Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 12:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Koupě nové autobaterie 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek Koupě nové autobaterie
Tejden jsem nejel s autem, venku panují veliký mrazy, takže se mi dneska nepodařilo nastartovat auto. Potřebuju taky vyměnit svíčky, který mají na to vliv. Ale teď se chci bavit o autobaterii. Mám tam 44Ah, která dostačuje, ale když přijdou mrazy...táta mi řikal, že by se tam dala koupit 55Ah, která ovšem stojí třeba 2500 Kč.

Myslíte, že by mělo smysl do toho jít? Já mám se startováním problémy hlavně v zimě, ovlivňuje to víc faktorů, než jen autobaterie, ale myslim, že má na tom taky svůj podíl. Pro mě není problém do toho tolik peněz dát a ani by mi to nebylo líto, pokud by to ovšem mělo svoje opodstatnění.

Díky za Vaše názory :)


8.1.09, 20:18
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
v zime ti je dobra silnejsia baterka...ale napr oco v 120ke ma 45Ah dobry starter...dnes rano -16 a nastartoval.....aj starter musi byt ok aby to tocilo...

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


8.1.09, 20:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
treba uz je tvoje baterka pred smrti... ja to u svy taky nepoznal a taky obcas nenatocil.. az potom kdyz chcipla a ja puzil jinou baterku, postreh sem rozdil... ta moje mela moc velkej vnitrni odpor.. jinak 44Ah staci, puvodne byly 36ky...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


8.1.09, 20:29
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
Příspěvek 
Na Favorita seženeš 55Ah nebo taky 56Ah ale je to skoro stejný i kolem dvou tisic.Každopádne si ty svíčky vyměn a taky je duležitý startovat se zešlapnutou spojkou a ten start neuspěhat a nestartovat porád dokola
a ta silnější baterka je lepší i v létě pokud máš dobrej startér poznáš to

_________________
Škoda Favorit 136L 46kW
ObrázekObrázekObrázek


8.1.09, 20:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kachnis: to doufám, že není. Ta baterka tam není zas tak dlouho, pokud vím, tak ani rok...i když odejít může kdykoliv, ale snad ne..

Kukyn: Díval jsem se jen zběžně od oka na Exide 55Ah za 2500...jojo svíčky vyměním a při startování mám sešlápnutou spojku vždy za všech okolností, to je základ :) a jinak nestartuju pořád dokola, dřív jsem to tak dělal, také jsem si pomáhal tím, že jsem při startování stále sešlapával plyn, což byla chyba...teď jen napumpuju třeba 15-20, pak sešlápnu plyn 2x dlouze a startuju, na plyn už pak ani nešlápnu..btw: je jedno, zda našlapuju plyn se zapnutym zapalováním nebo vyplym?


8.1.09, 20:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
Příspěvek 
Ja mam pro force 55Ah 480 startovací proud a stala 2200,-Jinak ja startuju tak že otočim kličkem aby blikly kontrolky počkam par sekun pac se předbudí altík a nepatrně se vyhřeje karburátor a pak plyn sešlapnu ani ne do čtvrtky a vždy to chytne ale když daš plyn až na podlahu a pustíš a pak teprve startuješ otevře se přívěra vzduchu a s tou se uvede do chodu i sytič...a mně odešla baterka taky asi po roce a pul pač začala podléhat samovybíjení.Večer jsem ji nabil a ráno už jsem na ni nenastartoval a nechytlo to ani na drc z hodně dlouhyho kopce co mam u domu

_________________
Škoda Favorit 136L 46kW
ObrázekObrázekObrázek


8.1.09, 21:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A tu 55Ah bys mi doporučil abych do ní šel, vyplatí se mi to? A Ty máš už stříkačku? Já mám ještě karbec s automatickym sytičem...jojo, ale tim, že se otevře přívěra a aktivuju sytič, to je spíš dobře ne? To já potřebuju, aby se zapnul, ale při těhle mrazech je vše zamrzlý a není šance to rozhejbat...

a ještě jednou se optám, je tedy rozdíl, když sešlápnu plyn se zapnutym zapalováním nebo vyplym?

ta Tvoje je tady za 1555 :) http://www.perfektshop.cz/product/autob ... 480a-5351/


