Autor |
Zpráva |
Amigos
|
Netahne mi skudka
Cau mam skodu 105L pripada mi nejaka lina vubec netahne co stim?
|
11.3.06, 13:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
105 jsou ňák tak všeobecně línější.Jestli je ale líná až moc, zkus nám svůj problém nějak upřesnit, takhle bysme ti mohli napsat rad na 500 stran
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.3.06, 14:04 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
Co se škudkou
žere ti to olej, maš malou kompresi či svícky, nebo problem se zapalovánim. tož to je otázka. Zmeř si kompresi skontroluj svičky a zapalováni. nejedeto pri startu náhodou na 3 nebo jeste huř . Jestli se chces poradit musis závadu více upřesnit.
|
11.3.06, 14:32 |
|
|
Amigos
|
Diky.... Olej to zere spis i kape primo ale to chce asi utahnout sroub nebo nevim. Svicky jsou nove ale uz cerne zacerni se hned. No a dalsi veci nevim jinak startuje normal na 4 valce a bezi v pohode.
|
12.3.06, 11:53 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
Voskoušej zmeřiti kompresi. Svíčky cerné- to jako od oleje, 105 jedou pomalu to je normal ale jestli ti to žere olej kouří to modře z vejfucku
|
12.3.06, 16:23 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Černé svíčky - máš tam správnou tepelnou hodnotu svíček? Pokud jo, nemáš moc bohatou směs
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.3.06, 13:16 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Šemik píše: Černé svíčky - máš tam správnou tepelnou hodnotu svíček? Pokud jo, nemáš moc bohatou směs
...nebo blbej předstih?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.3.06, 16:17 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Petr
Jestli ti to huli modre a smrdi asi jako V3S tesne pred smrti, tak ti to nejspis pekne zere olej-to muzou byt krouzky, nebo i vyslehana voditka ventilu. Kdyz otevres vicko ventilu huli se odtud?Jestli jo, vidim to na krouzky. Jestli ti ta sade huli hlavne kdyz po chvili stani se zdechlym motorem nastartujes a neni za ni videt budou v haji voditka ventilu. Kamarad mival starou S100 a kdyz jsem za nim jel se svym Wartburgem, tak mu to hulilo asi tak 5x vic jak me a ten stiplavej smrad...nezapomenutelne To same mel i znamy u S120, nemohl ji vubec natocit, jenom sla roztahnout a volnobeh nesmel klesnout pod 2.000 jinak to zdechlo... nove svicky po 20 km cerne jako bota. Jestli to smrdi nespalenou smesi tak jako studeny motor, tak to mas nejspis bohate.
Jinak-zkontroluj predstih+odtrh, palec, vicko rozdelovace, kabely a svicky(mas tam spravny?) a taky nastaveni karburatoru a cistotu vzduchovyho filtru. Doporucuju z vlastni zkusenosti vymenit kladivkovy rozdelovac za bezkontaktni, je to rozdil jako nebe a dudy a uz zadne starosti.
|
14.3.06, 20:43 |
|
|
Amigos
|
dik... No kouri ro kdyz se to nastartuje modrej dym pak uz ne tusim ze...ale smrdi to ale to kazda skudka. A obcas kdyz to stoji nastartovane zahriva se to a ja sundavam snih a pak na to slapnu tak stoho vyjde cernej kour
|
16.3.06, 17:41 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
ten cernej kour to je skoro normalni- podle toho jak mas stare svicky nastavenej predstih a jake mas kontakty na rozdelovači to ti potom muze spatne palit a jde stoho cernej kour tobych ale neresil kdyz to mas skoro studený. resil bych modrej kour a ubýtek oleja
|
16.3.06, 19:17 |
|
|
rsvancara
Příspěvky: 26
|
Doporucuji dat bezkontakt rozelovac z favorita (spolu s vymenou pruzinek na odstredive a vymenu podtlakove regulace) a favoritackou civkou, zkontrolovat, zda se otevira druha komora karburatoru, vymenit vlozku filtru na vzduch, vymenit svicky a na zaver to potom cele seridit na PAL testu.
Uvidis co to udela
|
16.3.06, 19:30 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
David
Já bych tu šáde hodil do kopřiv
|
16.3.06, 21:12 |
|
|
Oldřich Starý
Příspěvky: 51 Bydliště: Písek
|
Re: David
David píše: Já bych tu šáde hodil do kopřiv
Ještě než jí tam hodíš, tak skontroluj karbec. Když je povolené víko karburátoru, chová se to jak popisuješ.
|
17.3.06, 13:03 |
|
|
hejrič
Příspěvky: 6 Bydliště: Vrchlabí
|
Re: Amigos
Škodu 105 jsem neměl "to štěstí" ji vlastnit...zkontroluj tepelnou hodnotu svíček, pokud možno i ten předstih, vzduch. filtr, karbec,.... jak ti tady píšou to má všechno dost podstatnej vliv. Každopádně není normálmí, když jsou svíce cerně očouzené. Všeobecně 105 jsou již podle označení (L=líné). Ja měl 120LS a pak 136 (moje 135 fávo se s tím nedá srovnávat...slabota)s prototipovou hlavou z vývoje z MB. 120LS mi brala olej 1l na cca 700km...mazec. Nechapal jsem, ale nehulilo to ( i když tehdy jsem do toho moc neviděl tak již tehdy jsem ten smrad ze spaleného oleje i barvu spaleného oleje poznal), jelo to dost dobře (to říkali i jiný lidi). Ale každopádně pokud si nepozoroval nějakou rychlou změnu, tak je i dost možný, že začíná být motor KO. - to bych videl jako nejhorší variantu, ale přeci jenom je to už dedeček mezi motory a živostnost (ta únosná) není velká..traduje se cca 70t. km bez generálky. Ale jak všichni říkají...mrkni na ty základní věci a pak uvidíš. Změření tlaků by ti taky napovědělo.
_________________ a vo tom to je
|
18.3.06, 23:26 |
|
|
tommas
Příspěvky: 69 Bydliště: DC
|
Re: Netahne mi skudka
Amigos píše: Cau mam skodu 105L pripada mi nejaka lina vubec netahne co stim? pokud máš všechno ok., tak to bude motor pře smrtí, já to mám to samý, rozděl. karbec, atd. vše ok ,ale už netáhne a hulý ,nejvíc studená a při velký zátěži..ale nějakou dobu snad vydží
|
21.3.06, 15:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|