Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
chemer píše: Jirka46: taky chci měnit a vím o tom asi tolik jako Ty
to je jednoduchý to dáš i na parkovišti před panelákem
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.3.09, 16:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jirka46
Příspěvky: 7
|
Sadra17 píše: chemer píše: Jirka46: taky chci měnit a vím o tom asi tolik jako Ty to je jednoduchý to dáš i na parkovišti před panelákem
Tak ze podle vas je uz model 85 na tuto vymenu v podsate pripraven?Nehrozi ze bych musel treba menit nadrze?
|
13.3.09, 20:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
85ka by skutečně už MĚLA být připravená (měla je zvýrazněno, soudruzi často na auto dali co měli u ruky)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.3.09, 20:26 |
|
|
Jirka46
Příspěvky: 7
|
Jeste jedna otazka.....vseobecne Skodovka spatne topi....ale ta moje az extremne....neznas nejakej figl jak to malicko vylepsit,za predpokladu ze mam termostat,hadice,topeni a kohout OK?
|
21.3.09, 09:30 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Škodovky topí dobře, sice se říká že špatně ale to je všechno jen a pouze o stavu topení.
Chce to vyndat komplet topení z auta, rozebrat ho, vyměnit radiátor za nový a zase složit. Motorek topení při té příležitosti vyčistit a namazat. Pak samozřejmě pořádně ovzdušnit a büde to dobře topit.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.3.09, 09:45 |
|
|
Jirka46
Příspěvky: 7
|
Šemik píše: Škodovky topí dobře, sice se říká že špatně ale to je všechno jen a pouze o stavu topení.
Chce to vyndat komplet topení z auta, rozebrat ho, vyměnit radiátor za nový a zase složit. Motorek topení při té příležitosti vyčistit a namazat. Pak samozřejmě pořádně ovzdušnit a büde to dobře topit.
Myslis?Ani nevim jak se k tomu topeni dostanu...to je na rozebrani pulky auta ne? Jak vlastne postupovat pri odvzdusnovani?
|
21.3.09, 10:23 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vyndat topení není problém. Sundá se středový panel palubky, a za ním už je vidět blok topení. Ten drží v karoserii na 4 matičkách M7 a hadicích vody + ještě dráty k větráku, přístupné kanálem pod čelním sklem (tam jak je motorek stěračů). Takže tohle všechno odpojit a topení vyndat a rozdělat.
Odvzdušňování - auto dobře zahřát se zapnutým topením a pak povolit odvzdušňovací ventil v kufru, zároveň zaškrtit tu druhou hadici co k němu jde.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.3.09, 11:33 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
chcel som si precitat ten clanok ale zistil som ze dost podstatny detail, konkretne obrazky tam nejsu (alebo sa nezobrazuju) nejake riesenie sa nenajde?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
13.6.09, 10:44 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
do Mka r.v. 85 je to akurát výmena dielu za diel...ale spolu s prevodovkou musíš vymeniť tiahlo radenia (čo ide od prevodovky k radiacej páke...tiež nie je od veci vymeniť samotnú páku, bo na 5q sa dávali iné (ale tá páka ni e je podmienkou, myslím)
A Exithus, Ty by si to mal do užovky o dosť komplikovanejšie - musíš nejak sekať tunel, čo ja viem a tiež neviem, či by si nemusel meniť nádrž...
A lámajúce sa ploosi - ako píše Ventyil, ide hl o to, aby bola kyvka v dobrom stave, aby nebol vyhrkaný spoj bubon - poloos a aby boli bubny poriadne dotiahnuté...väčšinou sa poloos odlomí, keď sa vymenia bubny (za nesprávne), alebo keď je bubon povolený...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.6.09, 09:15 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
ospravedlnte moju neznalost ale o akych typoch sa tu bavite? uzovka?Mko? pochopil som ze je to neco z velkostou ale nikdy som o takomto radeni nepocul.
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
15.6.09, 20:32 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
užovka je starý model, t.j. model 1977-1983
Mko je nový model, 1984-1990
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.6.09, 20:37 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
a ako ich od seba rozpoznam? Este otazka k tej prevodovke, keby som to hodil niekomu do servisu na kolko cca by ma vysla vymena prevodovky na 5q?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
15.6.09, 20:39 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No.. ty máš užovku (na SK sa volajú žehličky ) a třeba já mam Mko, prostě na první pohled to je rozpoznatelné. Nechce se mi rozepisovat všechny rozdíly
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.6.09, 20:43 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Ty exhitusi, chapu, ze zacinas, ale tahle otazka uz je tak trochu prestel..ze nevis ze do uzovky nepasuje 5q to chapu, ale nevedet rozdil ouza/Mko toje fatalni (Fatal odpusti) Mko ma VZDY blinkry vedle svetlaa uzovka(zehlicka) ma blinkry vzdy v narazniku a uzsi rozchod naprav..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.6.09, 09:50 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Kachnis píše: Mko ma VZDY blinkry vedle svetlaa uzovka(zehlicka) ma blinkry vzdy v narazniku a uzsi rozchod naprav..
Pro ty mene bystre podotykam, ze se to tyka PREDNICH svetel a PREDNICH blinkru:-)
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
16.6.09, 11:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|