Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 06:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 divny problem - favorit 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: divny problem - favorit
lord_sef píše:
zdravim, mam divny problem, a to ten, ze jsem zapojoval palubku z feldy, vse funguje jak ma... vsechny vypinace az na vypinac zadnich mlhovek ktere nevim jak zapojit... takze to mam na starem tlacitku... ale, kdyz auto stoji popr. ujedu tak 15km vse vpohode... ale ujedu treba 30km, zastavim, vypnu motor tak me stale sviti osvetleni palubovky:( i kdyz vytahnu klicek, vyndam 2 pojistky z pojistkovky ( 2 uplne vpravo) tak se podsvetleni vypne... ale dam je zpatky a podsvetleni ze zaple... pockam treba hodinu dam je zpatky a podsvetleni je zase vyple a funguje to normalne... nevite cim to muze byt??


tak vopaje by ti poradil to bude jalový proud :D miloš


31.1.09, 12:28
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Někde bude nejspíše zkrat kabelů o sebe, vem si multimetr, schema, rozeber palubku a přijdeš na to.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.1.09, 12:30
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: divny problem - favorit
slovacek.milos píše:
tak vopaje by ti poradil to bude jalový proud :D miloš
)

:D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.1.09, 12:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Multimetr nemá, to by přišel na to zapojení mlhovek, schéma nemá, jinak by přišel na to zapojení mlhovek. Mám obavy, že v jeho případě je to neřešitelné :( .

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.1.09, 12:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
ta poistka :shock:
:lol: :lol: :lol:
Mozno by sa tak mohlo riesit automaticke vypinanie radia :wink:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


31.1.09, 20:09
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Při prasklé pojistce se rozsvítí palubka? Zajímavý auto


31.1.09, 20:09
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já bych to spíše viděl na špatnou spínačku, nebo spíše na některé špatné relátko v pojistkovce. Popř. studený spoj. Relátko se může lepit a tím pádem se nevypíná podsvětlení.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


31.1.09, 21:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
nebude ta prasknuta poistka nahodou ukazatel na nejaky problem? ak tam mas skrat a poistka drzi skrat tak nesvieti, ale ako nahle praskla skrat zmizol a palubka svietila...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


31.1.09, 22:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
varok píše:
Já bych to spíše viděl na špatnou spínačku, nebo spíše na některé špatné relátko v pojistkovce. Popř. studený spoj. Relátko se může lepit a tím pádem se nevypíná podsvětlení.
Obrysovky koncová světla a palubní deska jsou jen přes vypínač, bez relé.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.1.09, 23:55
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já se s nikým nechci hádat, nevím jak to je u feldy, ale u fáčka jsou i světla i podsvětlení budíků zapojené přes relé. Před pár dny jsem to opravoval kamarádovi z práce. On měl ale studeňáky na plošném spoji pojistkového panelu. Už to asi před ním opravoval a trošku to nezvládl. Náhodně mu vždycky zhasla palubka a světla, nešel otáčkoměr apod. Tak jsem mu to propájel a zatím týden klid.
Proto jsem napsal o tom relé, ale opravdu nevím, jestli to mají feldy zapojené taky tak.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.2.09, 14:03
Profil
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Nečetl jsem celou diskusi, tak jen poznámka: Studený spoj obvykle vidět není. Pokud ti něco blbne, tak vem schéma elektriky, multimetr a měř.


5.2.09, 15:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Tak to ti neřeknu, některé desky bývají pájené tvrdším cínem, obvykle jsou potažené lakem, nejsem si tím jist, ale mohl bys udělat více škody než užitku... Obvykle se při studeňáku něco spíše vypíná, ale záleží na zapojení.


5.2.09, 15:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, bůhví, jak to máš s tou jinou palubní deskou pospojovaný...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


5.2.09, 15:39
Profil ICQ

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Už máš knihu Údržba a opravy....? V ní najdeš schéma a podle něj si docela jednoduchou úvahou zjistíš co jediné by to mohlo dělat. A multimetr dneska koupíš za pár korun. V pojistkovce ale chyba docela určitě není.


5.2.09, 15:50
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Chyba bude nejspíš v tom co je mezi sedačkou a volantem. Nemají jen tak čirou náhodou obrsovky a přístrojovka svítit i při vytaženém klíčku? A zhasnout až po vypnutí vypínačem? Pokud tam teda není dobastlené nějaké automatické rozsvěcování?


5.2.09, 16:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz