Honzik.t píše:
U oleje je hlavni kolik má aditiv nejlíp API SL. Viskozitu už bych tolik neřešil protože po zahřátí se chovaj oleje xxx-40 stejně. Určitě bych tam nedával žádné přísady protože cokoli dáš navíc tak se změní složení původního oleje a to může někdy být kontraproduktivní. Nejsem si jist že tvůj problém vyřeší změna oleje. pokud ti motor dost topí (velký výkon) pak zkus olej např castrol TWS/RS 10W-60, nebo namontovat přídavný chladič oleje jak to měly 120GLS.
Motor se mi dost zahřívá a olejový chladič tam mám.Co see týče praskání pístu tak už asi možná vím čím to je,někde na netu sem vyděl článek kde byly fotky pístů různě poškozených a psaly k tomu jak ktomu došlo a co je špatně že to dělá,tak sem tam našel prasklý píst jako mám pokaždé já a tom bylo napsáno že to je moc velikým předstihem.Já mám v základu nastaveno 12 stupňů a mám upravený rozdělovač kde sou upravený pružinky v odstředivé regulaci ale nikdo neví jak je to udělaný a jaký to dělá předstih ve vyšších otáčkách.....
Ptal sem se už tady kluků jaký je dobrý rozdělovač a poradily mi ze 105tky že má lepší průběh.ehnal sem si zatím rozdělovač ze 100vky,tak se chci zeptat jestly je taky dobrý nebo ne.....