Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 02:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 repase KYVKA & VLEČKA 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek repase KYVKA & VLEČKA
zravím. sehnal jsem si zdarma vlečku komplet s prevodovkou a se vším, je ještě namontovana v aute Š130. chci se zeptat co všechno je potřeba na te vlečce vymenit za nové aby byla ve 100% stavu a na kolik to tak může stat. nevim presne jak je ta večka konstruovana, jaky ty klouby a tak... na kyvce vim ze by mi stacili kameny, loziska, gufera a par tesneni + silentbloky na ramena. ale co na vlecce? vím že je tam toho asi trochu víc co je potřeba vymenit urcite takze si lamu hlavu nad tim jestli udelat tu kyvku nebo vlečku z hlediska financí a pomeru (penize/vylepseni)


30.1.09, 11:50
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Vlečka je urči podstatně lepší...

Aby byla ve 100% stavu, tak musíš dát vše nové...to se dostaneš šupem přes 5000 Kč ani nevíš...a zastavíš se možná u 10 000 Kč jesi seženeš šikmá ramena nová ze OK cenu...

Pokud ale chceš, aby fungovala tak jak má a šikmý nebudou shnilý nebo zkroucený, tak to chce výztuhy na šikmý a na podélný...podélný ramena raději nový...pak ložiska + gufera do šikmých, silentblok na podélný "buchta", silentblok do šikmého (s tim většinou nic není), s příčkou taky ni nebývá jesi není shnilá...ale chce to novej silentblok pod převodovku...po x letech se daj znova sehnat nový :) , podložku z PVC mezi ramena snad vyrobíš doma z lina třeba...tot asi vše k nápravě jako takové...

Brzdy záležej na tobě...štíty nový nebo obrousit a natřít, pakny, samostavy, prasata, hadičky, pérka, lanovody, všechny šrouby nový pevnostní...jak chceš...

Poloosy rozebrat vyčistit, dát nový tuk a manžety...

Převodovka nic nebo všechno...neb aspoň olej pokud to nechceš hrotit stylem synchrony, který neseženeš a ložiska...pak seštelovat vůle...přetěsnit...atd

Takže takle náko no...mám to skoro celý za sebou a můžu pět chválu a doporučovat...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.1.09, 12:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Vlečka je urči podstatně lepší...

Aby byla ve 100% stavu, tak musíš dát vše nové...to se dostaneš šupem přes 5000 Kč ani nevíš...a zastavíš se možná u 10 000 Kč jesi seženeš šikmá ramena nová ze OK cenu...

Pokud ale chceš, aby fungovala tak jak má a šikmý nebudou shnilí nebo zkroucený, tak to chce výztuhy na šikmý a na podélný...podélný ramena raději nový...pak ložiska + gufera do šikmých, silentblok na podélný "buchta", silentblok do šikmého (s tim většinou nic není), s příčkou taky ni nebývá jesi není shnilá...ale chce to novej silentblok pod převodovku...po x letech se daj znova sehnat nový :) , podložku z PVC mezi ramena snad vyrobíš doma z lina třeba...tot asi vše k nápravě jako takové...

Brzdy záležej na tobě...štíty nový nebo obrousit a natřít, pakny, samostavy, prasata, hadičky, pérka, lanovody, všechny šrouby nový pevnostní...jak chceš...

Poloosy rozebrat vyčistit, dát nový tuk a manžety...

Převodovka nic nebo všechno...neb aspoň olej pokud to nechceš hrotit stylem synchrony, který neseženeš a ložiska...pak seštelovat vůle...přetěsnit...atd

Takže takle náko no...mám to skoro celý za sebou a můžu pět chválu a doporučovat...


aha. velmi vyčerpavajici. dik moc za info.

1) s prevodovkou nehodlam nic delat, maximalne ten olej
2) v pripade ze ty ramena jak podelny tak sikmy jsou OK, je nutny varit ty vyztuhy? (nejsem zadny zavodnik :-) ), silentbloky na podelny jsou samozrejmý
3) ty brzdy, to uz jsem delal na kyvce vsechno novy, takze vim co a jak...
4) ty poloosy, pises ze rozebrat, vycistit, novej tuk + manzety. a co takova ta trojnozka jak je u prevodovky, ta neni potreba vymenit? nenici se to? nebo proste hlavne co je dulezity na tech poloosach udelat

celkove bych to shrnul tak ze mi jde prevazne o to aby hlavne ty poloosy a prenos sily na kole byl OK. budu tam pak davat motor favorit tak aby to bylo OK.


30.1.09, 12:57
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No tak ty výztuhy nejsou kvůli závodění, ale kvůli tomu, že šikmá ramena byla poddimenzovaná už při výrobě a časem si to sedá no...a když už se to bude kuchat tak je to maličkost navařit...hlavně máš klid napořád prakticky...

Rozebrat ramena od sebe stejně musíš a natírat to budeš takže to vzít při jednom...do šikmých doporučuju nalít vyjetý olej a dát nový ucpávky dutin 10mm...sou ty gumový špunty...

S poloosama se obrať na Matthesa, Šemika, Carlose a jiní kteří to dělali...já neměl důvod zatim...

Trojnožkou u převodofovky nevim co myslíš...jesi tripoid poloosy nebo ten silentblok co jí drží na příčce ? Jesi jo, tak novej druhovýrobní se dá sehnat...

Co dál ? :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.1.09, 13:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No jesi s prevodovkou nic nebudes delat tak to bude tezkej slimak :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.1.09, 13:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Matthes píše:
No jesi s prevodovkou nic nebudes delat tak to bude tezkej slimak :)


proc? a co bych s ni mel delat?


