vlečka - nelze povolit, problem pri demontaži
Autor |
Zpráva |
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Carlos píše: Vliv na to má taky vymačkanej silentblok šikmýho ramene, tyhle trubičky které určují na kolik to můžeš utáhnout, takže když jsou krátké udělá to Ačka. Abych pravdu řekl toho laborování s linem a trubičkama se taky dosti bojim.
tak ten bude novej protoze jsem musel urezat stefty tak ted to nejak musim vyrazit i s tim silentem. ale nejraci bych tam nechal ty Lgumy co tam jsou ted maximalne novy ty trubky.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
8.3.09, 19:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.3.09, 19:53 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
tenhle clanek jsem si uz cetl. ale stejne se toho bojim. nikde jsem nevycetl jakou ta trubka ma mit delku aby nebyly acka. mozna uz vam pripadam jako blbec ze s tim tak nadelam, ale fakt ty Acka nechcu a nechcu to 2krat rozebirat a navic kdyz uz to bude v aute. nemam nikde kanal a v leze je to des.
jo a k tem vyztuham. toho se taky docela bojim pac nevim jak to rameno vypada zevnitr a jeste tim svarenim ho dodelat... to bych nechtel.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
8.3.09, 19:59 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
jeste se chcu zeptat na jednu vec. ty srouby ktere spojuji sikme a podelne rameno se často trhaji. na tom jsme se shodli. bracha mi ale řikal ze pokud se to utrhne tak je to proste v haji. ja jsem zkoumal konstrukci toho spojeni ale nevim jestli je zavit pouze v tom sikmem rameni vlastne v tom pojezdu na podelny rameno a nebo je i v tom vrchnim vlastne kde jsou ty hlavicky sroubu. logicky me napada ze je zavit jen v tom sikmem rameni a v případě že se šroub utrhne tak podelne rameno sundam a akorat bude problem vysroubovat zbytek toho sroubu. potřeboval bych aby me nekdo ujistil v me teorii. diky jo a jeste v připadě že ten šroub utrhnu, tak to by nemel byt problem sehnat jiny ne? neni tam nejaky specialni? pripada mi to jako obyč šroub.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
Naposledy upravil LUCAS dne 9.3.09, 10:27, celkově upraveno 1
|
9.3.09, 10:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Závit je skutečně jen v šikmém rameni.
ALe L gumy nenechávej, vem to podle dokumentace LA Mám tu vlečku taky tak a jsem docela spokojen jak to drží (jen mám unavené pružiny, tak je děsně nízko)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.3.09, 10:26 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Šemik píše: Závit je skutečně jen v šikmém rameni. ALe L gumy nenechávej, vem to podle dokumentace LA Mám tu vlečku taky tak a jsem docela spokojen jak to drží (jen mám unavené pružiny, tak je děsně nízko)
super. takze v podstate neni problem ho třeba uřiznout když to nepujde ne? nekde jsem tu četl že T2 tam ma taky Lgumy a neni s tim nespokojen. no nevim. zatim tohle neni aktualni problem. ted mam plnou hlavu vseho ostatniho a tohle je na me moc, pak to pro me nebude mozna tak strašny s tim linem az bude vyreseny vsechno ostatni. ted to musim hlavne rozdelat, obrousit a nabarvit. pak chcu novy podelny ramena a vyztuzit je, silenty asi necham, nevypadaji spatne. ohledne vyztuh sikmych ramen se bojim aby to ty rameny vydrzely to vareni ale taky bych to chtel.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
9.3.09, 10:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jen je dej i na šikmý ty výztuhy, při CO sváření to bude OK.
Hlavička se dá uříznout, ale pozor na tu příložku pod hlavičkami - je z hodně měkkého materiálu.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.3.09, 10:38 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Šemik píše: Jen je dej i na šikmý ty výztuhy, při CO sváření to bude OK.
Hlavička se dá uříznout, ale pozor na tu příložku pod hlavičkami - je z hodně měkkého materiálu.
tak jo. bracha je taky škodovkař a furt me jen straší že to nevydrží svařeni a podobne veci, ale ja to chcu mit fakt poradne abych s tim uz nemusel pak nic delat.
budu ti teda verit a sezenu nekoho kdo ma CO. a jeste takovy hodne dulezity detail. nevim jestli je zavit po cele delce toho sroubo nebo ne. ze bych tam pak dal tu brzdovku, 2 matky kontra a uz bych to nejak vysrouboval. ale jestli tam neni po cele delce zavit tak by to byl zase dalsi problem. to bych ho musel udelat ten zavit nebo jinak uz nevim jak bych to vysrouboval.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
9.3.09, 10:43 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Závit je jen na konci šroubů, není po celé délce. Jak se uříznou hlavičky tak tp vytočit pak snad jen hasákem, herkulesem, svěrákem..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.3.09, 10:45 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Šemik píše: Závit je jen na konci šroubů, není po celé délce. Jak se uříznou hlavičky tak tp vytočit pak snad jen hasákem, herkulesem, svěrákem..
a sakra, toho jsem se bal. no zkusim navrtat trubicku a striknot tam injekcni strikackou konkor a necham to den dva. kdyz to pak nepujde tak to uriznu a zkusim na tom vyrezat zavit abych mohl pomoci kontramatek vysroubovat. no nebude to jendoduche vubec.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
9.3.09, 10:52 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
to je hrozne, sedim tady ve skole ale uz se vidim doma u vlecky.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
9.3.09, 10:55 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Zkus nedřív ramena chytit do svěráku a ty šrouby povolit normálně trhákem. Mě se to tak podařilo, jen jsem si ten trháček musel nastavit 2m trubkou
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.3.09, 10:58 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Šemik píše: Zkus nedřív ramena chytit do svěráku a ty šrouby povolit normálně trhákem. Mě se to tak podařilo, jen jsem si ten trháček musel nastavit 2m trubkou
no včera jsem to zkousel zkusmo na zemi ale byl jsem na to sam. zkusim teda v tom sveraku i kdyz mame takovy pofiderni. kdyz nepujde tak navrtam trubicku a striknu konkor a kdyz ani pak nepujde tak to urezu no. co se da delat.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
9.3.09, 11:01 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Mám gumy ještě origo a není problém a co se týče trubky, tak jsem jí fiknul asi moc, neb jí tam mám volně.
Když bude trubka volně, tak pokud bude vše vyztuženo, tak to je spíš ku prospěchu věci, neb se to na ní nebude rklat, ale dosedne to na obou stranách a pořádně to zmáčkne gumu/lino
Když bude moc dlouhá, tak je nebezpečí, že to stáhneš nadoraz kov na kov a bude se to vrzklat na tom šroubu a guma/lino nebude pořádně zmáčklé a bude to dělat Áčka - logicky.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
10.3.09, 11:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
S volnou trubickou se zbytecne namaha sroub.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.3.09, 18:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|