Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 20:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Kde je problém?Baterka nebo starter? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 35
Příspěvek Kde je problém?Baterka nebo starter?
Mám následující problém-nebiju baterku a dám do auta a už při prvním otočení slyším jak hůř startuje,tohle se opakuje pořád,někdy je to lepší někdy naopak horší a zajímá mě kde je problém?Vše nasvědčuje tomu že je špatná baterka,ale teď mě napadlo mohlo by to mít něco společnýho se špatným starterem tohle nebpo je to na tuty ta baterka?I když se jí nechce někdy tak otočím vždycky,ale nechci to nechat až neotočím vůbec-Budu rád za jakýkoli názor a poznatek.Děkuji


10.3.09, 16:08
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Může to být oboje, ale šel bych nejdřív po té baterce. Jak je stará a jaký je to výrobce? Na kolik u ní klesá svorkové napětí počas startu?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.3.09, 16:11
Profil

Příspěvky: 35
Příspěvek 
Takhle:Ta baterka je tam asi půl roku,ale když mi to zlobilo na starteru a nedobíjelo mi to,tak byla třeba 2x do týdne na nabíječce.Tohle je zatím jediný co takhle z fleku vím ... zbytek musím zjistit a změřit


10.3.09, 16:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Skus najprv očistiť kontakty na baterke a potom ju odmeraj pri záťaži. Pozapínaj čo najviac spotrebičov (svetla, ventilator, stierače....) a odmeraj napätie na baterke. Nemalo by moc klesnuť. (pod cca 9V)


10.3.09, 18:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Co je to za značku? Nevím jak jiné značky ale třeba když máš Vartu tak ti každý autorizovaný prodejce udělá bezplatně test baterky...


10.3.09, 21:06
Profil ICQ

Příspěvky: 35
Příspěvek 
Zdravím - i při maximálním odběru tam je cca 11,9 V takže by to byl starter a uhlíky v něm?


11.3.09, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
rozebrat dokonale očistit a smontovat:

svorky na baterku a kontakty baterky

kabely a spoje drátu z baterky do starteru

zemění baterka-karoserie a karoserie-starter.

je vhodné dopnit zemnící drát přímo pod šroub na starteru.

teoču tam ohromlý proudy, každej přechoďák je na ho**o.

až toto bude ok, začni se starterem.

pak tey, stav kotky, uhlíků, vyčistit dokonale prostor kotvy a uhlíků, kontakty a spoje.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


11.3.09, 20:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
tomy píše:
Zdravím - i při maximálním odběru tam je cca 11,9 V takže by to byl starter a uhlíky v něm?

A prívod na starter je v akom stave? Skus ešte skontrolovať prepojenie (kostru) medzi motorom a karoseriou. Ak aj to bude OK, tak asi už len štarter von!


11.3.09, 20:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz