1.3 Mpi od jakého výrobce tam dát LPG
Autor |
Zpráva |
Návštěvník
|
1.3 Mpi od jakého výrobce tam dát LPG
Zdravím uvažuji že bych namontoval lpg, ale co jsem se tak díval po netu, tak každý má jiný názor.Měl jsem ve fačku lovtec a byl jsem spokojen 5 let než jsem ho prodal zajímalo by mne co tam máte vy, pokud máte a jestli byly problémy.
Předem díky za info.
|
19.1.09, 19:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: 1.3 Mpi od jakého výrobce tam dát LPG
Anonymous píše: Zdravím uvažuji že bych namontoval lpg, ale co jsem se tak díval po netu, tak každý má jiný názor.Měl jsem ve fačku lovtec a byl jsem spokojen 5 let než jsem ho prodal zajímalo by mne co tam máte vy, pokud máte a jestli byly problémy. Předem díky za info.
ja mám Lovtec, občas mam trochu problémy s voľnobehom, ale to u MPi nehrozí, , ale celkovo som spokojný....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.1.09, 19:52 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
mám bmm a mám brc, děda má MPI a má lovtec (myslim) a někdy se to tak divně dusí (ale děda, žejo....) no a mě to zase blbě chytá na benzín, když jedu na lpg...myslim, že to je v celku jedno...spíš si pořádně spočítej, jestli se ti to vyplatí nebo ne...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.1.09, 21:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
lovato máš tak nejlevnějsí a nejdostupnější nyní je teda přesně lovtec. aby zas vytáhli prachy tak přejmenovali miloš
|
19.1.09, 21:09 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Já mám BMM a mám BRC. Jsem plně spokojen. Ve starém fáčku jsem měl Lovtec, no bylo to trošku hůř zpracované, alespoň podle mě. Když jsem si nechával dávat do tohohle fáčka LPG, tak mi řekli, že je lepší to BRC, že lovtec není moc dobré.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.2.09, 20:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
varok píše: Já mám BMM a mám BRC. Jsem plně spokojen. Ve starém fáčku jsem měl Lovtec, no bylo to trošku hůř zpracované, alespoň podle mě. Když jsem si nechával dávat do tohohle fáčka LPG, tak mi řekli, že je lepší to BRC, že lovtec není moc dobré.
ten systém je stejný akorát to BRC je dražší, jebou se tam kolena že teče,
těžko říct každopádně jakýkoliv výrobce to dělá proto aby o fachčilo miloš
|
13.2.09, 20:48 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
No záleží kolik chceš investovat.. Do MPi je nejlepší sekvenční vstřikování,dostačující je LOVTEC MAGIC 2,lepší je ELPIGAS,výborný je STAG300..Montuje se i klasický podtlak řízený lambda sondou,ale s tím u MPi motorů jsou po čase problémy..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
13.2.09, 22:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
NOVON píše: No záleží kolik chceš investovat.. Do MPi je nejlepší sekvenční vstřikování,dostačující je LOVTEC MAGIC 2,lepší je ELPIGAS,výborný je STAG300..Montuje se i klasický podtlak řízený lambda sondou,ale s tím u MPi motorů jsou po čase problémy..
sekvenšní taky nejede bez problémů, prožírá se těsnění, sřílí cuká škube,
borec měnil dvakrát těsnění pod hlavou nakonec se zjistilo že leze plyn do chladící kapaliny ,
v podstatě se jedná o oblbovací zařízení a řídící jednotky pak reagují různě i hrůzně miloš
|
14.2.09, 13:52 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
taky si myslím, jak píše miloš, že by to byl nějakje high tech
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
14.2.09, 20:37 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
slovacek.milos píše: NOVON píše: No záleží kolik chceš investovat.. Do MPi je nejlepší sekvenční vstřikování,dostačující je LOVTEC MAGIC 2,lepší je ELPIGAS,výborný je STAG300..Montuje se i klasický podtlak řízený lambda sondou,ale s tím u MPi motorů jsou po čase problémy.. sekvenšní taky nejede bez problémů, prožírá se těsnění, sřílí cuká škube, borec měnil dvakrát těsnění pod hlavou nakonec se zjistilo že leze plyn do chladící kapaliny , v podstatě se jedná o oblbovací zařízení a řídící jednotky pak reagují různě i hrůzně miloš
Tak o tom jsem nikdy neslyšel...To co píšeš není závada výhradně sekvence..,ale reduktoru,a to se může stát i v jiných systémů...
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
14.2.09, 20:46 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Doma máme ve Felície Mpi 50 kw uz 9 let podtlakové TARTARINI, najeto na LPG cca. 92tis km. 1 byly měněny membrány a filtr, jinak nikdy nebyl na celém tomto zařízení jediný defekt. Auto jede na plyn, dá se říct, stějně jako na benzín, půměrná spotřeba na delší trasy se pohybuje mezi 6-7,5l, na místní popojíždění 8-9l. Tartarini u nás v servisu už nemontují, nabízí Lovtec za 16500, nebo BRC za 17500. sám nevím, které z těchto je lepší. Údajně to vyjde nastejno spolehlivostí, na spotřebu to nemá vliv, Lovtec má prý levnější membrány a díly.
|
16.2.09, 23:09 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
na sadě membrán máš rozdíl stovku což neni smrtelný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.2.09, 08:24 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
bosator píše: Doma máme ve Felície Mpi 50 kw uz 9 let podtlakové TARTARINI, najeto na LPG cca. 92tis km. 1 byly měněny membrány a filtr, jinak nikdy nebyl na celém tomto zařízení jediný defekt. Auto jede na plyn, dá se říct, stějně jako na benzín, půměrná spotřeba na delší trasy se pohybuje mezi 6-7,5l, na místní popojíždění 8-9l. Tartarini u nás v servisu už nemontují, nabízí Lovtec za 16500, nebo BRC za 17500. sám nevím, které z těchto je lepší. Údajně to vyjde nastejno spolehlivostí, na spotřebu to nemá vliv, Lovtec má prý levnější membrány a díly.
Šel bych do toho BRC,sice Lovtec jsem měl vždycky bez problémů...ale chci zkusit i jiného výrobce..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
17.2.09, 09:16 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Tartarini mam ve fazolu-koupil jsem ho uz s timhle systemem a spokojenej s nim moc nejsu. Ve skodovce mam BRC a s nim spokojenost, je to i lip spracovany. Oboje podtlak. Ale jak rikal jeden znamej plynar - jedno auto jede na plyn krasne, nemusi se na to ani sahnout, a s druhym autem stejnyho typu jsou neustaly problemy.
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
20.2.09, 07:23 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Mě by ještě zajímalo, jak jsou na tom, BRC, nebo LOV-TEC, co se týče zblbnutí řídící jednotky Felície Mpi. Které z nich způsobí více nesmyslných chyb v paměti závad a případně jaké to jsou? Pokud budu hledat závadu, je možné tu řídící jednotku pro lpg nějak snadno odpojit, abych vyloučil chyby zapříčiněné pouze tímto oblinutím ř.j.?
|
22.2.09, 13:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|