Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 06:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Hlava z Favorita 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek Hlava z Favorita
Zdárek.chci se zeptat na váš názor.Můžu sehnat zadarmo novou hlavu z fáva která je snížená o -1,3mm a chtěl bych to dát na motor který je už upravený.Je to 1,4 , rovné písty,ostrá vačka,dva dvojtý karbece solex 40 (pěkně to krmí) a jestě další úpravy.klika a ojnice sou origoš tak se vás chci zeptat jestly tam můžu dát tu sníženou hlavu aniž by mě prastily písty až poletí k marzu.......... :lol:


23.11.06, 11:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Je to slovíčkaření, ale když napíšeš že je snížená o -1,3mm, tak to je vlastně vyšší. Buďto je snížená o 1,3mm a nebo je vysoká -1,3mm oproti původní. To je stejný, jako když ti na vitrínu obchodu napíšou SLEVA -30%, to potom vlastně zaplatíš 30% navíc. :lol:

Neber to ve zlým, jen jak sem to viděl, tak mě to praštilo do očí.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.11.06, 14:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
to tam prdi a uvidíš, záleží taky na těsnění pokud nebude mít garantované stlačení, může to dopadnout různě, já jsem to jednomu dělal a nechal jsem si těsnění udělat Jan Kalina Zlín, asi pětikilo a nestěžoval si, taky to bylo nějak přes milimetr snížené miloš


23.11.06, 20:09
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
1,3 mm - to už je docela dost, když tak ti bude odcházet těsnění.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


23.11.06, 20:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
to tam prdi a uvidíš, záleží taky na těsnění pokud nebude mít garantované stlačení, může to dopadnout různě, já jsem to jednomu dělal a nechal jsem si těsnění udělat Jan Kalina Zlín, asi pětikilo a nestěžoval si, taky to bylo nějak přes milimetr snížené miloš



já zatím používám těsnění z Fábie 1,4 a zatím drží protože teĎ co tam je hlava tak je snížená kolem 0,5mm ale jestly teda máš nějaký kontakt kde bych mohl sehnat to lepší těsnění aby to ty tlaky udrželo tak mi to prosím napiš.Děkuji......... :D


23.11.06, 23:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Tady dělaj i na zakázku...

http://www.styl-plzen.cz/tesneni.php

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


23.11.06, 23:21
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš


24.11.06, 08:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš




Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........ :D


24.11.06, 11:34
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
o tom praskání to jsem četl, ale nevím, mohu to říct jen svůj názor, pokud není hliník prohřátý praskat umí, příklad je BMW 524, tam to stačilo hned pohonit a hotovo, pokud se to nechalo prohřát tak se to celý den dalo hnát na plný výkon a poho, stačí 120 zima, po startu plný a je těsnění pod hlavou venku, pokud závodíš s klasickými písty, tak je to normální jev, pokud ten výkon z toho motoru taháš za příznivých podmínek, tak by se to stát nemělo, ale na to to jsou jiní borci, co rozumí strojařině pevnosti a prožnosti materiálů a jejich třídám, na to běžný mechanik nemá miloš


24.11.06, 17:06
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
roman heller píše:
slovacek.milos píše:
si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš




Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........ :D


pokud chceš rozdělovač bez podtlaku tak je měli první tisícovky :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.11.06, 17:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
roman heller píše:
slovacek.milos píše:
si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš




Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........ :D


Keď točíš 7500 ot, aký máš karbec, akú vačku a aký výfuk?
Inak tie piesty: čo myslíš pod pojmom praskajú? Každých 2000 km? Alebo ako?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.11.06, 22:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
ferrari píše:
roman heller píše:
slovacek.milos píše:
si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš




Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........ :D


Keď točíš 7500 ot, aký máš karbec, akú vačku a aký výfuk?
Inak tie piesty: čo myslíš pod pojmom praskajú? Každých 2000 km? Alebo ako?



Karbece mám dva dvojtý solexi 40,vačka 280/280,laděný svody bez středního dílu výfuku (trubka) a koncový díl výfuku laděný soieta.Ktomu aby se to dalo točit tak mám tvrdý pružiny pod ventilami........... :D


25.11.06, 06:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
zpocitej si kompresni pomer a podle toho si najdi v zavodnich upravach kdy to zacne odchazet existuje na to literatura


26.11.06, 12:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
tak si nalej kompresni pomer a zjisti si jestli se ti nepotkaj ventyly a da se jit cca na kompresni pomer 11.5:1 ale musis zvednou tlak na oleji atd atd!!!


26.11.06, 12:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
s těsněním nemohu souhlasit, měli jsme na fáčku hlavu zhruba o 2mm dole, upravený spalováky, komprese 12:1, originální těsnění, najezdilo to za rok 50t.km bez problémů :P

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


26.11.06, 19:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz