|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
petrV
|
foukani z vika ventilu
nevite o jakou zavadu by se mohlo jednat, kdyz fouka z vika ventilu, motor jde pekne, fokani se projevuje na volnobeh, po pridani se ve vyssich otackach se ztraci......., jedna se o favo motor, jeden z prvnich, je tam asi puvodni tesneni pod hlavou, ale nerad bych to zbytecne rozdelaval, kdyz to tim byt ani nemusi
navic nevim jestli to s tim souvisi, ale pri delsi jizde vzdy po asi 20km motor zaskube a pak zas jde bez problemu
predem moc diky za rady
|
9.3.06, 09:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Mirek Svoboda
Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
Odkud fouka?
Jestli z ty trubky, na ktery ma byt hadice cca 16mm do sani, tak to je normalni.
|
9.3.06, 10:10 |
|
|
petrV
|
Mirek Svoboda píše: Odkud fouka? Jestli z ty trubky, na ktery ma byt hadice cca 16mm do sani, tak to je normalni.
ne fouka to, kdyz sundam vicko na nalevani oleje...... u feldy mi to nedela a nerad bych, aby me to nekde nechalo...
|
9.3.06, 10:13 |
|
|
Mirek Svoboda
Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
To je v podstate to samy. Myslim, ze to je bezna vec. Minimalne u starsich vice jetych motoru. Kolik to zere oleje?
|
9.3.06, 10:46 |
|
|
RK
|
Tam to fouká normálně, čím víc, tím víc jsou opotřebený kroužky, pokud ti to víčko nevystřeluje ven, tak to neřeš.Nech si změřit tlaky ve válcích, jestli nějaký netlakuje o hodně míň než ostatní, jestli budou podobný tak je to normální opotřebení.
|
9.3.06, 10:48 |
|
|
petrV
|
Mirek Svoboda píše: To je v podstate to samy. Myslim, ze to je bezna vec. Minimalne u starsich vice jetych motoru. Kolik to zere oleje?
olej to bere tak, ze naliji pri vymene po horni merku a po deseti tis., kdyz zas menim, tak mam po spodni, neni potreba ani dolevat, najeto ma cca 130tis. km
|
9.3.06, 12:02 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
nase felda MPi jede jak drak a fouka to tam taky - u myho fava taky - je to normalni
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
9.3.06, 13:13 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
KDYZ ODENDÁS ODVETRAVACI HADICI -JE PRIPOJENA K FILTRU NESMI BÝT CEJTIT BENZINOVE NEBO VÝFUKOVÉ VÝPARI JESTLI JO JSOU KROUZKY V CHUJI
|
10.3.06, 09:18 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
pokud to tam fouka 3 bar, tak ty krouzky asi nebudou to co bejvaly :-D:-D
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
10.3.06, 09:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Chtěl bych se zeptat. Když sundám to víčko na dolévání oleje a už dost silně to tam fouká a je cítit výfukové plyny, tak motor už asi půjde za chvíli do kytek, že? Jednou mi psal pan Čepek z firmy Excel, že je motor hodně překopán, zvýšený objem na 1340, upravená hlava a chiptuning. Psal mi, že upozorňovali bývalého majitele, že to není na každodenní ježdění. Je to teda motor už na odepsání? Teď mi poslední dobou začíná něco rachtat v motoru. Jsou to rozvody? Předem děkuji.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.4.09, 11:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Chtěl bych se zeptat. Když sundám to víčko na dolévání oleje a už dost silně to tam fouká a je cítit výfukové plyny, tak motor už asi půjde za chvíli do kytek, že? Jednou mi psal pan Čepek z firmy Excel, že je motor hodně překopán, zvýšený objem na 1340, upravená hlava a chiptuning. Psal mi, že upozorňovali bývalého majitele, že to není na každodenní ježdění. Je to teda motor už na odepsání? Teď mi poslední dobou začíná něco rachtat v motoru. Jsou to rozvody? Předem děkuji.
môžeš zmerať tlaky, ale moc si nepomôžeš, ak je menený objem budše mať vŕtané vložky, iné piesty, iné krúžky a zo zháňaním nových bude problém, ľahšie by bolo zohnať druhý motor, alebo sériové črevá... (valce piesty krúžky)
nevieš ako bude na tom spodok motora, takže výbrus kľuky, ale dnes sa to rieši výmenou motora, to vyjde lacnejšie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.4.09, 13:12 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
To foukání je běžná věc,právě proto je tam to odvětrání..Klika víří vzduch a ten musí někudy odejít,ne? Nemusí být opotřebené kroužky,přece jsou tam olejové kanály,kterými stéká natlakovaný olej zpět do vany a ve vaně se točí klika-vzduch se tlačí nahoru;-)..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
5.4.09, 20:27 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
A taky to jde poznat tak, že když zvýšíš otáčky motora (hodně vysoko) tak ten proud vzduchu by měl ustat. Pokud bude intenzivnější, tak to značí pístní kroužky. Ale radši bych počkal na názor odborníka, tohle je jenom moje domněnka.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.4.09, 20:47 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Jen taková poznámka, všechny motory mi víkem oleje foukaly, do určité míry je to normální jev. Akorát nevím, kde je ta míra.
|
5.4.09, 21:25 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
gokralik píše: A taky to jde poznat tak, že když zvýšíš otáčky motora (hodně vysoko) tak ten proud vzduchu by měl ustat. Pokud bude intenzivnější, tak to značí pístní kroužky. Ale radši bych počkal na názor odborníka, tohle je jenom moje domněnka.
Přesně tak..!!
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
6.4.09, 20:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|