Autor |
Zpráva |
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
fatal: bohužel tu máte větší experty, co udávají tlaky po jízdě a takoví poučení potřebují. A i další, co třeba neví, že olej se mění v daném intervalu nebo po roce (co nastane dřív). A až se někdo vyseká, že mu někdo poradil tlak 2,8, může to odskákat i někdo z Tvé rodiny. T#2 sice nemá auto podle návodu,ale má zdravý rozum (který některým jedincům chybí) a vše v top stavu. Kdyby byly 15" v návodu, bude foukat podle něj. A slova jsem už našel, tak pokračuju v osvětě.
fatal píše: MATTESS píše: Jinak už nemam slov To jsi psal o dvě stránky zpět, nebylo by marné se toho držet.
To se fakt nedá
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
4.1.09, 02:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Zdejší experti se na vás dva "machry" zdaleka nehrabou. S tím olejem si nedáš pokoj? Jsi k smíchu.
A co až se někdo vyseká na 195/50 na 2.0/2.4 podle rady T#2 a sejme někoho z tvé rodiny? To bude v pořádku, protože to poradil T#2, že?
Tomu honění ega tady říkáš osvěta?
MATTESS píše: To se fakt nedá
Ale dá, já se k některým vašim výstupům už taky nevyjadřuju. Tentokrát jsem se neudržel, protože tohle už je fakt moc.
|
4.1.09, 09:09 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
fatal píše: Zdejší experti se na vás dva "machry" zdaleka nehrabou. S tím olejem si nedáš pokoj? Jsi k smíchu. Pokud jsi četl toto celé, tak to nejsme jen my 2 machři, kdo tvrdí, že tlakovat favo na 2,6 je hovadina fatal píše: A co až se někdo vyseká na 195/50 na 2.0/2.4 podle rady T#2 a sejme někoho z tvé rodiny? To bude v pořádku, protože to poradil T#2, že? nepapouškuj. V tomto přídadě nelze nikde vyčíst, jak foukat tato kola pro 742. Ale na favo to lze najít fatal píše: Tomu honění ega tady říkáš osvěta? Ego si honíš akorát ty tím rejpáním. Doporučení výrobce nejsou jen tak pro nic za nic. fatal píše: Ale dá, já se k některým vašim výstupům už taky nevyjadřuju. Tentokrát jsem se neudržel, protože tohle už je fakt moc.
ono je lepší, když se nevyjadřuješ
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
4.1.09, 09:27 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
MATTESS píše: Sadra17 píše: na 105 sem foukal 2,2 předek a 2,4 zadek ted na felině všude 2,5 tak to abych dal fabii alespoň 2,8 Když si tu někdo určuje vlastní hodnoty pro pneu, jak je to třeba s olejem v motoru? Taky mění místo po 10.000km po 13.000 km (např.) a místo předepsaného množství 4l oleje dávají třeba 5l (např.)??
Tak toto je tiež pekný prípad, kedy treba brať návod s rezervou...pre priateľkinu 407čku 1,8B predpisujú výmenu oleja po 30 000 km, resp. 2 rokoch...to je podľa Teba normálne A pritom uvádzajú, že tam môže dávať aj oleje 10W-40 (a nejaké lepšie výkonnostné triedy, samozrejme)...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.09, 09:42 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tuner#2 píše: Kristensen píše: k těm tlakoměrům ono to je těžký, každej ukazuje jinak, když jsem ještě jezdil po EU tak jsme na firmě měli 4 tlakoměry z toho jeden ukazoval při tlaku nad 3 bary o 1 !!!!! bar špatně a ty ostatní tři se rozcházely řádově v 0,3 bar a to ještě ty dva z toho byly profi Proto píšu, žem mám doma tři a jen jeden ukazuje přesně a dle toho můžu zodpovědně radit tlak v pneu, ale řídit se a radit dle těch noname u pumpy to bych si teda nedovolil.
"Kto si nepamätá, nech si kúpi notes...ja mám tri!"
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.09, 09:44 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
fatal píše: Zdejší experti se na vás dva "machry" zdaleka nehrabou. S tím olejem si nedáš pokoj? Jsi k smíchu. A co až se někdo vyseká na 195/50 na 2.0/2.4 podle rady T#2 a sejme někoho z tvé rodiny? To bude v pořádku, protože to poradil T#2, že? Tomu honění ega tady říkáš osvěta? MATTESS píše: To se fakt nedá Ale dá, já se k některým vašim výstupům už taky nevyjadřuju. Tentokrát jsem se neudržel, protože tohle už je fakt moc.
Hej, hej, Mattess, toto čo píše Fatal je presné - že síce niekto hustí na 2,8; ale v zápätí sa vysvetlí, že je to po jazde a na druhú stranu, že niekto jazdí na 195kách 15" na Š130, ale dodá sa, že na celkovo upravenom aute je to isté
Plne súhlasím s Fatalom...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.09, 09:49 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To je zase diskuze Ale zpět k tématu, jsem ještě na to koukal tak na jednom autě na kterým tento rozměr je (195/50 R15) je předepsanej tlak 2,0 a 2,3 a na plné zatížení 2,3 a 2,6
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.1.09, 09:49 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kristensen píše: To je zase diskuze Ale zpět k tématu, jsem ještě na to koukal tak na jednom autě na kterým tento rozměr je (195/50 R15) je předepsanej tlak 2,0 a 2,3 a na plné zatížení 2,3 a 2,6
No hej, hej, ale zasa sa musí hustiť nielen podľa rozmeru, ale aj typu auta (súvisí so zaťažením daného kolesa)...
