodíš s klasickými písty, tak je to normální jev, pokud ten výkon z toho motoru taháš za příznivých podmínek, tak by se to stát nemělo, ale na to to jsou jiní borci, co rozumí strojařině pevnosti a prožnosti materiálů a jejich třídám, na to běžný mechanik nemá miloš
|
24.11.06, 17:06 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
roman heller píše: slovacek.milos píše: si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........
pokud chceš rozdělovač bez podtlaku tak je měli první tisícovky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.11.06, 17:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
roman heller píše: slovacek.milos píše: si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........
Keď točíš 7500 ot, aký máš karbec, akú vačku a aký výfuk?
Inak tie piesty: čo myslíš pod pojmom praskajú? Každých 2000 km? Alebo ako?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.11.06, 22:10 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
ferrari píše: roman heller píše: slovacek.milos píše: si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........ Keď točíš 7500 ot, aký máš karbec, akú vačku a aký výfuk? Inak tie piesty: čo myslíš pod pojmom praskajú? Každých 2000 km? Alebo ako?
Karbece mám dva dvojtý solexi 40,vačka 280/280,laděný svody bez středního dílu výfuku (trubka) a koncový díl výfuku laděný soieta.Ktomu aby se to dalo točit tak mám tvrdý pružiny pod ventilami...........
|
25.11.06, 06:56 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
zpocitej si kompresni pomer a podle toho si najdi v zavodnich upravach kdy to zacne odchazet existuje na to literatura
|
26.11.06, 12:22 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
tak si nalej kompresni pomer a zjisti si jestli se ti nepotkaj ventyly a da se jit cca na kompresni pomer 11.5:1 ale musis zvednou tlak na oleji atd atd!!!
|
26.11.06, 12:26 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
s těsněním nemohu souhlasit, měli jsme na fáčku hlavu zhruba o 2mm dole, upravený spalováky, komprese 12:1, originální těsnění, najezdilo to za rok 50t.km bez problémů
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
26.11.06, 19:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|