Autor |
Zpráva |
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
michalkatka píše: problém je že rozdeľovač musí mať polovicu otáčok ako motor...
Nemusiii... u dvoutaktu neee....
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.1.09, 22:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Jiri píše: tak tady jeste nejake foto Ti říkám, kdyby se natáčel nový díl Mad Maxe, tak by mu nad kapotu Interceptoru trčel rozdělovač tvého Trabi-i agregátu. Matthes píše: fatal: Mikrospinac by ti shorel za chvili. Elektronicky by slo no ale neni nad mechaniku
Proč? Přepínal by se signál pro elektroniku cívky, ne proud do cívky...
Naposledy upravil fatal dne 5.1.09, 22:34, celkově upraveno 1
|
5.1.09, 22:30 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Viky rika... vrat tam kladivka a prepinej s nima buzeni do civek. Snad to tranzistor prezije.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.1.09, 22:34 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ale ja nehci nijak jinak resit zapalovani zapalovani ridi jednotka reguluje predstih v celem rozsahu otacek a dle polohy klapky a zyteze motoru..kdyz to odpojim a dam tam kladivka o tohle vsehcno prijdu coz nechci s tema leteckejma motorama nepletes si to nejak se zdvojenym zapalovanim pro dve svicky ...proste pisty chodi jeden nahoru a druhy dolu..takze nemuzu propojit ty civky k sobe protoze mi pak skoci jiskra i kdyz bude pist dole a to nejde to shori vse nez pist dojde nahoru...nechat tam ten rozdelovac by bylo po elektricke strance nejspolehlivejsi reseni ale po mechanicke problem....a dve inducky je zase problem pro me po elektricke strance...a stejne by tam muselo byt neco dalsiho co rekne kdy ma kterej valec zapalit
pro draka ta visko nevim no...zase jeste kapalinu do toho tahat ale urcite by to asi slo ta magneticka spojka mozna by chodila trabant ma plastovou vrtuli je lehoucka a mam pocit ze ta spijka funguje na principu treni jenom nevim jaky prenese vykon mozna by tam byl nejakje prokluz...to by se dalo vyzkouset...a nebo pak elektricky ventilator a cidlo ale to bude zatezovat elektriku hodne a pojede to v lete porad
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
5.1.09, 22:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Viky píše: michalkatka píše: problém je že rozdeľovač musí mať polovicu otáčok ako motor... Nemusiii... u dvoutaktu neee....
áno, ale v tomto prípade áno, aby mu to rozhadzovalo iskru ja jednotlivé valce....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.09, 22:37 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jiri píše: ale ja nehci nijak jinak resit zapalovani zapalovani ridi jednotka reguluje predstih v celem rozsahu otacek ......a stejne by tam muselo byt neco dalsiho co rekne kdy ma kterej valec zapalit
Jezis no dyt jo.... ECU bude delat ze spina civku, ale kladivka zajistej ze to bude pokazdy jina civka. Das jim vetsi uhel sepnuti, takze regulovat bude jenom ECU a kladivka budou jenom pripojovat tu pravnou civku. Dyt je to snadny (pokud to bude fungovat).
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.1.09, 22:39 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
aha tak se omlouvam vy myslite jen temi kladivky prepinat civky....no kladivka u moderniho motoru se me moc nelibi to radeji ten rozdelovac..navic kdyz tam dam domek s kladivky a vacku tak uz nemam kam dat kotouc a snimac otacek
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
5.1.09, 22:40 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
michalkatka píše: áno, ale v tomto prípade áno, aby mu to rozhadzovalo iskru ja jednotlivé valce.... Ne a ne. ECU dava 2 jiskry na otacku uz ted. Staci prevod 1:1.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.1.09, 22:41 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Ale ten řemen tam nech, vypadá to s ním luxusně. Když nebude roztáčet rozdělovač, hoď tam třeba kompresor.
michalkatka píše: áno, ale v tomto prípade áno...
Nehádej se s Vikym, z dělení dvěma měl jedničku.
|
5.1.09, 22:41 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Taky by sis na tom kotouci mohl ubastlit vlastni rozdelovac. Ale nejdriv bych bejt tebou zkusil dvouvyvodovou civku, ta smes v protifazi taky treba (aspon vetsinou) nejde zapalit a blbnem tu zbytecne. Pomer vzduchu a paliva je u toho urcite mimo spalitelnej pomer.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.1.09, 22:44 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
rozdelovac ma v mem pripade stejne otacky jako klika vse jednotka ukazuje presne ty otacky motoru....proste dvouvalec 2T ma stejne rozlozeni praconich dob jako ctyrvalec 4T kazdou pul otacky zapali jeden valec
Mpi davat nebudu to je slozitejsi a zbytecne ale asi by to s tou listou fungovalo...zase by byli jine problemy neni tam kam dat vstriky....snimac klepani taky nevim....ten jednobod je daleko lepsi...skoda ze to nema listu samo o sobe
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
5.1.09, 22:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Viky píše: michalkatka píše: áno, ale v tomto prípade áno, aby mu to rozhadzovalo iskru ja jednotlivé valce.... Ne a ne. ECU dava 2 jiskry na otacku uz ted. Staci prevod 1:1.
áno, ale máš odporový VN kábel s dvoch výstupov na jednu sviečku? takže 1:2 však vidíš že na rozdeľovači má 2 VN vývody voľné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.09, 22:44 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Právě proto, že má plastovou vrtulu, tak ta takový perdy nemusí přežít, na kompresoru ti trochu proklouzne, protože ten má odpor jak prase, ale u plastu to je jak kdybys narval klacek do špic, viděl bych to tak týden, dva života, než z toho začnou litat lopatky.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
5.1.09, 22:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: rozdelovac ma v mem pripade stejne otacky jako klika vse jednotka ukazuje presne ty otacky motoru....proste dvouvalec 2T ma stejne rozlozeni praconich dob jako ctyrvalec 4T kazdou pul otacky zapali jeden valec
Mpi davat nebudu to je slozitejsi a zbytecne ale asi by to s tou listou fungovalo...zase by byli jine problemy neni tam kam dat vstriky....snimac klepani taky nevim....ten jednobod je daleko lepsi...skoda ze to nema listu samo o sobe
vlastne áno, to som nedopočítal....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.09, 22:46 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Viky píše: Taky by sis na tom kotouci mohl ubastlit vlastni rozdelovac. Ale nejdriv bych bejt tebou zkusil dvouvyvodovou civku, ta smes v protifazi taky treba (aspon vetsinou) nejde zapalit a blbnem tu zbytecne. Pomer vzduchu a paliva je u toho urcite mimo spalitelnej pomer.
muselo by se to asi vyzkouset...ale jistota je jistota....radeji bych aby jiskra skakala jen tam kde ma
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
5.1.09, 22:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|