Inak hej, pekná diskusia
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.09, 09:51 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
ferrari píše: Kristensen píše: To je zase diskuze Ale zpět k tématu, jsem ještě na to koukal tak na jednom autě na kterým tento rozměr je (195/50 R15) je předepsanej tlak 2,0 a 2,3 a na plné zatížení 2,3 a 2,6 No hej, hej, ale zasa sa musí hustiť nielen podľa rozmeru, ale aj typu auta (súvisí so zaťažením daného kolesa)... Inak hej, pekná diskusia to auto má opět 1000kg což zase až tak daleko od škodovky není a že to má motor jinde je v podstatě fuk tak si ty hodnoty otočí tak jak potřebuje ale jinak to vyjde na stejno a vůbec bych se toho nebál pokud se bude motat s tlakem v rozmezí 1,8 - 2,4 na předku a 2,0 - 2,6 na zadku tak to nemůže nic udělat a jen stačí sledovat jak se sjíždí vzorek a podle toho doupravit tlak.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.1.09, 09:59 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
MATTESS píše: Pokud jsi četl toto celé, tak to nejsme jen my 2 machři, kdo tvrdí, že tlakovat favo na 2,6 je hovadina Ale jste jediní machři, kteří tvrdí, že se má tlakovat jen podle návodu. MATTESS píše: nepapouškuj. V tomto přídadě nelze nikde vyčíst Tak odkud to T#2 má, když to nikde nevyčetl? MATTESS píše: Ale na favo to lze najít Výborně, tak nám prosím najdi předepsané tlaky pro Škodu Favorit s nápravou Benteler se stabilizátorem a klimatizací. MATTESS píše: Doporučení výrobce nejsou jen tak pro nic za nic. Řekl někdo něco jiného? Já ne. Pokud jsi to pochopil jinak (jak máš ve zvyku), pochopils to blbě. MATTESS píše: ono je lepší, když se nevyjadřuješ
Jistě, nejlepší by bylo, kdyby se tu nevyjadřoval nikdo, aby pánové z Virtu mohli nerušeně machrovat.
|
4.1.09, 10:01 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No a ještě k tomu felďáckýmu rozměru 165/70R13 to že to má Michalkatka na 2,8 je jeho věc, ale já si myslím že zase až takovej problem to není, ono když se na tomhle rozměru fouká plný zatížení 2,2 předek a 2,6 zadek tak těch 2,8 tý gumě určitě neublíží a když v červenci ráno s teplotou kolem 15ti stupňů nafoukám kola na předepsanej tlak (dejme tomu že třeba právě tu 195ku a bude tam teda 2,0 a 2,3) a ujedu v kuse 400km přes poledne a odpoledne kdy bude 30 stupňů tak v cíli když změřím pneu tak tam budu mít klidně tlak 3-3,5, takže pokud to někdo měří po nějaké jízdě a třeba v létě tak je klidně možný že to má (s trochou nadsázky) nafoukaný dobře jen prostě stoupne tlak.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.1.09, 10:12 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kristensen píše: Inak hej, pekná diskusia to auto má opět 1000kg což zase až tak daleko od škodovky není a že to má motor jinde je v podstatě fuk tak si ty hodnoty otočí tak jak potřebuje ale jinak to vyjde na stejno a vůbec bych se toho nebál pokud se bude motat s tlakem v rozmezí 1,8 - 2,4 na předku a 2,0 - 2,6 na zadku tak to nemůže nic udělat a jen stačí sledovat jak se sjíždí vzorek a podle toho doupravit tlak.[/quote]
Tak súhlas
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.09, 10:30 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
fatal píše: MATTESS píše: ono je lepší, když se nevyjadřuješ Jistě, nejlepší by bylo, kdyby se tu nevyjadřoval nikdo, aby pánové z Virtu mohli nerušeně machrovat.
Hej, hej, najlepšie by bolo keby sa len niekto spýtal a hneď dali odpoveď títo dvaja páni a ostatní by boli radšej ticho...len byť tak ticho a s nemým úžasom sledovať odpovede "dvoch machrov medzi nebom a Zemou"
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.09, 10:34 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No, podle návodu nefoukám ani já..
742, 165/80 R13 - jak předek tak zadek foukám v rozmezí 2.3 až 2.5 (většinou podle toho jak se mi chce dlouho držet ten knoflík na stojanu). Rezervu hustím na 2.8 (tak jednou ročně )
Edit : Neměním olej v motoru, měním motor s olejem
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
Naposledy upravil Šemik dne 4.1.09, 12:03, celkově upraveno 1
|
4.1.09, 10:46 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
ferrari píše: Tak toto je tiež pekný prípad, kedy treba brať návod s rezervou...pre priateľkinu 407čku 1,8B predpisujú výmenu oleja po 30 000 km, resp. 2 rokoch...to je podľa Teba normálne A pritom uvádzajú, že tam môže dávať aj oleje 10W-40 (a nejaké lepšie výkonnostné triedy, samozrejme)...
proč by to nemělo být normální? To není 40 let starý motor. Také jsou proměnné intervaly. Se podívej po kolik km mění olej nákladní vozidla
Proč by se mělo lehčí auto s úzkými koly foukat více než těžší auto s širší pneu? Mam na fabce tlak, co má být, a přijde mi tak akorát. A mít tam např 2,6? To si nedovedu představit. Ale asi je to tu samý konstruktér, co nepotřebuje se řídit pokyny, když je lepší
Ano, jsme největší machři, já se za to nestidim, jsem skromný a vím o tom
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
4.1.09, 11:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|