Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 22:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 vlečka - nelze povolit, problem pri demontaži 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek vlečka - nelze povolit, problem pri demontaži
mam takovy problem. nejdou mi vyrazit stefty ze spoje šikme rameno-přička prevodovky a taky vubec nejdou povolit ty imbusy na poloosach. myslite ze kdyz to poradne nahreju nejak horkovzdušnou pistoli aby se to nejak roztahlo ze to povoli? jinak proste vubec nevim jak to rozdelat a docela to je problem protoze bych to potreboval rozdelat, obrousit a nabarvit, ale nemuzu se hnout s timhle. jinak jsem to nastrikal konkorem a nechal 1 den a stejne to nejde.

jo a jeste musim dodat ze to rezat nechcu.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


Naposledy upravil LUCAS dne 9.3.09, 10:12, celkově upraveno 1



7.3.09, 18:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
silou to pude a těm imbusům uřež hlavičky a pak pudou hasákem povolit

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.3.09, 19:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Sadra17 píše:
silou to pude a těm imbusům uřež hlavičky a pak pudou hasákem povolit


no mlatil jsem do toho opravdu hodne přes kus dřeva (až jsem se bal aby to vubec prezilo) a proste to nejde vyrazit. tak jsem si vzpomel jak se sundava venec ze setrvaku(nahřátím) a napadlo me ze by se to dalo nejak aplikovat i na tohle. jak to myslis urez hlavicky? a za co to pak chytim kdyz to urezu?

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


7.3.09, 19:15
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
LUCAS píše:
jak to myslis urez hlavicky? a za co to pak chytim kdyz to urezu?


Tak vyndáš poloosy a zbyde ti tam kus co čumí ven. :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


8.3.09, 00:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
LUCAS nahriatie by mohlo pomoct....

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


8.3.09, 04:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Carlos píše:
LUCAS píše:
jak to myslis urez hlavicky? a za co to pak chytim kdyz to urezu?


Tak vyndáš poloosy a zbyde ti tam kus co čumí ven. :wink:


jasne ja si neuvedomil ze zavit je jen v unaseci u naboje kola. na jedne poloose jsem povolil vsechny (pusobil tam 1 den a 1 noc konkor101 :-) ) a na druhe jen 3 a zbytek jsem urezal ty hlavicky a pak normalne ty zbytky vyrouboval naprosto bezproblemu. akorat na te pricce jsem ty stefty musel urezat. ale chtel jsem rozdelat sikmy a podelny rameno od sebe a to bude asi hooooooooooooodne velkej problem. vubec to nejde a bracha mi rikal ze ty srouby se tam casto trhaji a pak je to prej na vyhozeni kdyz ho utrhnu. tak jsem to nastrikal zase konkorem a za 2 dny na to mrknu no ale nechtel bych to znicit. mate nato nekdo nejaky postup?

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


8.3.09, 19:04
Profil ICQ
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
vem to k někomu kdo má autogen :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.3.09, 19:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Sadra17 píše:
vem to k někomu kdo má autogen :wink:


to nepujde. nikoho takoveho neznam

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


8.3.09, 19:12
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo, tyhle šrouby se často trhnou. Chce to ze strany nějakým šroubovákem ostrým a kladivem rozsekat ty trubičky co jsou na šroubu navlečeny a tam dolů k závitu v šikmym rameni pořádně červené brzdovky, nebo něčeho podobného a pak se modlit aby se to dalo povolit..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.3.09, 19:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Šemik píše:
Jo, tyhle šrouby se často trhnou. Chce to ze strany nějakým šroubovákem ostrým a kladivem rozsekat ty trubičky co jsou na šroubu navlečeny a tam dolů k závitu v šikmym rameni pořádně červené brzdovky, nebo něčeho podobného a pak se modlit aby se to dalo povolit..


aha. sakra no ja to chtej nejakym nedestruktivnim zpusobem. ty trubicky jsem chtel ponechat. vycetl jsem tady ze na jejich delce taky zalezi aby nebyly Acka. jeste nejaky jiny tip by nebyl? třeba by stacilo do nich navrtat dirku a strinout tam injekcni strikackou nejaky povolovač. ten konkor101 se mi osvedčil. achjo... ja myslel ze ty imbusy na poloosach budou nejvetsi problem :-(

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


Naposledy upravil LUCAS dne 8.3.09, 19:28, celkově upraveno 1



8.3.09, 19:25
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ty trubičky bys stejně musel krátit, takže je to jedno, lepší to udělat z nových než z těch starých zrezlých.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.3.09, 19:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Šemik píše:
Ty trubičky bys stejně musel krátit, takže je to jedno, lepší to udělat z nových než z těch starých zrezlých.


proc myslis ze bych je musel kratit? na naprave kdyz byla v aute nebyly Acka, ale je fakt ze tam byly kyvkovy domky. no zrezly jsou to mas pravdu.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


8.3.09, 19:29
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Protože lino má jinou tloušťku než ty hloupý "L" gumy.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.3.09, 19:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Šemik píše:
Protože lino má jinou tloušťku než ty hloupý "L" gumy.


aha. no tady toho laborovani s tim linem a delkou trubicek se bojim jako cert krize. strasne nerad bych se dozil toho ze dam napravu do auta, dam tam motor a budou Ačka jak na kyvce kdyz je auto nalozeny 5 lidma. to by me trefilo asi...

otazkou je jestli jsem to pochopil spravne ze ty trubicky maji na to vliv? co valstne tedy ma vliv na to ze jsou Acka za predpokladu ze sikmy ramena ani podelny nejsou nijak pokriveny?

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


8.3.09, 19:34
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Vliv na to má taky vymačkanej silentblok šikmýho ramene, tyhle trubičky které určují na kolik to můžeš utáhnout, takže když jsou krátké udělá to Ačka. Abych pravdu řekl toho laborování s linem a trubičkama se taky dosti bojim. :?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


8.3.09, 19:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz