Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
altík
nemáte někdo fotku rozdílu 742 a felda alternátoru ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.2.09, 19:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
742 má regler venku, tudíž do něho jdou tři dráty, felda má regler integrovanej, tudíž dva dráty a zadní stěna vůči tomu přizpůsobená, plus řemenice na poly-V řemen...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
21.2.09, 19:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to vim jenže se mi dostal do ruky bosh altík z BMW a můžu ho srovnat jenom se 742 a mij co mam v autě se mi nechce kvuli tomu vyndavat
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.2.09, 19:36 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
uchycení by mělo bejt víceméně stejné......
742 fako i felcka měly altíky magneton, 35-70A
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
21.2.09, 20:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tohle je BOSH 82A
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.2.09, 20:10 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Uchycení je docela rozdílné
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.2.09, 20:18 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Fáčka měli i altík 35A? Já myslel, že takové ubožáky měli jen škodovky 105-130. Fáčka měli jen 55A a některé poslední typy na vývoz měli i 70A, ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.2.09, 09:38 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
varok píše: Fáčka měli i altík 35A? Já myslel, že takové ubožáky měli jen škodovky 105-130. Fáčka měli jen 55A a některé poslední typy na vývoz měli i 70A, ne?
nikto tu facko ani nesponenul...
Bosch je robeny na vw motory, na skoda motor zas magneton, rozdiely v zapojeni su v zachytene v schemach, uchytenie si teda musis vyrobit, remenicu asi taktiez (ak nechces prejst na 6drazkovy remen, hriadel bude totiz hrubsia...) to si tam mozes rovno dat aj 190A z mercedesa
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
22.2.09, 09:50 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
řemenice je tam na klasickej klíňák
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.2.09, 10:08 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Sadra17 píše: řemenice je tam na klasickej klíňák a si si isty ze je z felicie?
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
22.2.09, 10:37 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
kwiko píše: Sadra17 píše: řemenice je tam na klasickej klíňák a si si isty ze je z felicie?
je z BMW E30 a do felicie ho chci dát
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.2.09, 10:37 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tady je fotka bmw a 742 altíku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.3.09, 10:44 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Záleží na vzdálenosti řemenice od alternátoru (výška vrtulky) - pokud je stejná tak si teoreticky při troše zručnosti vyrobit jakékoliv úchyty a dát tam altík z čehokoliv...ale jestli 70A nebo 80A - to už si moc nepomůžeš, řekl bych že taková práce za to nestojí. Akorát ten Bosch bude asi spolehlivější, ale pokud je 20 let starý tak by se o tom dalo pochybovat. V elektrickém zapojení problém nebude. Do takové úpravy bych se pouštěl jedině kdybych chtěl např. zabudovat 2kW měnič aby auto mohlo sloužit jako pojízdná elektrocentrála a dal tam např. zmiňovaný 190A z Mercedesu
|
7.3.09, 23:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|