Autor |
Zpráva |
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
spartra píše: s těsněním nemohu souhlasit, měli jsme na fáčku hlavu zhruba o 2mm dole, upravený spalováky, komprese 12:1, originální těsnění, najezdilo to za rok 50t.km bez problémů
Mohl by jsi mi poradit jak upravit ty spalováky??K čemu je to vůbec dobrý??
|
27.11.06, 20:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27222 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
roman heller píše: spartra píše: s těsněním nemohu souhlasit, měli jsme na fáčku hlavu zhruba o 2mm dole, upravený spalováky, komprese 12:1, originální těsnění, najezdilo to za rok 50t.km bez problémů Mohl by jsi mi poradit jak upravit ty spalováky??K čemu je to vůbec dobrý??
větší objem -> větší výkon
_________________ Passat 96kw Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw Felda 1.3BMM combi LPG
|
27.11.06, 20:46 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: větší objem -> větší výkon
No, neplati vzdy, taky nezapomenout na kompresni pomer, ventily, plneni, vyplachovani ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
27.11.06, 20:51 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27222 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Sadra17 píše: větší objem -> větší výkon No, neplati vzdy, taky nezapomenout na kompresni pomer, ventily, plneni, vyplachovani ...
s tim se tak nějak počítá
_________________ Passat 96kw Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw Felda 1.3BMM combi LPG
|
27.11.06, 20:51 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, neviem, páni, ste si istí tým, že "väčší spalovák = väčší objem = väčší výkon"? ....
.....Však to je parádny blud....v skutočnosti väčší spaľovák = menší komp. pomer.....spaľováky sa upravujú iba pri zvyšovaní objemu zväčšením vŕtania...a to na primer piestu....tak nejak aby spálený benzín tlačil na celú plochu piestu....hlava sa potom znižuje, aby komp. pomer bol pôvodný (nemusí byť pravidlom, záleží na rozsahu vyfrézovania spaľovákov....
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
Naposledy upravil ferrari dne 29.11.06, 21:47, celkově upraveno 2
|
28.11.06, 18:28 |
|
|
CAT
Příspěvky: 7
|
asi tak, ty kokso
_________________ F 135LS 1992
|
28.11.06, 18:38 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
jo ná úpravu spalováky jsou šablony, sem si to jako neděll doma na koleně
dobrý, srazíš o něco kompresi, lepší spalovaní, vyplachování, proudění vzduch a směsi tak dál
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
28.11.06, 22:11 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
spartra píše: jo ná úpravu spalováky jsou šablony, sem si to jako neděll doma na koleně dobrý, srazíš o něco kompresi, lepší spalovaní, vyplachování, proudění vzduch a směsi tak dál
a kde bych sehnal ty šablony..........
|
29.11.06, 17:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
CAT píše: asi tak, ty kokso
Čo ty kokso, nemáš dosť ICQ, surfuješ aj tu..hi-hi...inak, scheisse, už sa mi tá včerajšia správa nedá editovat...takú peknú hrubicu som vyrobil....a dala sa....
...inak, nepôjdeš?:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
29.11.06, 21:20 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
šablony, bych to stejně nedělal doma, někam rejpnejš a je to v .....
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
29.11.06, 21:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|