Zatím jen základní informace o aute:
ŠKODA 120GL
rok výroby: 1987
barva: červena základni, bohužel nemam puvodni TP (což me docela mrzí) takže nevím tedka kód barvy
najeto: težko říct
motor: původní 742.12 MII
převodovka: 5ti stupňová, kyvadlová náprava
majitelů: nevim kolik protoze nemam puvodni TP, v duplikatu je pouze človek co to mel predemnou (ale mam v planu to zjistit)
O velkych prazdninach roku 2008 jsem si udelal ridicak (konecne po dlouhych 18ti letech chozeni pesky
) a jeste pred prazdninami, tuším v dubnu můj bratr koupil šedou ŠKODU 120L, mela stresni okno, nebyla rezava, motor jel perfektne. Za kolik to už nevím, ale moc to nebylo. Auto bylo určeno pro mě až udelam řidičak. 29.5.2008 se však stala skvělá věc, našli jsme na internetu inzerat na červenou ŠKODU 120GL za pouhych 2000,-Kč. Měl ji starší pán a protože s ni neprosel STK kvůli slabym přednim kotoučům a nesoumernosti brzdne sily vzadu, už se mu nechtelo do toho investovat a rozhodl se ji prodat, čehož můj bratr využil a koupil ji. Po úspěšném složení zkoušek v autoškole na plny počet bodů a jeste k tomu prvni z 20 lidí (dneska je to fraška, udela to každej...
) jsem si vybral místo šedé 120L krasnou červenou 120GL.
Bylo nutné udelat nekolik oprav a úprav aby prošla STK což ale nebyl vůbec problém protože všechny potřebné díly jsme měli. O provedených úpravách a opravách se rozepíšu níže.
PROVEDENÉ OPRAVY a ÚPRAVY
PODVOZEK
výměna předních kotoučů za nově stočené jiné kotouče
repase předních brzdičů(obroušení,nabarvení,nove gumičky a trubky)
nové přední brzdové trubky
výměna zadních bubnů za nově stočené jiné bubny
repase zadních brzd(obrooušení a nabarvení štítů a bubnů, nové prasátky a obložení)
výměna zadních tlumičů za nové
očištění celého podvozku, obroušení rezavych casti, natrení zakladem a potom nater celeho spodku gumoasfaltem
výmena leve poloosy+ložiska(kvůli vůli bubnu na poloose, ale nakonec se zjistilo ze je spatny buben) + novy olej do prevodovky
EXTERIER
namontovány přední mlhovky
namontovány přídavné dálkové světla
výměna jednodilne masky s hrubym zebrovanim za dvoudilnou s jemnym zebrovanim
namontována druhá zadní mlhovka
vymena "aerodinamickych poklic" za klasicke male černé
utesneno čelni sklo transparentním silikonem
INTERIER
vyměněna palubovka GL za L (je hezčí)
vyměněny kompletne vsechny sedadla za klasicke L (stavajici GL byly potrhane a vysezene)
vyndány všechny koberce a důkladne vyčištěny
výměna ramečku budíků (byl prasklý)
namontován jiný otáčkoměr (se zelenym pasmem)
bílé polepy budíků
namontován panel na rádio
vymenen volant za 4rameny volant z favorita
prozatim koberce z linolea se vzhledem plovouci podlahy nez sezenu nejaky poradny
ELEKTRIKA
zaveden manualni spinac na vetrak chladice
namontovan novy cyklovac
namontovanb vypinac na radio
namontovany relatka na pridavny dalkovy a mlhovky
namontovano svetlo s vypinacem kufru
namontovano svetlo s vypinacem do motoroveho prostoru
namontovan ukazatel stavu nabiti baterie
vymenen motorek steracu (bylo praskle vycko a nefungoval dobeh)
zabudován zapalovač do panelu na rádio (slouží jako zasuvka na GPS, jsem nekuřak a v aute bych stejne nikomu nedovolil kouřit)
namontovany zadni reproduktory
vymeneny predni reproduktory za jine
namontovano nove radio SONY gt220
MOTOR
vymenena struna plynu za lanko
komplet rozebran a vycisten karburator a vymeneno vicko (praskla trubicka na hadici benzinovou)
ocisteny svicky
vymeneny zapalovaci kabely
serizen predtsih
PLÁNOVANÉ OPRAVY a ÚPRAVY
vymena kyvadlove zadni napravy za vlečenou (viz foto)
vymena motoru 742.12 MII za 781.136 kde chci nechat lekr s automatickym syticem, ten uz mam (viz foto), ale pokud do leta sezenu 781.136B tak tam bude tenhle
znovu a kvalitneji osetrit spodek auta
časem nový lak (to bude az za hodne dlouho) a do te doby mozna budou potreba i nejake nove plechy
Jinak bych chtěl auto nechat v puvodnim designu, zadny opticky tuning nechci. Myslim ze to auto je docela pekny i bez toho.
FOTO