Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 06:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Optimální snížení 
Autor Zpráva

Příspěvky: 16
Příspěvek Optimální snížení
Ahoj, chtěl bych snížit hlavu na 120L. O kolik myslíte že bych měl tu hlavu snížit abych mohl používat normální speciál jako palivo? Myslel sem tak na kompr. poměr 9,5:1. Nebude nějaký problém s tím benzínem? Chtěl bych taky dát ostřejší vačku, kapku upravit karbec. Prostě na takový normální jěždění.
Dík za rady.


1.12.06, 22:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Otazku snizovani necham odbornikum :wink: , ale proc chces do upravenyho motoru lejt sragoru special a ne natural + aditivum :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.12.06, 22:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 16
Příspěvek 
To jako při každým tankování lejete do nádrže ty aditiva? Musí se to tam lejt v nějakým poměru?


2.12.06, 08:17
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tomáš Korbel píše:
To jako při každým tankování lejete do nádrže ty aditiva? Musí se to tam lejt v nějakým poměru?


Jo, pri kazdym tankovani, pokud teda nemas hlavu s tvrzenejma sedlama ventilu.
Je to asi 25ml na 10l benzinu :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.12.06, 11:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Jak který aditiva.
Já měl oblíbené aditivum od ARALu - za cca 60Kč na 250 litrů benzínu, poměr 1:1000 (250ml).
Ale pak zrušili ARAL, a dneska aditivum od SHERONu za 70Kč 250ml, poměr 1:500 (175 litů benzínu) :cry:
A nejhorší je ten malý BENADIT, který stojí 30Kč a je na 40 litrů...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


2.12.06, 11:10
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Prave o benaditu sem psal, proc je blbej? jen kuli cene bo i vlastnostem?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.12.06, 11:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Matthes píše:
Prave o benaditu sem psal, proc je blbej? jen kuli cene bo i vlastnostem?


Vlastnosti nevím, jen je nejdražší a má dost blbej obal, který se nedá dobře uzavřít po otevření a pak teče...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


2.12.06, 11:14
Profil ICQ

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
nesmíš kupovat benzín po pěti litrech, a nic ti nepoteče, proto je na 40. nedělej z motoru na škodovce 120 po dvaceti letech nějakých fajnšmekra. Ten vezme všechno. I speciál bez aditiv se sníženou hlavou.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


2.12.06, 12:38
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
paradio píše:
nesmíš kupovat benzín po pěti litrech, a nic ti nepoteče, proto je na 40. nedělej z motoru na škodovce 120 po dvaceti letech nějakých fajnšmekra. Ten vezme všechno. I speciál bez aditiv se sníženou hlavou.


ve specialu už ňáký aditiva sou :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.12.06, 13:35
Profil ICQ

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
co by tam dělaly, vždyť nahrazují olovo a toho je tam požehnaně.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


2.12.06, 14:22
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
paradio píše:
co by tam dělaly, vždyť nahrazují olovo a toho je tam požehnaně.


jako olova jo?? :shock: to spis ty nahrazky,ne?
jinak kdyz si predstvujes kompresi kolem 9.5:1 tak takovou maj 120LS a ty na special nejezdi :), nechci tady rozvest diskuzi o tom ze par lidem to na special jede a nekomu i 130ka, to je vec spis nahody..pokud mas k.p. 9.5:1 patri tam 95 oktanu a hotovo.. to aditivum neni zadna veda, benadit je nahovno, pac zasira svicky a ma debilni obal.. mam aditiv od OMV, je dobrej,75 kc, tusim ze na 250l , ma dobrej obal (jako sheron, nebo to z aralu..)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.12.06, 14:35
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
našel jdem ti tabülku závislosti kompresního poměru na snížení hlavy, doufám že máš motor 120 a ne LS
mm - kom.poměr
0,2 - 8,5 oprava 8,6
0,4 - 8,7
0,6 - 8,9
0,8 - 9,0
1 - 9,1
1,2 - 9,3
1,4 - 9,4
1,6 - 9,6
1,8 - 9,7
2 - 9,9

motor LS začíná na 9,6 při 0,2 mma končí 11,1 při 2 mm, víc než 2 mm se nebrousí.
Nedělej kozy, mluví se o olovnatým a bezolovnatým benzínu tak píšu olovo. A't tam cpou co chtěj.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


Naposledy upravil paradio dne 2.12.06, 18:10, celkově upraveno 1



2.12.06, 14:39
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Hlavně se tady zase nezačněte dohadovat, proč 130ka a třeba 120 LS jezdí na Natural s aditivem a ne na Special... Už se to tady řešilo mockrát a stejně nikdo nic novýho nevymyslí... :roll: Prostě když už neni Super, tak na co jezdit jinýho.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


2.12.06, 14:52
Profil ICQ

Příspěvky: 128
Příspěvek 
Ja som mal Š 120 L s hlavou zo Š 100 / vodidla ventylov sa museli prestružit - boli vydrate /
nikdy som tam nelial nič u mna to jazdilo cca 8 rokov, predal som to a jazdí dalej. A skoro som zabudol IDE AKO DRAK.


2.12.06, 15:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
paradio píše:
našel jdem ti tabülku závislosti kompresního poměru na snížení hlavy, doufám že máš motor 120 a ne LS
mm - kom.poměr
0,2 - 8,5
0,4 - 8,7
0,6 - 8,9
0,8 - 9,0
1 - 9,1
1,2 - 9,3
1,4 - 9,4
1,6 - 9,6
1,8 - 9,7
2 - 9,9

motor LS začíná na 9,6 při 0,2 mma končí 11,1 při 2 mm, víc než 2 mm se nebrousí.
Nedělej kozy, mluví se o olovnatým a bezolovnatým benzínu tak píšu olovo. A't tam cpou co chtěj.


1. To zníženie 0,2 znamená asi 8,6 (8,5 je bez zníženia)
2. Mne klepávala aj 120 tka (komp. pomer 8,5:1) na 91 tku
3. Ja, keď už by som znižoval hlavu, tak na 9,7-9,8:1 a potom samozrejme 95ku benzín s aditívom (inak, máte smolu v ČR, lebo v SR Slovnaft predáva UNI95 - s aditívom - za cenu UNI 91....žiadny benzín 91 už neponúka)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 3.12.06, 21:50, celkově upraveno 1



2.12.06, 16:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz