Tesneni pod hlavou problem...
Autor |
Zpráva |
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Vitezslav píše: Nejvic to teče při chladnuti motoru a to po celi delce u saci a vejfukovi strany to doslova teče.Před tou opravou to teklo na tom samim miste ale jenom při natlakovani chladiciho okruhu.
Tokovou závadu podobnou sme měli na fávu taky,telka voda u sacího a výfukovýho potrubí.Když byl motor zahřátý tak nic ale jak to schladlo tak to teklo(tepelná roztažnost materiálu)Když vychladl tak to teklo a voda šla do výfuku-naštěstí....Nový těsnění,přerovnání hlavy a dělalo to znova.Přišli jsme na to že jak sou vyřezaný závity v bloku na utažení hlavy tak nebyly dořízlý dokonce takže šroub se utáhl na krev ale podložka podním se točila(nemusí se hejbat ale je to prostě málo utažený).Dořízli jsme závity a byl pokoj.Dalo by se to vyřešit i ještě jednou podložkou ale to bych nedělal.Drželo by to na málo závitech a lehce by se to ztrhlo
|
10.12.06, 22:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a nepřehodily ti šrouby jsou tam i delší, já třeba vždy dotáhnu sroub bez hlavy až na doraz, přesto že to vyfoukám tak se mi staqne že přes závit vyteče pěkný humus, který by mohl být jinak v těsnění, a tam toho závitu je víc jak centák navíc, na to si budu dávat příště pozor zatím se mi to nestalo, motorařina je prostě věda, na kderou nestačí ani průměrný automechanik miloš
|
11.12.06, 08:27 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Ahoj hoši.
Tak jsem se vratil ze servisu po uspešne reklamaci.
Tak hned jako prvni natlakovali chladici okruh a zjistili ze jsem mel pravdu.Voda tekla z tasneni.
Tak zkoušeli dotahnout hlavu a ty šrouby meli trochu vuli.(byl jsem u toho).
Nakonec to znovu tlakovali studeny a pak zahřaty a byo to dobry.
Oduvodnili to tim,že si to sedlo a chtelo to přetahnout.Najezdil jsem teprve tak 250 Km po vymene tesneni.Tak nevim.
Jsem teda zvedavej jak dlouho to vydrži.Budu to sledovat.
Budu muset ale zase vymenit olej kvuli emulzi.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
Naposledy upravil Vitezslav dne 11.12.06, 19:34, celkově upraveno 1
|
11.12.06, 17:05 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Vitezslav píše: Ahoj hoši. Tak jsem se vratil ze servisu po uspešne reklamaci. Tak hned jako prvni natlakovali chladici okruh a zjistili ze jsem mel pravdu.Voda tekla z tasneni. Tak zkoušeli dotahnout hlavu a ty šrouby meli trochu vuli.(byl jsem u toho). Nakonec to znovu tlakovali studeny a pak zahřaty a byo to dobry. Oduvodnili to tim,že si to sedlo a chtelo to přetahnout.Najezdil jsem teprve kak 250 Km po vymene tesneni.Tak nevim. Jsem teda zvedavej jak dlouho to vydrži.Budu to sledovat. Budu muset ale zase vymenit olej kvuli emulzi.
hliníková hlava si nesedá
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.12.06, 19:12 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Vitezslav píše: Ahoj hoši. Tak jsem se vratil ze servisu po uspešne reklamaci. Tak hned jako prvni natlakovali chladici okruh a zjistili ze jsem mel pravdu.Voda tekla z tasneni. Tak zkoušeli dotahnout hlavu a ty šrouby meli trochu vuli.(byl jsem u toho). Nakonec to znovu tlakovali studeny a pak zahřaty a byo to dobry. Oduvodnili to tim,že si to sedlo a chtelo to přetahnout.Najezdil jsem teprve tak 250 Km po vymene tesneni.Tak nevim. Jsem teda zvedavej jak dlouho to vydrži.Budu to sledovat. Budu muset ale zase vymenit olej kvuli emulzi.
Hliníková hlava se znova nepřetahuje.U 120tky kde je litina tak po 500km jo,takže ztoho vyplívá že v servise to zmršily a řekly jen výmluvu aby to nebylo na ně.....
|
11.12.06, 23:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
hliníková hlava si třeba nesedá, ale vem v úvahu celý ten napnelizmus, šrouby, vložky,těsnění, ještě jsem neviděl v obchodě běžně těsnění pod hlavu s garantovaným stlačením na fa, já utahuji hlavu i dva dny, nikam nespěchám, kolikrát jsem zíral jak šly některé šrouby utáhnout na druhý den, nebo po jednom zahřátí, se podívej jen na postup utažení hlavy od výrobce, od výrobce těsnění, a třeba v programu pro automechaniky, kolikrát naprosto odlišné způsoby práce, kdyby se ti tvůrci šešli tak je z toho mela miloš
|
12.12.06, 10:34 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
To mi taky řikali.Delal mi to ted jeden starši mechanik a ten mi řikal taky že hlava na fa se nedotahuje,ale že mi z vlastni zkušenosti muže řict,že by se dotahnout mela.Opravdu jsem videl že ty šrouby dotahnout šli.
Nezbejva mi než tomu veřit a hlidat co to bude delat.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
12.12.06, 17:35 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
asi mam stejej problem problem jako ty jenze mam hlavicku litinovou.. a mam necelej 400 km, takze s tim jeste musim prezit Plzen-Most ve ctvrtek a dotahnu a uvidim..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
12.12.06, 18:06 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Tak to ti držim palec at je to pak dobry.Ze me se stava psycho,pokaždy když nekde zastavim tak lezu do motoru.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
12.12.06, 18:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|