Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Palubni V metr
Koupil jsem toto: http://www.gme.cz/cz/index.php?page=pro ... il=722-199
Ani nemluvim o tom ze idioti maj spatne navod na nastaveni rozsahu... Ale co mi kali tak ten meric neumi asi merit napeti ktery ho napaji...
Tedy predstavme si ze mam 12V baterku. Dam tam stabilizator na 9V pro napajeni meraku a ten v poho meri kdyz k nemu pripojim nejakou dalsi baterku, pekne ukaze napeti... Problem je pokud chci namerit tech 12V na baterce ze ktery se merak napaji Jakmile spojim minus baterky a mericiho vstupu meraku tak se rozne pretizeni... Prece to nemuze byt tak debilni aby to muselo merit vzdy galvanicky oddelene napeti
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.2.09, 15:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Bohužel je to tak. Tyhle panelové měřiče jsou takhle stavěné.
|
4.2.09, 15:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ale neco se s tim musi dat udelat
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.2.09, 16:45 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Jak jsem se koukal do toho návodu, tak možná závisí na verzi děliče, která tam je. Kdysi jsem si něco podobného dával do zdroje a tam bylo nejjednoduší přidat další trafíčko pro napájení měřáku. To ale v autě nepadá do úvahy. Ještě se můžu zítra kouknout do starých tesláckých katalogů, tam by se možná něco vyčíst dalo.
|
4.2.09, 17:13 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Asi jediné co ti pomůže bude připojit měřené napětí přes optočlen. Bohužel už neporadím s konkrétním zapojením. Složité by to ale být nemělo, až bude chvilka, pokusím se něco najít.
|
5.2.09, 08:12 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Co takoveto zapojeni? Porad prepinat mezi napajenim a merenim
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.2.09, 17:27 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Našel jsem tohle to http://www.intersil.com/data/fn/fn3082.pdf To je asi jediné kde se dají najít varianty zapojení 7107. Ale dost pochybuju, že to půjde nějak upravit v plošňáku.
|
9.2.09, 20:58 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No jesi myslis to napajeni +5V a -5V tak to je zbytecne slozity vyrabet -5V... to radsi to prepinani a kondenzatory Jinak dik ze aspon nekdo ma zajem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.2.09, 21:13 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja by som napájanie oddelil diódou a dal tam kondík, ten by to napájacie napätie trocha zdvihol a oddelil...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.2.09, 21:13 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To jsem zkousel a nepomuze to...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.2.09, 21:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: To jsem zkousel a nepomuze to...
a napájacie napätie znížiť ? či už nejakým stabilizátorom 9V, alebo nejakým odporom a za tým zenerkou...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.2.09, 21:21 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Soustava motor-generátor
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.2.09, 21:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Soustava motor-generátor
alebo samostatná baterka s trvalým udržiavacím dobíjaním s palubnej siete... potom by musel vyriešiť vypnutie pri vypnutí zapaľovania...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.2.09, 21:24 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
michalkatka píše: a napájacie napätie znížiť ? či už nejakým stabilizátorom 9V, alebo nejakým odporom a za tým zenerkou...
Asi mi nerozumis, proste musim galvanicky oddelit merenou a napajeci zem... proto to prepinani a velky kondenzatory, dle me asi nejlepci no.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.2.09, 21:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: michalkatka píše: a napájacie napätie znížiť ? či už nejakým stabilizátorom 9V, alebo nejakým odporom a za tým zenerkou... Asi mi nerozumis, proste musim galvanicky oddelit merenou a napajeci zem... proto to prepinani a velky kondenzatory, dle me asi nejlepci no.
a je problém to oddeliť diódou na mínuse za to dať ten kondík a nechať spoločný +
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.2.09, 21:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|