30.1.09, 14:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No tak ty výztuhy nejsou kvůli závodění, ale kvůli tomu, že šikmá ramena byla poddimenzovaná už při výrobě a časem si to sedá no...a když už se to bude kuchat tak je to maličkost navařit...hlavně máš klid napořád prakticky...

Rozebrat ramena od sebe stejně musíš a natírat to budeš takže to vzít při jednom...do šikmých doporučuju nalít vyjetý olej a dát nový ucpávky dutin 10mm...sou ty gumový špunty...

S poloosama se obrať na Matthesa, Šemika, Carlose a jiní kteří to dělali...já neměl důvod zatim...

Trojnožkou u převodofovky nevim co myslíš...jesi tripoid poloosy nebo ten silentblok co jí drží na příčce ? Jesi jo, tak novej druhovýrobní se dá sehnat...

Co dál ? :D


myslel jsem ten na ty poloose. jinak zatim diky. tedka jsem si to dovezl to auto. tak ho jdu vykuchat at si pro to muzou v pondeli dojet z kovosrotu.


30.1.09, 14:05
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
A voni furt machrujou že diferák 3.9 je dlouhej a že to ho**o jede tak dávaj 4.22...s Fávem to jede upe normálně neboj...a s duplým ještě líp... :P :P :P

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.1.09, 14:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Martin 007 píše:
A voni furt machrujou že diferák 3.9 je dlouhej a že to ho**o jede tak dávaj 4.22...s Fávem to jede upe normálně neboj...a s duplým ještě líp... :P :P :P


Jenze s 4,22 to pojede este lip... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.1.09, 14:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No tak ty výztuhy nejsou kvůli závodění, ale kvůli tomu, že šikmá ramena byla poddimenzovaná už při výrobě a časem si to sedá no...a když už se to bude kuchat tak je to maličkost navařit...hlavně máš klid napořád prakticky...

Rozebrat ramena od sebe stejně musíš a natírat to budeš takže to vzít při jednom...do šikmých doporučuju nalít vyjetý olej a dát nový ucpávky dutin 10mm...sou ty gumový špunty...

S poloosama se obrať na Matthesa, Šemika, Carlose a jiní kteří to dělali...já neměl důvod zatim...

Trojnožkou u převodofovky nevim co myslíš...jesi tripoid poloosy nebo ten silentblok co jí drží na příčce ? Jesi jo, tak novej druhovýrobní se dá sehnat...

Co dál ? :D


Hele vyjetej olej bych nedaval :sick: Nekde se vzala fama, ze je to proti korozi dutin dobry ale ja osobne zastavam nazor, ze olej je moc kyselej co se tyce antikoroznich ucinku. Co vy na to?

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


30.1.09, 15:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Majlanky píše:
Hele vyjetej olej bych nedaval :sick: Nekde se vzala fama, ze je to proti korozi dutin dobry ale ja osobne zastavam nazor, ze olej je moc kyselej co se tyce antikoroznich ucinku. Co vy na to?


Ja som skôr za nový olej, nie vyjazdený...keď už, tak 10 koruniek za deci oleja nezabije...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


30.1.09, 15:37
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak voklop rezistin no...pardon...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.1.09, 15:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ja sa tiež chystám vymeniť kyvku za vlečku...vlečku mám už kúpenú. Mám nejaké nejasnosti (výstuhy si pohľadám):

1. pružiny + tlmiče + tie domce pod pružiny (navrch do kasne) sú rovnaké pre Rapid a pre sedan?
2. prevodovka je v deliacej rovine netesná. Chcel by som to utesniť, no nechce m ju poliť...čo poviete na to, žeby som ju jednoducho riadne očistil a deliacu rovinu natrel silikónom? Samozrejme by bola počas tuhnutia silikónu položená nabok (a bez oleja), aby tlak oleja nepretlačil ešte nestuhnutý silikón...opakujem, nechcem ju poliť...
3. myslíte, že je vhodné meniť manžety poloosí, keď nie sú poškodené? Ak áno, aké manžety použiť (myslím značku)? totiž keĎ sa vymenila manžeta na tatkovej šáde, tak vydržala cca rok...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


30.1.09, 15:44
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
ferrari píše:
1. pružiny + tlmiče + tie domce pod pružiny (navrch do kasne) sú rovnaké pre Rapid a pre sedan?
2. prevodovka je v deliacej rovine netesná. Chcel by som to utesniť, no nechce m ju poliť...čo poviete na to, žeby som ju jednoducho riadne očistil a deliacu rovinu natrel silikónom? Samozrejme by bola počas tuhnutia silikónu položená nabok (a bez oleja), aby tlak oleja nepretlačil ešte nestuhnutý silikón...opakujem, nechcem ju poliť...
3. myslíte, že je vhodné meniť manžety poloosí, keď nie sú poškodené? Ak áno, aké manžety použiť (myslím značku)? totiž keĎ sa vymenila manžeta na tatkovej šáde, tak vydržala cca rok...


1. Jo vlečka je komplet záměnná coupé sedan...
2. To sem zkoušel a je to na prd...a jak ji rozpůlíš tak budeš asi muset štelovat diferák...
3. Jesi nejsou prasklý manžety nebo vyhrkaný klouby, tak nešahat pokud za každou cenu nechceš prostě GO no :)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.1.09, 15:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Majlanky píše:
Hele vyjetej olej bych nedaval :sick: Nekde se vzala fama, ze je to proti korozi dutin dobry ale ja osobne zastavam nazor, ze olej je moc kyselej co se tyce antikoroznich ucinku. Co vy na to?


že to je blbost

jo a když jsem ho chutnal, tak je spíš hořkej


30.1.09, 15:55
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz