Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 03:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Sprint - úprava motorů 781.135/136 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Sprint - úprava motorů 781.135/136
Co je všehno součástí této úpravy?
vačka?
snížená hlava?
jiný trysky?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


8.12.06, 10:24
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek Re: Sprint - úprava motorů 781.135/136
Nepér píše:
Co je všehno součástí této úpravy?
vačka?
snížená hlava?
jiný trysky?


Teda nevim jak na sprinty, to je asi většinou o ladění a laborování na trati (po těch úpravách :D ), ale já si koupil knížku "Škoda Felicia - Sportovní úpravy" a tam se dá vyčíst hodně o úpravách těch našich motůrků i jak se upravovaly závodní motory - teda pokud tu knížku nemáš :shock: :?

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


8.12.06, 13:36
Profil ICQ
Příspěvek 
Mám ten pocit, že kolega myslí úpravu Sprint 75 ...něco málo se dá vyčíst tady... http://auta5p.car.cz/zkusenosti/skoda_favorit/favorit.htm


8.12.06, 14:25

Příspěvky: 110
Příspěvek 
Myslim ze Neper se pta na upravu motoru ktera se jmenovala Sprint 75 (a byla schvalena, zapisovala se do TP). Motor se upravoval na vykon 56 kW (75k). Zcela jiste se pouzivala ostrejsi vacka, upravovalo se myslim saci potrubi, komprese udajne byla 9.7. Take by me zajimalo konkretni provedeni.


8.12.06, 14:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Jo tak to sem tomu dal :oops: - o tomhle jsem nevěděl :(

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


8.12.06, 15:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jo, sprint 75 sem myslel, závodit nehodlám...
Motor Sprint 75 má upravenou hlavu válců, upravené sací potrubí
a ostřejší vačkový hřídel.

Hm, tak ono to asi nebude tak jednoduchý...
Každopádně bych s tím něco udělal, spotřeba přes 8 litrů mi připadá dost, možná by to chtělo poštelovat karb... (předstih jsem měřil a je v normě a emisema to prošlo...).
Vono je to vůbec zajímavý, nejmíň se mi s tím povedlo jet za 6.8l, byly to dlouhý trasy po okreskách, 80-100km/h, přehazování 4/5..
No a teď sem tankoval a vyšlo mi 45,47l na 499 km, což je 9,11l/100km a to je druhá největší spotřeba, co se mi kdy povedla, bylo to po ucpaný dálnici rychlost 0-50, kvalty 1/2 no a když se to rozjelo, kalil jsem to něco nad 130km/h, zbytek jsem vyjezdil po Praze, v zimě, na krátký trasy (7km).
Možná by stačilo nejezdit po dálnici 150 a ty krátký trasy jezdit vidlobusem :oops: ...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


8.12.06, 22:58
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Nepér píše:
Jo, sprint 75 sem myslel, závodit nehodlám...
Motor Sprint 75 má upravenou hlavu válců, upravené sací potrubí
a ostřejší vačkový hřídel.

Hm, tak ono to asi nebude tak jednoduchý...
Každopádně bych s tím něco udělal, spotřeba přes 8 litrů mi připadá dost, možná by to chtělo poštelovat karb... (předstih jsem měřil a je v normě a emisema to prošlo...).
Vono je to vůbec zajímavý, nejmíň se mi s tím povedlo jet za 6.8l, byly to dlouhý trasy po okreskách, 80-100km/h, přehazování 4/5..
No a teď sem tankoval a vyšlo mi 45,47l na 499 km, což je 9,11l/100km a to je druhá největší spotřeba, co se mi kdy povedla, bylo to po ucpaný dálnici rychlost 0-50, kvalty 1/2 no a když se to rozjelo, kalil jsem to něco nad 130km/h, zbytek jsem vyjezdil po Praze, v zimě, na krátký trasy (7km).
Možná by stačilo nejezdit po dálnici 150 a ty krátký trasy jezdit vidlobusem :oops: ...


