Článok "SEDR120, ESDR 120, SEDR 130 - skúsenosti"
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Článok "SEDR120, ESDR 120, SEDR 130 - skúsenosti"
Zdravím,
vzhľadom na to, že umiestnenie článkov na Techweb je mierne problematické, zasielam vám odkaz na tento článok. Dúfam, že vám pomôže.
http://ferrari.webzdarma.cz/Karburatory.doc
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.12.06, 16:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Moc pěknej článek, mám chuť taky vyzkoušet dát tam EDSR120.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
2.12.06, 19:33 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Přidávám se k Martinovi, fakt moc pěkný... ten EDSR120 byl na normální 120, nebo na LS?
Btw, ta vložka s tou vířivou vrtulkou je naschvál takhle upravená?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
Naposledy upravil Šemik dne 3.12.06, 14:21, celkově upraveno 1
|
3.12.06, 09:28 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Word sice je na skoro kazdom kompe, ale ja ho tu nemam a ani nechcem. Skus to prehodit na html alebo pdf.
|
3.12.06, 11:01 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
já to můžu předělat do pdf, ale zase nemám kam to uploadovat...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.12.06, 12:02 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Som si nahodil Star Office a ten z toho urobil nadherne HTML - 37 kB plus obrazky. Naco pouzivat sh^|y od billa gatesa. Mozem poslat na mail.
|
3.12.06, 12:23 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Mám dotaz: Nebolo by lepšie, keby si dal toto radšej do užitočných odkazov, aby to nezaľahlo prachom??
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
3.12.06, 13:10 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Izdeláno, vďaka za pripomienky
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2171
Ten EDSR bol 120L, ale ak sa nemýlim, rozdiel je iba v hl. tryske 2. komory (inak počas výroby ´boli EDSR rôzne osádzané, 1. stupeň tu bol 110/170 a druhý 125/160)
A čo sa týka tej vrtuľky - to nebolo nijak upravované, to sa tak kedysi predávolo (resp. montovalo už v Škodovke).
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.12.06, 16:43 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Ferrari, poslal jsem ti mailem html, jak jsem to prevedl pro Vikyho. Tak to muzes nekde vyvesit.
|
4.12.06, 11:34 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ferrari, ale ten plech s těmi vrtulkami má mít vrtulky pod oběma difuzéry a ne jen pod jedním...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.12.06, 14:28 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Ferrari, ale ten plech s těmi vrtulkami má mít vrtulky pod oběma difuzéry a ne jen pod jedním...
Je to možné, ja som mal jeden plech čo mal 2 vrtuľku a ďalšie 2 plechy, kt. mali iba 1 vrtuľku...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.12.06, 19:22 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ne ne, delaly se vrtulky bud jen na 2. komoru nebo na obe
jinak jesli chces semiku, dotahnu ti tenhle dvouvrtulkovac do sbirky, jesli ho jeste nemas
jen skoda zes nemel k dispozici sedr na 120LS, to by me zajimalo hoooodne moc jinak dokud sem nekoupil funglovku sedr na 120LS prohazoval sem co mi prislo pod ruku a ze vsech karbecu mi taky na zivost vysel nejlip edsr 120 a jinak nevite jesli SEDR na 120LS ma ekonostat jako 130ka?
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.12.06, 21:40 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jenom by mě zajímalo, který je nejlepší při provozu na LPG? Nejspíš to bude ten, co má největší díru do motoru (difuzory) a tím pádem tolik nezavazí.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.12.06, 22:01 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Martin píše: Jenom by mě zajímalo, který je nejlepší při provozu na LPG? Nejspíš to bude ten, co má největší díru do motoru (difuzory) a tím pádem tolik nezavazí.
Na LPG by byl nejlepší plastovej, když jsem viděl několik karbců po provozu na LPG
Jinak super článek, já nedávno dal do máminé 120ky karbec EDSR ze 120, přetryskovaný jako 130, s ekonostatem a k tomu ETZ a jede to o poznání líp
Jen spotřebu jsem neměřil....
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
4.12.06, 22:18 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
kachnis píše: nevite jesli SEDR na 120LS ma ekonostat jako 130ka?
Tak na 95% bych rekl ze nema.
Tech 5% je karb, kterej jsem vytah ze svyho motoru (120LS), ale zrejme mel dany viko ze 130ky.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.12.06, 07:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|