zdravím, tak jsem měl čas a pokročil jsem... rozebral jsem onen slavný 50kw motor z feliny za 2tis. s ujištěním majitele jak je super.... Proměřil kliku a měla o par setin pod limit, ale zdalo se mi to dobré, takže jsem dal akorát nová ložiska, zdá se to být docela dobré... Po 3 hodinách osazování vložek, kdy 0,10 podložky jsou málo, protože staré 135 bloky mají podložky 0,20 ale snad nevadí 2x0,1 ??? změřil jsem to tak, že listové měrky 0,15 nejde a 0,10 jde relativně těsně, správně má být 0,07 - 0,13, tak snad je to v pořádku, mezi jednotlivými válci se měrka 0,05 nevlezla takže limit 0,04 snad dodržen... a to nejlepší nakonec když jsem je usadil a podíval se dovnitř, tak mě polil pot a zjistil že na jedné jsou vyžrané mapy a na druhé rýha.... Asi si dovedete představit co následovalo... Moje otázka zní, můžu ty písty přeházet do starých vložek, kde je honování ještě slabě vidět a dát nové kroužky nebo mám raději u těch origo fel. udělat výbrus ? Nebo se dají sehnat samotné origo vložky a do toho dát písty s novejma kroužkama ? a pak mi ještě není jasné ja se sundává ten stírací kroužek je takovej divnej ? ne jako ostatní
Do výbrusu se mi moc nechce... Čepy ojnic sem neměřil ale vypadaj relativně OK až na karbon... No a pak přišel další výjeb, to už jsem měl namontovanou kliku a všeco... a chtěl jsem dát vačku, jenže bohužel jsem chtěl prstem máznout díry na vačkou a koukám, že futra v bloku motoru jsou nějaké vydřené a to ne málo, je možný to nějak napravit ? asi ne že ? takže teď sháním novej blok 781.135
a jak na potvoru nikde nejsou
Prosím o každou radu začínám mít pocit, že ta přestavba na 50kw aby to k něčemu bylo asi vyleze k 5tis.
a to nepočítám kolik věcí budu muset ještě pokoupit nejmíň 2x
Díky za každou radu