Mas nebodaj tuto upravu na svojom motore? :D :D tak to by som si vypocul nejaky nazor na dynamiku a vykon :) Alebo som to zle pochopil :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


9.12.06, 00:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek vačka 257/257 do 120
Mám připravenou do 120 vačku 257/257 (favorit -sprint) a "C" vahadla. chtěl bych to dát do nově postavenýho motoru /i blok/.
Ten polomotor 120 - nově postavený už mám. Jaký máte na to názor. Nechci tam cpát fáčko

Druhý problém : motor 120L rovný písty + hlava 120LS snížená o 1,5 mm. Elkovou jsem nesehnal a LS mám udělanou.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


Naposledy upravil paradio dne 11.12.06, 17:42, celkově upraveno 1



11.12.06, 17:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Motor v úpravě Sprint 75 nemám, ale uvažoval jsem o nějakém tuningu, bo mi to dost papá...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.12.06, 17:39
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: vačka 257/257 do 120
paradio píše:
Elkovou jsem nesehnal


když si přijedeš a sundáš si jí tak je tvoje :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.12.06, 19:17
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: vačka 257/257 do 120
Mám připravenou do 120 vačku 257/257 (favorit -sprint) a "C" vahadla. chtěl bych to dát do nově postavenýho motoru /i blok/.
Ten polomotor 120 - nově postavený už mám. Jaký máte na to názor. Nechci tam cpát fáčko
Druhý problém : motor 120L rovný písty + hlava 120LS snížená o 1,5 mm. Elkovou jsem nesehnal a LS mám udělanou.

[/quote]

No ja nechapu proc kdyz mas upravenou LS palici, tak proc si rovnou neslozil polomotor s vypouklejma pistama... nevim jesli budes mit dostatecny tlaky i presto ze ta LS hlava je snizovana.. kdyz snizis obyc. 120hlavu, dostanes se na 9,5 :1 coz je u LSky normalni seriova komprese, takze kdyz tam nandas LS hlavu, budou tlaky nizsi nez 9,5.. Ja sem mel seriovej motor LS s vackou 254/254 a docela ozil, zted mam ubranu i hlavu..
osobne si myslim, ze kdyz tam mas ted 135ku motor, tak potom nepoznas rozdil... maximalne nekde kolem 4000 otacek, kde ti otvira 2.komora..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.12.06, 14:51
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
Asi takhle, mám v úmyslu do 120GLS dát motor postavený v novým bloku - písty i hlava LS. Momentálně tam mám ale motor jen z eLka a podařilo se mi ho uvařit a tak se mi zkroutila či praskla makovice - zkrátka vaří. Tak jsem tam z nouze strčil tu zhoblovanou hlavu co mám přirpravenou na nový motor. Ten nový je sestavený z nových dílů včetně bloku/ teď mě napadá, musím někde sehnat hvězdičku na číslo - je bez čísla/ a sehnal jsem si do něj "C" vahadla a sprint vačku 257/257 tak hledám někoho kdo už něco takovýho dělal. Nemám vůbec žádný povědomí o tý sprinťácký vačce. Vím, že vahadla a vačka z erka jsou dobrý, ale s touhle by to mělo být ještě lepší. Nechci tam dávat nějak moc vostrou, nechci závodit, jen občas někoho bezpečně předjet bez prošlápnutý díry v podlaze..


Jo kdybyste někdo sháněl C vahadla a vačku z erka tak o jedný vím,

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


12.12.06, 17:48
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Jo kdybyste někdo sháněl C vahadla a vačku z erka tak o jedný vím,[/quote]

no ja shanim C vahadla, vacku mam 254, tj o 3st min nez ta sprint :-) , takze bez vacky.., ale vahadla za rozumnou cenu...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.12.06, 18:10
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
pokud nemáš číslo motoru evidovaný (tudíž vymázlý) tak je to jedno :lol: a jentak mimochodem za kolik si koupil ten blok ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.12.06, 18:12
Profil ICQ

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
Na favoritu jsem měl motor neevidovaný ale teď už ho ty úřednický šimlové zase evidujou, tak teď mám evidovaný. Ten motor je bez čísla, je to fungl nový blok. Bloky se daj sehnat kolem 1500 Kč. Nechám si na něj vyrazit stejný číslo, ušetřím pade za přepsání.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


12.12.06, 18:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz