Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 20:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 317 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Další
 Projekt 600i 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
cely tento projekt chci dat do cerveneho trabanta...ALE :shock: mazani bych nevidel jako problem cidlo teploty jsem mel zapichnute jen mezi zebrama valcu veprostred a fungovalo dle diagnostiky se motor zahral asi na 60stupnu za cca deset minut to by taky fungovalo chlazeni neni problem muze zustat puvodni ventilator plechy okolo valcu se normalne vejdou jak byli akorat tohle chlazeni nema zadnou regulaci takze by se to asi podchlazovalo a jednotka mel porad nizkou teplotu...tohle bych chtel vyresit asi elmagnetickou spojkou z kompresoru klimatizace a na valce dat cidlo z chladice jak se to zahreje sepne ventilator...no no dalsi vec je nahon rozdelovace ten rozvodak sem tam udelal protze to pro me bylo nejjednodussi a nejrychlejsi reseni jak to cele rozjet....takze tohle vyresit bud pastorkem z motoru skoda a rozdelovac by pak byl kolmo k ose kliky...to se ale zase musi mazat..muselo by to byt v krytu...dostaval by se tam bordel...nebo nechat ten rozvodak jen udelat pevnejsi drzak ale musi to byt perfektne souose..coz je skoro nemozne....no a posledni moznost ktera me se zamlouva nejvic....ale sam ji nedam dohromady :( je nedavat tam rozdelovac vubec ale dve zapalovaci trafa a jen rozdelit signal z Rj aby kazdou pul otacku zapalila vzdy jen jedna..tady prosim elektroniky co sem chodi o pomoc....co by k tomu bylo potreba.....a hlavne aby to bylo spolehlive no a posledni problem je co na to cele rekne prave ta lambda sonda... ja ji tam ted nemel protoze sem ji nechtel sroubovat z limuziny a ani bych ji nemel kam nasroubovat a vyfuzk uz sem proste nestihl...pocitam pouzivani pouze plne syntetickeho oleje v presnem pomeru 1:50 to video je natoceno s klasickym mineralem...tak 1:40 urcite mozna i vic...a o proti klasickemu karburatoru to skoro nekouri :shock: jen na zacatku jak sem tomu dal tak se to tak hltilo ale dvoutakty to delaji kdyz nejsou zahrate v tom okamziku to zakourilo ale minimalne motor ma s tim BMM daleko lepsi spalovani a regulaci predstinu nez s puvodnim zapalovanim svisky jsou pouzity s yridiovym jadrem dale se nevejde alternator na nej se bude muset vyrobit drzak ale to uz je detail..... 8) 8) 8) jinak pokud mate kdokoliv jakykoliv napad...uvitam predem dik jura

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


5.1.09, 20:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
To minimalni koureni uz zminuje v technickych popisec Hirth u svych motoru se strikackou. Take to bude mit i nizsi spotrebu :)
Me tak napadlo co kdyby si pouzil dvouvyvodovou civku a na ten kotouc nad kterym je snimac dat druhy magnet. At to hodi dva pulzy za otacku motoru. Potom se bude tvorit jiskra co 180°, jedna bude palit do komprese a druha do vyfuku.

Akorat nevim esi by to nezblblo RJ, ze by si pak myslela ze motor toci 2x tolik. To uz asi necham na zkusenejsi, o RJ z BMM vim celkem prd :) Nak


5.1.09, 21:11
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Dvouvyvodovou civku ma treba Fiat ale nevim jestli by mu to obcas nepalilo do sani, to by byl asi rachot.

Nejspis by ji stacilo proste pripojit na buzeni od ECU a melo by to chodit, pokud to bude chodit.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


5.1.09, 21:14
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Kdepak...mel sem dvouvyvodove civky (samozrejme zdvojene zapalovani) na leteckem 2T Rotax 503 i 582. Zapalko palilo po 180° otacky kliky do sani/komprese a vyfuku/prefuku. Oba motory slapaly jako hodinky. Kdyby tak jeste mely strikacku tehdy byla by to balada. Nak


5.1.09, 21:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
vsak me to pali co 180 stupnu dvakrat tolik otacek nemuzu mit kdyz bmm ma omezovac na seti tisicich tak pak budu mit tri a to nikam nedojedu...a propojit je nemuzu u ctyrtaktu je jedno kdyz skoci jiskra kdyz motor jde do vyfuky tady u dvoutaktu to udelat nemuzu protoze to zaroven prepousti novou smes na pist takze by to akorat strelilo do vyfuku a nic...musel by se tam pridaj jeste jeden snimyc a nejaky obvod...no a ten by dostaval kazdou pul otacku signal z RJ...tak jak to je ted akorat by to rozdeloval tak bay palila jedno jedna civka a podruhe druha.....v podstade bych vyropbil elektronicky rozdelovac...ne ten co tam mam ted..stejny princim jen ted rozdeloju az vysokonapetove vedeni rozdelovac ma tady stejne otacky kliky......ne jak u 4t polovinu

