Autor |
Zpráva |
Straider
Příspěvky: 33
|
no....tak to je zlý. O víkendu to nějak přežiju bez auta, ale v pondělí musím do práce.....ale až na odpoledne. Jenže tady v té naší prdeli nic nebude a než se dostanu do Brna tak je poledne. No nějak to budu muset vykoumat.
|
30.1.09, 22:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
No nic - děkuju za pomoc. Teď musím zabojovat a nějak to dát do kupy. Pak sem napíšu jak jsem dopadl. Snad to dopadne dobře. Tak se měj. Ahoj a ještě jednou díky.
|
30.1.09, 22:16 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Není zač, ať se podaří
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.1.09, 22:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nepoznáš v okolí nejakého garážnika škodovkára, ten regulátor bude mať určite, alebo vrakáč, nemáš síce 100% záruku že bude dobrý ale ten mechanický regulátor je fakt nevhodný...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.1.09, 07:08 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
Straider píše: Já už tam mám snad třetí relé. To původní vydrželo strašně dlouho. Pak jsem koupil fungl nový (nevím jakou značku), ale vůbec nejelo. Tak jsem ho šel hned vrátit. A pak jsem tam dal nějaký jetý, to vydrželo tak půl roku a teď tohle. Teda jestli je to ono. Takže relé nezpůsobuje jen to, že baterie nedobíjí, ale také přebíjení?..............Jo a tu destilku tam asi nedoliju. Ta baterka je bezúdržbová.
pocuj. skontroluj si, ci nemas prehodene 2 kabliky, co idu z patie toho regulatora do alternatora prehodene. na regulatore su tie konektory oznacene, podobne oznacenie by mali mat aj na telese regulatora. ked ich prehodis, zacne to dobijat, co alternator da, a to podla stavu alternatora moze byt 18, 20, aj viac voltov. samozrejme, ze to potom katuje baterku, svetla aj vsetko ostatne. a to vyhrievanie okna si zapoj, je to dobra vec
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
31.1.09, 11:18 |
|
|
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
Zdravim omlouvam se jestli se do toho micham , ale tenhle problem sem mel taky ,55 altik a k tomu tohle mechanicky rele , a reknu vam kdyz jsem to vytocil tak na 3 tisice tak uz tam skalaly pekny cisla nekdy i pres 15 V , takze se není čemu divit , světla mi taky svitila jako blazen, po vymene vsechno OK. Urcite to bude timto ....
|
31.1.09, 21:10 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
Zdravím ve spolek. Tak jsem dnes vyměnil konečně ten regulátor. Už tam mám ten elektronický. Přepojil jsem ty dráty přesně podle schématu, tak jak je to nakreslené v manuálu od auta. (Ano pořád mám originální manuál). No pak jsem zapojil baterii, otočil jsem klíčkem do první, pak druhé polohy, rozsvítila se kontrolka hladiny paliva (už jsem skoro na dně), kontrolka mazání, ale kontrolka dobíjení ne. Možná nepatrně svítila, ale opravdu jen minimálně. A když jsem otočil klíčkem, že nastartuju, tak mi akorát poskočily rafičky budíků, ale auto ani neškytlo . Ten červený drát, který jsem měl na té cívce špatně zapojený jsem už v sobotu přepojoval nahoru jak mi bylo řečeno. A teď nastávají pro mě tři možnosti: Za a) baterie je vybitá. I když to mi není vůbec jasné, když jsem ji ze čtvrtka na pátek dobil a v pátek jsem normálně nastartoval. Pak jsem ji zase odpojil a zapojil ji až dnes. Za b) baterie umřela, protože když to přebíjelo tak jsem s tím párkrát vyjel. Za c) něco je špatně zapojeno. Ještě by tu byla jedna možnost a to ta, že mi prodali vadný regulátor, ale na to nechci ani pomyslet . Tak a co mám teď dělat? Baterie je na nabíječce, ale nemám čas čekat než se dobije. Možná to zkusím za půl hodiny ale pokud je opravdu vybitá, tak se nestihne nabít. Prostě je to zase všechno špatně.....nevím co dál a proto se opět obracím na vás
|
3.2.09, 11:02 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mohl bys to zase vyfotit všecho? Regulátor, alternátor ze zadní strany (kvůli drátům)?
Edit : To že nesvítila kontrolka bude nejspíše nějaká chyba v zapojení, to že to nechytlo bude vina akumulátoru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.2.09, 11:04 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
ok zkusím to vyfotit a dát to sem. Jen nevím jestli to dnes stihnu ještě. Pokusím se.
|
3.2.09, 11:22 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
jdu sem nahrát ty fotky. Chviličku. Jo a zkoušel jsem předtím ještě rádio a to normálně hrálo. Akorát svítilo o dost míň. Ale hrálo.
|
3.2.09, 11:30 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
|
3.2.09, 11:34 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
Omlouvám se za kvalitu. Na mobilu nemám blesk. Snad půjde aspoň něco málo poznat.
|
3.2.09, 11:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No vždyť ti tam chybí kostra pro regulátor Tu volnou svorku na regulátoru musíš dobře spojit s karoserií
Možná na to můžeš využít ten černý volný drát pokud je on spojen ve fastonu u relé na výhřev skla s tím žlutým drátem co na druhé straně má očko a je pod jednou z matic držících regulátor
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.2.09, 11:38 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
fakt? Ten volnej slot se musí zapojit na kostru? Víš jistě že to bude ono? Tak já to zkusím. SAkra ale až zítra. Musím letět do práce. A zase autobusem. Do háje!!!! Ale díky moc za radu. Opět jsem ti zavázán. Snad to bude ono. Hned zítra zase napíšu co a jak. Děkuju. Čau.
|
3.2.09, 11:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jak něco nemá kostru, nepremává to Bude to NEJPRAVDĚPODOBNĚJI tím
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.2.09, 11:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|