Autor |
Zpráva |
johnyskk
Příspěvky: 20
|
Zapojení cyklovače
Prosim vas o nejaky navod jak zapojit cyklovac na skodu 120L je to starsi typ ciklovacu tiez zo slodovky 120 L ale auto som nikdy nemal tak neviem ako to ma byt zapojene.Dakujem
Naposledy upravil johnyskk dne 29.11.06, 21:30, celkově upraveno 2
|
29.11.06, 20:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: Zapojení cyklovače
johnyskk píše: Prosim vas o nejaky navod jak zapojit cyklovac.Dakujem
Jaký cyklovač a na jaké auto?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
29.11.06, 20:38 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
pokud ten cyklovač je třípolohový tak je montáž docela jednoduchá, pokud je pětipolohový /to není ze 120cky/ je do docela složité.
Napiš kolik poloh má přepínač, /pokud má tři, t.zn dvakrát přepneš z kraje na kraj/ já ti napíšu který drát z které svorkovnice kam přepojíš. Dělal jsem to nedavno a tak možná ještě najdu svoje poznámky, nebo to znova vydumám ze schématu. Ještě bych potom potřeboval vědět z kterého roku máš auto, a kolik a v jaké barvě vedou kabely, jestli kabely z cyklovače končí čtyřkolíkovou svorkovnicí, trochu se elektrika měnila.
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
30.11.06, 16:36 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
paradio píše: pokud ten cyklovač je třípolohový tak je montáž docela jednoduchá, pokud je pětipolohový /to není ze 120cky/ je do docela složité. Napiš kolik poloh má přepínač, /pokud má tři, t.zn dvakrát přepneš z kraje na kraj/ já ti napíšu který drát z které svorkovnice kam přepojíš. Dělal jsem to nedavno a tak možná ještě najdu svoje poznámky, nebo to znova vydumám ze schématu. Ještě bych potom potřeboval vědět z kterého roku máš auto, a kolik a v jaké barvě vedou kabely, jestli kabely z cyklovače končí čtyřkolíkovou svorkovnicí, trochu se elektrika měnila.
Musím nesouhlasit
Cyklovače pro škodovku byly jak tří-, tak pětipolohové - ten pětipolohový má také jen tři rychlosti intervalů, ve svislé poloze spínače je "vypnuto" a při otočení doleva běží stěrače na I. rychlost.)
Jinak zapojení obou cyklovačů je shodné, liší se jen přepínačem
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
30.11.06, 22:08 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
nesouhlasím. proč by měl přepínač na 120 nulovou polohu a stálé zapnutí /pětipolohový/ když tuto funkci máš na lukasu. ten pětipolohový se používal v třetihorách - měl jsem ho na š 1203. Tři pokud počítáš i ten na pojistkový desce ve fačku a feldě.
mám elektriku ve 120 v hlavě i některé rozdíly v ročnících a typech. a jak píše má 120 a přepínač zr 120ky.
přepínač na 120 má čtyři dráty ukončené svorkovnicí a pětipolohový má jen konektory. Věř tomu. Už jsem nějakou elektriku ve škodovkách udělal. Nebo jsi taky autoelektrikář?
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
1.12.06, 15:34 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Autoelektrikář nejsem, ale několika škodovkám jsem cyklovač "doplnil"
Dva (z pěti cyklovačů) měly pětipolohový spínač. Jinak se v ničem neliší od těch se spínačem třípolohovým. Možná to prodávali jako ND
Jinak ty cyklovače v rapiďáckejch palubovkách jsou vždy třípolohové...
...ale ve výsledku je to jedno, jestli má ty dvě polohy navíc, zapojení je stejné...
...a už jsem to tady kdysi popisoval, takže někde ve starých tématech...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
2.12.06, 00:22 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
donutil jsi mě prohledat veškeré schémata na škodovky od modelu 105-120. Nikdy se na ně originálně nedával pětipolohový spínač, první byl na 120GLS a vždy byly třípolohové, potom gál do ostarních typů s GL. Ten pětipolohový byl v řadě 100-110 a 1203.
Myslím, že johnyskk potřebuje vědět, konkrétní připojení do 120, která něměla originál cyklovač. a tam se musí provést přepojení jednoho vodiče na svorkovnici lukase a mototku stěračů.