8.1.09, 21:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Sorry za OT ale jak že to startuješ? Ty máš Ecotronic? S tím altíkem to nevím ale s tím předehřátím karbu co to je za blbost leda by jsi měl právě ten Ecotronic, tam je myslím že pod karbcem spirála ale ta ohřejvá až vzduch kterej tam proudí a jinak žádná přívěra se ti neotevře ale právě že zavře aby tam šlo míň vzduchu strhávalo to víc benzínu a i když plyn našlápneš jen na půl tak se ti sytič zaktivuje celej.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


8.1.09, 21:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek 
baterku tam narveš aji 62Ah, děda ju má na fávu a od té doby co ju tam má nemá problém, už je to přes rok a ještě naňu něšáhl, ale zároveň z baterkou jsem mu tam dal 70A altik pač jezdí krátké trasy a nestíhalo by se mu to dobíjet, já si myslim že je to dobrá investyce když před tím musel pořát nabíjet, jinak by nenatočil, prostě o starost míň 8)


8.1.09, 22:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kristensen: Tak jak jsem psal...nejdřív ručně napumpuju tak 15-20x, pak sešlápnu 2x plynovej pedál a startuju...táta mi zas poradil, abych ho sešlápl a 5 sekund držel...jenže kamarád mi zase řekl, že nemá vliv, zda ho držím 5 sekund, nebo sekundu, páč toho benzínu tam proudí stejný množství...nevím, já asi ecotronic nemám, když mi to bere 10 litrů na 100 :D a nemám vůbec stříkačku...

a tohle mě taky hrozně štve...10 lidí= 10 odlišných názorů na danej problém a pak babo raď...to je snad lepší se neradit a dělat dle vlastní úvahy a zkoušet a zkoušet...tim nemyslim nic proti Tobě...takže Ty zas řikáš napůl jo? Okey, zkusím to...

Milan Koukal: díky, no uvidim, ještě popřemýšlim :)


8.1.09, 23:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Já mám karburátor a startuju to tak, že jednou šlápnu víc, musí být slyšet ja si zacvaká sytič a pak mu ještě tak 4x pumpnu pedálem míň. Dneska -16 a chytla na druhý otočení. Baterku mám pořád původní se kterou jsem to koupil ( 41Ah EXIDE), kterou jsem už odepisoval před čtyřma lety a pořád startuje. Hodně je znát na startování startér z felicie. Akorát se mi občas stane, že nezabere a musím do něj klepnout. Naštěstí se mi to zatím nestalo ráno v tom mrazu, budu ho muset rozbrat a očistit.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


9.1.09, 06:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Pokiaľ je všetko ako zapaľovanie, karbec a štartér v poriadku, stačí 44Ah baterka...ak máš ročnú baterku a máš podozrenie, že správne nefunguje, prever to (azda v inom aute) a skús ju reklamovať...ale napr. aj Octavia I 1,6 má 44 Ah baterku...

A ako sa správne štartuje s Favoritom neviem...je presný postup, ako aktivovať sýtič, ja ho neviem...ale je to presný postup...to, že viackrát po sebe stlačíš rýchlo plyn, tým nastrekneš akcelerčnou pumpou benzín do sania - toto sa oplatí, keď je ozaj zima (ako teraz aj -20) - stlačiť rýchlo tak 10x

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


9.1.09, 07:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
ferrari píše:
stlačiť rýchlo tak 10x
To přechlastáš a točíš pak dlouho, správně se to má před startováním sešlápnout na podlahu a uvolnit, v zimě 2x, potom startovat a chytá to na první otočení motoru. Bavíme se o karburátoru.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


9.1.09, 08:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Tak tak, jak píše Neper, za normálních okolností sednout do auta, šlápnout pedál na podlahu a hned pustit a pak teprve začít startovat bez plynu a pokud je zhruba -10 a víc tak ten pedál před startem sešlápnout maximálně tak třikrát (dejme tomu že dvakrát mezi -10 a -15 a 3x mezi -15 a -20 ale neberte to uplně doslova) a startovat opět bez plynu, pokud je vše OK mělo by to zamotat a vrčet.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


9.1.09, 09:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz