škoda 120 LS - snížení předku -problém
Autor |
Zpráva |
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Jo, údajně tam jdou, já zvolil ty gumový podložky do pružin, nastrkáš to mezi závity a je to:-) Není moc nahoře, ale auto je rovně... Snižovat předek nechci, nikdy nevim, co povezu a pak jet na dorazech...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
13.2.09, 15:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Taky pružiny z těch prvních užovek byly delší, všimni si, že užovky jsou málokdy do člunu
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
13.2.09, 15:38 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
MATTESS píše: to bys tu pružinu musel mít extra krátkou, aby vyskočila. Kamarád měl snad 230 (nebo snad méně) a nic nevyskočilo
Dobře, to jsem zahnal trochu do extrému, ale přinejmenším to už nebude moc pohodlný auto
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
13.2.09, 15:39 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Petr105 píše: Taky pružiny z těch prvních užovek byly delší, všimni si, že užovky jsou málokdy do člunu
Já pořád nevim jestli snížit předek nebo svýšit zadek, nebo obojí.... Mě se zdá že u mího auta je to spíš tim že je předek extrémě zvedlej soudim podle toho že zadní kola jsou spíš do V a do blatníků vůbec nezajíždějí a zadek neni ještě moc sedlej se mi zdá, navíc bych nerad snížením předku přišel o tu parádní schopnost tlumit... to nemůžu třeba se svou 105 srovna, na dlažebkách nevim že po nic h jedu tak se bojim že pak by to už bylo o ničem jinym
|
13.2.09, 15:47 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
chemer píše: Petr105 píše: Taky pružiny z těch prvních užovek byly delší, všimni si, že užovky jsou málokdy do člunu Já pořád nevim jestli snížit předek nebo svýšit zadek, nebo obojí.... Mě se zdá že u mího auta je to spíš tim že je předek extrémě zvedlej soudim podle toho že zadní kola jsou spíš do V a do blatníků vůbec nezajíždějí a zadek neni ještě moc sedlej se mi zdá, navíc bych nerad snížením předku přišel o tu parádní schopnost tlumit... to nemůžu třeba se svou 105 srovna, na dlažebkách nevim že po nic h jedu tak se bojim že pak by to už bylo o ničem jinym Hlavně nezvedat zadek!!! Bude ustřelovat jako u užovky a to vůbec není dobré pro jízdní vlastnosti. Rozhodně snížit předek a upravit dorazy.
Pak to dopadne takhle: Mko: http://www.dipsoft.sk/ftp_dat/skoda/sro ... 155_h2.jpg
a ustřelující zvedlý zadek díky Véčkům: http://www.dipsoft.sk/ftp_dat/skoda/sro ... 156_i2.jpg
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.09, 15:51 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
no bohužel je to tak no... ta fyzika, a ty dorazy se musí převařit nebo jak je udělat?
|
13.2.09, 15:55 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
chemer píše: no bohužel je to tak no... ta fyzika, a ty dorazy se musí převařit nebo jak je udělat? Někdo jen zkrátí ten gumový doraz, já jsem i převařoval misky aby to šlo víc snížit. Poslední evoluci mám v kartě auta asi na poslední straně.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.09, 16:09 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
no já nejspíš budu zkracovat stávající pružiny takže to nebude o moc tak by mělo stačit jen případný zkrácení dorazu
no a když bych třeba chtěl rovnou koupit nový pružiny jsou nějáký přímo nějáký ideální pro netuněnou 120L? prostě jen kratší...
|
13.2.09, 16:21 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
chemer píše: no já nejspíš budu zkracovat stávající pružiny takže to nebude o moc tak by mělo stačit jen případný zkrácení dorazu no a když bych třeba chtěl rovnou koupit nový pružiny jsou nějáký přímo nějáký ideální pro netuněnou 120L? prostě jen kratší... Bez změny tuhosti 260L/A a nebo o 10% tužší (což ani nepoznáš) 250 od Sakyho. Ale pokud to řízneš o půl závitu z každé strany a nebo o závit z jedné, tak i na tom se bez problému nechá jezdit. Já to měl kdysi taky tak.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.09, 16:34 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Tuner#2 píše: chemer píše: no já nejspíš budu zkracovat stávající pružiny takže to nebude o moc tak by mělo stačit jen případný zkrácení dorazu no a když bych třeba chtěl rovnou koupit nový pružiny jsou nějáký přímo nějáký ideální pro netuněnou 120L? prostě jen kratší... Bez změny tuhosti 260L/A a nebo o 10% tužší (což ani nepoznáš) 250 od Sakyho. Ale pokud to řízneš o půl závitu z každé strany a nebo o závit z jedné, tak i na tom se bez problému nechá jezdit. Já to měl kdysi taky tak.
Mám v pánu, jak říkáš, z každý strany půl závitu... myslim že takový decentní snížení by mělo stačit když z toho nehcci dělat závodáka
|
13.2.09, 17:28 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
chemer: Tady není co řešit, s chutí do toho...
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.09, 17:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27229 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
chemer píše: Mám v pánu, jak říkáš, z každý strany půl závitu... myslim že takový decentní snížení by mělo stačit když z toho nehcci dělat závodáka
když odřízneš ten zakončovací závit tak to bude v pohodě
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.2.09, 17:37 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
chemer píše: Mám v pánu, jak říkáš, z každý strany půl závitu... myslim že takový decentní snížení by mělo stačit když z toho nehcci dělat závodáka
Je to v poho, nehroťte to tu a nestrašte ľudí...aké vyskočenie pružiny, aké dosadnutie na dorazy, ak je pružina znížená o cca 20mm? Somariny...
Normálne to vpredu daj dole o ten závit (2x polka) - to zníži predok o cca 3cm (= decentne), netreba upravovať žiadne dorazy a zadok daj tak, aby neboli kolesá ani do V, ani do A...buď daj nové pružiny (neisté a drahé), alebo skús pružiny z prvých užoviek (na Mku by to mohlo byť v´daka predĺženým poloosiam akurát, ale isté to nieje, tiež je otázka, aké zoženieš), alebo si daj urobiť podložku pod pružiny, ako tu už bolo niekde napísané, alebo skús tie gumy medzi závity...ja osobne by som najprv skúsil tie gumy medzi závity a ak to nepomôže, dal by som si vyrobiť tie podložky pod pružiny...pozor ale - presne ako píše Tuner2, menej je viac a náprava do V znamená šmyk zadku...a ešte jedna vec - s kyvkou aj keď kolesá dostaneš do stavu kolmého k vozovke, aj tak pri zaťažení (osobami, nákladom) budeš mať nápravu do A...bohužiaľ, je to dané konštrukciou nápravy...
PS - mám predok znížený o cca 3-4 cm pomocou urezaných pružín a viezol som už v kufri okolo 100 kg a síce bol predok padnutý, ale opatrne som v pohode išiel...opatrne, samozrejme, ale to bola extrémna záťaž...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
13.2.09, 21:20 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
mam uriznutou 1/2 zavitu na jedny strane a v kufru odvezu bez potize 100kg... mozna ty 260ky by nebyly spatny,jenze nikde neni psano jestli jsou tuzsi nez serie
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.2.09, 22:12 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
jaký 260ky myslíš, resp. od koho?
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
13.2.09, 22:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|