Z orig. cyklovače vedlou čtyřikabely se svorkovnicí a pětipolohový má pět konektorů a navíc funkci ostřikovače při stlačení.
ale to neřeš, to je jen pro informaci, hlavně že ti to funguje a to je účel, ne?
já teď dávám do 120tek lukasy z feldy a místo ostřikovače a spínače zadního stěrače /poloha páčky stlačení dopředu/. zapoluji současné stírání a ostřik
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
2.12.06, 09:47 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Donutil jsi mne nafotit dva cyklovače, co mám doma - ten vpravo je starší - z Garde r.v. 82, ten vlevo je pětipolohový - asi koupený jako ND. Oba jsou identické až na ten přepínač.
Máš pravdu s tim ostřikovačem - to jsem si nikdy neuvědomil, že to, že knoflík lze zamáčknout má nějakou fci...
Takže originál to asi není, ale funguje to stejně
Jinak se cyklovač řešil tady:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... cyklova%E8
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
2.12.06, 11:04 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
5-ti polohový cyklovač se dával také do Š100
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.12.06, 11:49 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
No však, ten levý je stovkový - proto má konektory a ne přímo dráty z přepínače jako ten pravý. Je to předělávaný. Stlačením knoflíku se uváděl do pohybu motorek čerpadla ostříkovače.
Tak podle něj popiš pro johnyskk zapojení toho levého, ať to nemusím hledat. Buď od tý dobroty.
Jinak ty tvoje příspěvky už jsem četl, tam se ale řeší většinou doběh stěračů a jeho nefunkčnost většinou není ve vodičích ale v mechanice motorku. Pokud někdo nevytáhne stálý přívod k tomu motorku. Tvoje připomínky jsem četl ale ne všech víc než 700, odfiltroval jsem si jen cyklovače a stěrače.
Pro šemik- no vždyť píšu: 100-110 a 1203
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
2.12.06, 13:00 |
|
|
Michal Klimeš
Příspěvky: 5
|
Pánové, taky bych se přimlouval za zapojení. Já mám taky pětipolohový ze s100.
_________________ Vůle je duší mechanismu
|
4.12.06, 19:21 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Dobře, teď z hlavy to sice nevím, ale budu to snad o víkendu dělat kamarádovi, tak popíšu, které kabely se musí rozpojit a kde přesně udělat přípojku (konektor) na cyklovač.
Zapojení cyklovače je takové, že červený? kabel je +12V, modrý, kabel - (kostra), a zbývající dva kabely se zapojí jako bypass rozpojeného kabelu doběhu stěračů.
Podrobněji příští týden...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
4.12.06, 19:30 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Bukaj píše: Dobře, teď z hlavy to sice nevím, ale budu to snad o víkendu dělat kamarádovi, tak popíšu, které kabely se musí rozpojit a kde přesně udělat přípojku (konektor) na cyklovač. Zapojení cyklovače je takové, že červený? kabel je +12V, modrý, kabel - (kostra), a zbývající dva kabely se zapojí jako bypass rozpojeného kabelu doběhu stěračů. Podrobněji příští týden...
Koukám, že tu mám nějaký rest
Ale myslím, že už není moc co dodat, snad jen, že ten doběh stěračů je stálý plus, jdoucí z Lucase do motorku stěračů (při zaplém zapalování, pochopitelně )
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
18.2.07, 12:44 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
paradio píše: No však, ten levý je stovkový - proto má konektory a ne přímo dráty z přepínače jako ten pravý. Je to předělávaný. Stlačením knoflíku se uváděl do pohybu motorek čerpadla ostříkovače.
Tak podle něj popiš pro johnyskk zapojení toho levého, ať to nemusím hledat. Buď od tý dobroty. Jinak ty tvoje příspěvky už jsem četl, tam se ale řeší většinou doběh stěračů a jeho nefunkčnost většinou není ve vodičích ale v mechanice motorku. Pokud někdo nevytáhne stálý přívod k tomu motorku. Tvoje připomínky jsem četl ale ne všech víc než 700, odfiltroval jsem si jen cyklovače a stěrače.
Pro šemik- no vždyť píšu: 100-110 a 1203
ten lavy urcite nie je original stovkovy... stovkovy vyzera ako taky velky cierny hranaty vred a je problem ho chytit do dlane, aky je velky...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
18.2.07, 12:49 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
18.2.07, 18:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 100 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|