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


5.1.09, 21:38
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Hele... a co dat palec a viko nekam na klikovku? Neslo by to?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


5.1.09, 21:54
Profil ICQ YIM
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
No jo, vždyť se tam nemusí dělit otáčky dvěma. :) Tam by stačil třeba mikropřepínač, na klikovku jednoduchou vačku... Nebo elektronicky by se to taky dalo.

Nebo tam namontuj MPI, to pálí na střídačku. :)


Naposledy upravil fatal dne 5.1.09, 22:03, celkově upraveno 1



5.1.09, 21:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Viky píše:
Hele... a co dat palec a viko nekam na klikovku? Neslo by to?


slo..ale neni tam misto motor by pak nesel dat do auta...misto puvodnich kladivek je tam rozvodove kolo a pred nim jeste ten kotouc pro snimac otacek...a i ted je to uz sirsi nez puvodni domek s kladivky takze nevim nevim....a rozvodak by ted mozna zavazel podbehu

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


5.1.09, 22:03
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
fatal: Mikrospinac by ti shorel za chvili. Elektronicky by slo no ale neni nad mechaniku :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


5.1.09, 22:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
tak tady jeste nejake foto


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


5.1.09, 22:08
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Chlazení by šlo vyřešit hydrospojkou z 815, T1 měla na posledním válcu čidlo, který po zahřátí na určitou teplotu pustilo olej do hydrospojky a rozběhla se vrtula. T2 už to má řešený elektronicky přes ERCH a ten je na 24V, to by ti nepomohlo. S tím spínáním natvrdo by ti brzo něco uletělo, kompresor je na takový bomby stavěnej, ale vrtula ne. Nedovedu si to moc představit, kdyby párkrát sepla ve vysokých otáčkách, to by asi brzo vyletěla ven. Nebo jestli je tam místo, tak klasickou viskospojku.

Jinak klobouk dule, seš dobrej blázen. Že ty nemáš babu? Obrázek

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


5.1.09, 22:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jiri píše:
u dvoutaktu to udelat nemuzu protoze to zaroven prepousti novou smes na pist takze by to akorat strelilo do vyfuku a nic.


No kdyz myslis...zkus se podivat do zapojeni elektriky treba u 2T Rotaxu nebo Hirthu jak maji zapojene zapalovani. Dvouvyvodova civka na obe svicky. Pro letecke aplikace se to akorat zdvojuje na dve svicky na valec kvuli bezpecnosti (vc. civek). To samy ruzny predelavky Trabantu do Ulla a MZK - zapalovani VAPE, jedna dvouvyvodova civka a na obe svicky.
Letecky Stradal STRX1200 (2x Trabik 600 boxer) dve dvouvyvodove civky zase na obe svicky valcu v rade.
Nebo predelani puvodniho zapalovani u Jaw 350 na VAPE MZ04 - zase dvouvyvod civka, jeden snimac a dvojity palec.
Kamarad to ma na dvou Jawach a nevsiml sem si ze by to strilelo do sani. Tak samo ty letecky Rotaxy 2T a ze uz sem jich par videl.

Ale nebudu se hadat, jen sem chtel poradit. S temi otackami ze vzrostou 2x mas pravdu a na to reseni nemam, bohuzel. Nak


5.1.09, 22:23
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Hele panove moji.... neni to tak ze proud do civky prezijou nejlip ty kladivka co tam uz nejsou? Dej jim velkej uhel sepnuti a za ne ty dve civky. Muzes civky budit pres kladivka, ne?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


5.1.09, 22:25
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
už možno trepnem blbosť, ale čo tak použiť zapaľovanie s MPi, tam by ti odpadol ten rozdeľovač, musel by si prerobiť ten zotrvačník a inú klapku a neviem čo zo vstrekovačmi....

rozvodový remeň na dvojtakte som ešte nevidel, ale ani mňa by to asi takto nenapadlo....

problém je že rozdeľovač musí mať polovicu otáčok ako motor...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.1.09, 22:27
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Jo a k otackam.... ECU meri dycky spravny otacky ne? Dyt prece 4 takt to ma 2x vic valcu a polovicni pocet zapaleni.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


5.1.09, 22:28
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 317 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz