poloha setrvacniku a spojky
Autor |
Zpráva |
Theor
Příspěvky: 38
|
poloha setrvacniku a spojky
Ahoj,demontuju motor spojka bude nova takze se poloha nemusela znacit,ale neoznacil jsem si vzajemnou polohu setrvacniku a bloku motoru.Co ted?DA se to jeste dat nejak dohromady jako predtim nebo se to musi nejak vyvazit?Co mam delat?
|
4.2.09, 18:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Značí se setrvák vůči klice, ne k bloku. Zkus najít nějakou otlačeninu, podle které by to šlo poznat, jinak loterie.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
4.2.09, 18:37 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
polud je to stříkačka tak máš 25% šanci že to trefíš
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.2.09, 18:38 |
|
|
Theor
Příspěvky: 38
|
je to skoda 1000
|
4.2.09, 18:45 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Sádro, z tebe co vypadne, to perla.
U litru to zas tak moc vadit nebude, tam těch nevyvážených hmot bude trochu víc.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
4.2.09, 18:49 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
u litru je to jedno každej díl je vyváževej zvlášť a na lince to stejně montovali jak jim to přišlo pod ruku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.2.09, 18:51 |
|
|
Theor
Příspěvky: 38
|
ale nekdo tu psal ze by se mel motor nejak vyvazit po slozeni aby co nejmene vybroval atd....a je nejaka vyvazovacka ktera vyvazi motor jako celek a se setrvakem?A jeste kdyz jsem ho vytahoval trosku povyjela mrkev,ale zustala v prevodovce to je normalni ne?
|
4.2.09, 18:52 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Vyvažovalo se klikový ústrojí ve složení klika, setrvák, přítlačák, lamela. Neřeš to, dřív se stejně neměnily lamely kus za kus, ale nýtovalo se obložení, na polohy se zas tak nehledělo a že by to někdo dodatečně vyvažoval, s tím sem se nikdy nesetkal.
Mrkva by měla v převodovce držet, pokud de vytáhnout celá, tak ti chybí aretační pružinka, na funkci to nemá vliv.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
4.2.09, 18:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Drak píše: tak ti chybí aretační pružinka, na funkci to nemá vliv.
no pokud jí sežerou zuby tak jim to neprospěje
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.2.09, 19:01 |
|
|
Theor
Příspěvky: 38
|
aha a dela todle vyvazovani jeste nekdo?Pak jsem jeste koupil origo pisty a valce,ale nejsou pisty rozriznuty,vadi to necemu?
|
4.2.09, 19:09 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Rozříznuté písty?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.2.09, 19:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Šemik píše: Rozříznuté písty?
jo MB a stovky to měli říká se tomu dilatační spára a písty patří tou spárou k vačce
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.2.09, 19:15 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Drak píše: tak ti chybí aretační pružinka, na funkci to nemá vliv.
Dej tam kvalt a zatoč s ní. pokud se točí je to špatný.
|
4.2.09, 19:24 |
|
|
Sheff
Příspěvky: 37 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Drak píše: Vyvažovalo se klikový ústrojí ve složení klika, setrvák, přítlačák, lamela. Neřeš to, dřív se stejně neměnily lamely kus za kus, ale nýtovalo se obložení, na polohy se zas tak nehledělo a že by to někdo dodatečně vyvažoval, s tím sem se nikdy nesetkal. Mrkva by měla v převodovce držet, pokud de vytáhnout celá, tak ti chybí aretační pružinka, na funkci to nemá vliv.
spodek motoru se vyvažuje jako celek-klika, řemenice,setrvák a přítlačák....ovšem bez lamely, ta mění polohu během provozu. Je nutné si označit
polohu setrváku proti klice a přítlačáku proti setrváku. Na závodních motorech jsme značili ještě polohu šroubů na přítlačáku a klice.
|
4.2.09, 22:42 |
|
|
Theor
Příspěvky: 38
|
kdyz se bude davat novej pritlacak tak to neni potreba,ne?a kdo to pak vyvazuje?
|
4.2.09, 23:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|