Autor |
Zpráva |
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
lpg lovato na favu 135 asik uchází plyn po zapnutí sytiče
sice jsem ten nadpis napsal divně ale nastartoval jsem to zastudena. dal jsem sytič nachvili pustím nastartuji na lpg a nechal jsem to brkat atak mi to nedalo a zkusil jsem zase zmáčknout sytič ale hned to zdechlo nastartuji jel jsem to projet přijedu a okolo auta smrad plynu otevřu kapotu a jak je tam taková ta skleníčka byla jakoby omrzlá a nějakej mosaznej šroub to trčí s takovýho toho jak do toho jde přívod s nádrže a hadice s vodou taky takovej s námrazou a ve skleničce to bublalo tak jsem zatáhl ventyl na bombě a hledám čím by to mohlo být nerad bych aby mi to za jízdy blaflo nebo tak jinak je ten plyn kousek před koncem platnosti auto je užitkový ale na ten plyn bych rád jezdil....
díky za každý vaše návrhy a zkušenosti!
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
7.3.09, 10:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: lpg lovato na favu 135 asik uchází plyn po zapnutí sytič
škodař píše: sice jsem ten nadpis napsal divně ale nastartoval jsem to zastudena. dal jsem sytič nachvili pustím nastartuji na lpg a nechal jsem to brkat atak mi to nedalo a zkusil jsem zase zmáčknout sytič ale hned to zdechlo nastartuji jel jsem to projet přijedu a okolo auta smrad plynu otevřu kapotu a jak je tam taková ta skleníčka byla jakoby omrzlá a nějakej mosaznej šroub to trčí s takovýho toho jak do toho jde přívod s nádrže a hadice s vodou taky takovej s námrazou a ve skleničce to bublalo tak jsem zatáhl ventyl na bombě a hledám čím by to mohlo být nerad bych aby mi to za jízdy blaflo nebo tak jinak je ten plyn kousek před koncem platnosti auto je užitkový ale na ten plyn bych rád jezdil.... díky za každý vaše návrhy a zkušenosti!
nejako som nepochopil problém
ak myslíš reduktor (to je zariadenie kde sa mení tekutý LPG na plynný - expanzia) a ten potrebuje ohrievanie s vody motora, treba zabezpečiť čo najlepšiu cirkuláciu vody, nie iba "T" na Fačkach sa to robí zapojením reduktora do malého okruhu vody na 742 sa to zvykne robiť iba odbočkou kedy pri studenom motore nemusí stíhať voda reduktor ohrievať...
(vedľajší produkt expanzie je že odoberá teplo s okolia, čiže chladne a zamŕza)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.3.09, 11:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: lpg lovato na favu 135 asik uchází plyn po zapnutí sytič
ty máš na Fačku ručný sytič
po naštartovaní sa LPG obohacovač už nemá používať, to červené tlačítko sa môže používať iba pred štartom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.3.09, 11:38 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: lpg lovato na favu 135 asik uchází plyn po zapnutí sytič
michalkatka píše: ty máš na Fačku ručný sytič po naštartovaní sa LPG obohacovač už nemá používať, to červené tlačítko sa môže používať iba pred štartom... no já právě ten ruční zkusil nevím asik to nebude příčina problém je ten že se mi zdálo že mi ten plyn tím reduktorem uchází jen byl jakoby cítit a v tý sklinečce pod reduktorem to bublalo ted jsem to byl zkusit zapnout a nastartovat a nechtělo to jet na benzín je to začarovaný zdechl jsem to a zastavil ventin na bombě za chvíli ho zkusím pustit a jestli uslyším že jakoby z tý bomby se něco dopustilo tak by to znamenalo že se ten tlak strácí takže by se potvrdilo že to někudma uchází jsem ztoho nějaký zmatený
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
7.3.09, 12:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: lpg lovato na favu 135 asik uchází plyn po zapnutí sytič
škodař píše: michalkatka píše: ty máš na Fačku ručný sytič po naštartovaní sa LPG obohacovač už nemá používať, to červené tlačítko sa môže používať iba pred štartom... no já právě ten ruční zkusil nevím asik to nebude příčina problém je ten že se mi zdálo že mi ten plyn tím reduktorem uchází jen byl jakoby cítit a v tý sklinečce pod reduktorem to bublalo ted jsem to byl zkusit zapnout a nastartovat a nechtělo to jet na benzín je to začarovaný zdechl jsem to a zastavil ventin na bombě za chvíli ho zkusím pustit a jestli uslyším že jakoby z tý bomby se něco dopustilo tak by to znamenalo že se ten tlak strácí takže by se potvrdilo že to někudma uchází jsem ztoho nějaký zmatený
aká sklinička pod reduktorem
vážne nechápem
z bomby ti ide trubka dopredu do ventilu v ktorom je aj filter, ďalej ide trubka do reduktoru ktorý je vyhrievaný vodným okruhom motora a z neho ide taká hrubá hadica do mixeru na karbe, na tej hadici je škrtiaci ventil....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.3.09, 12:27 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
7.3.09, 13:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to sklenené je nádobka na zachytávanie kalu s LPG, dnes sa to už nepoužíva, ja tam mám taký plastový šroub...
ak ti zamrzol reduktor chyba je v jeho ohrievaní, nedostatočný prietok vody, zavzdušnený systém, alebo niečo také...
zadná membrána nemusí dokonale tesniť a môže zavzdušňovať vodu plynným LPG-čkom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.3.09, 13:22 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
7.3.09, 13:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ak chceš prepnúť s benzínu na LPG musíš za jazdy dať ten prepínač do medzipolohy, vyjazdiť benzín s karbu a na LPG prepnúť až potom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.3.09, 13:52 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
michalkatka píše: ak chceš prepnúť s benzínu na LPG musíš za jazdy dať ten prepínač do medzipolohy, vyjazdiť benzín s karbu a na LPG prepnúť až potom... tak to vím ale chytá to hned na LPG a benzín tam žádnej už není takže pohoda zatím díky za rady budu to pozorovat jesli to někde neuchází a uvidím jen proč to v tý skleníčce bublalo kdžy to bylo všechno vyplý a namrzalo to jak když se plní zapalovač a plyn uchází ale nesyčelo to..
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
7.3.09, 14:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|