Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Felicie
zajímalo by me par veci o feliciích, snad budete vedet :
Jak moc zlobí 1.3 MPI ? A co ji teda potom trápí - zajímá mě motor, zejména to vstřikování. Na čem závisí výbava stabilizátorem, aneb jak budu vědět, že má auto stabilizátor aniž bych ho viděl - výbava ? motor ? rok ? Jak moc zlobí a žere 1.6 MPI ? A co ji teda potom trápí - zajímá mě motor.
|
16.3.09, 19:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
Moje skromné zkušenosti o 1.6 (někdy ji servisuju tak lehce na dálku kamarádovi:) ).
Zanáší se čidlo volnoběhu, pak to začne zdechat,čidlo se dá lehce vičistit, stejně jako neustále se zasírající klapka. Občas nějaká drobnost v elektorinstalaci,mírně hnijící zadní lemy (klasika).
Jinak jak je ten 1.6 motor mě nesympaticky zastaralý těžký krám, tak musím uznat,že je to držák,jede slušně,spotřeba na pohodu...
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
16.3.09, 19:45 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
co se týče stabilizátoru...co já vím tak ho už měly všechny feliny....teda pokud si to dobře pamatuju
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
16.3.09, 19:55 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Rozhodně ne.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.3.09, 20:09 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
mohu se podělit o zkušenost 1,3 MPI v fel pickup. rv 03.
Ať se šlape jak se šlape spotřeba pořád stejná.
Pří 145tisících km se začala ztrácet chladící kapalina, nikdo neví kam
Motor držák. Jde krásně i ve 150tisících.
Olej nebaští. Sem tam nechce startovat ani po výměně všeho možnýho. V kolonách se mi přehříval z důvodu nefunkčnosti ventilátoru, někde zádrhel v el.
1,6 jsem neřídil.
|
16.3.09, 20:14 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
moje zkušenosti sou pouze s BMM
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.3.09, 20:16 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
co by mě sralo u 1,6, že starý ksichtík neměl posilovač
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
16.3.09, 22:00 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
spartra píše: co by mě sralo u 1,6, že starý ksichtík neměl posilovač
na přání jo, seriově šel až po faceliftu, stabilizátor měli jen 1,6 a 1,9..na BMM se nedával seriově vůbec a na MPI jen v posledních kusech nebo výbava na přání...
já mám osobní zkušenost s BMM a MPI (od dědy) a hodně aut k nám jezdí na servis....kolem 100 tis přestává fungovat čerpadlo na benzín, jak u BMM tak MPI, jinak se u většiny aut jen mění olej a svíčky, občas teče vana, ale to je stejný jak u fáčka, se vstřikováním jsou minimální problémy, ještě sem neviděl na feldě špatnej vstřik nebo tak něco...občas odchází snímač otáček (vika stojí 286 kč) jinak žádný nic moc problémy sem nespozoroval...mě felda za 23 tis v mejch rukách nechala jen jednou, a to že odešel zapalovací modul no a dvakrát sem jí vytláčel z křižovatky, protože sem měl špatnej snímač otáček, ale to bylo díky mojí lenosti, kdybych ho vyměnil hned ten večer, tak no problem...kastle skoro stejná s favoritem, novej typ poznáš, protože má šroubovací oko (silnější kastle, nová nápravnice)
1,6 jede dobře, ale těžší motor, ale v kopečku přidáš a jedeš, 1,9 pokud nemáš turbo, je to sračka, šlapeš jak chceš, pomalý zrychlení a spotřeba 7 litrů s turbem to je jiná, ale to je zase jiná cenová kategorie ...tolik moje zkušenost
jo a jinak není MPI jako MPI, ty první byl vlastně BMM motor (rozměr klikovky na rozvody, hlava, ventilový pružiny) akorát na to dali čidlo klepání a šel, ty poslední před faceliftem a po faceliftu už jsou pravý MPI, jak se o nich všude píše
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.3.09, 22:12 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Jezdím jak z 1.3MPi tak se svoji 1.6MPi... 1.6 lépe jede a má dobrek krouťák oproti 1.3. Jinak oba to sou dobrý motory samozřejmě na 1.6 je vše dražší a někdy o dost protože je to VW. Jinak na 1.6kách prasakjí svody a vlnovce a celej první díl je dohromady s katem a je dost mastnej... ale sou i náhrady. A stává se dost často, že žerou olej skrz gufera ventilů nebo skrz těsnění vany. Jinak je to držák a určitě lepší volba než 1.3 pokud máš rád sporotvnější jízdu. Oba dva motory mají svoje + a - ale já osobně bych do 1.3 už nešel... už jen ten hluk toho motoru atd... a 1.6 aspoň většinou mívají posilovač řízení.
Jinak co se týká spotřeby, tak já jezdím furt město krátký trasy a dopřávám si sportovní jízdu (5 tis. otáček není pro mě problém) a spotřebu vidíš v mém podpisu...jinak po dálnici s plně naloženým autem sem jel za 5,4 litru, ale nejel sem víc jak 120km/h.
A při koupi 1.6 chce musí být člověk ostražitý a nejlépe si vzít někoo kdo už 1.6ku má a ví...
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
Naposledy upravil Jura dne 16.3.09, 22:29, celkově upraveno 1
|
16.3.09, 22:26 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: moje zkušenosti sou pouze s BMM
Pan S.: Lidi si prej stezujou na zapalovaci listy Ale nikdo ze znamych co tu feldu maj ji nemenil nikdy...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.3.09, 22:29 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Co vím k tomu stabilizátoru,tak byl buď na přání nebo jej mají všechny Feldy s ABS,ty se prý vyráběly výhradně v Kvasinách..Jinak 1.3 MPI 50kW je podle mě naprosto dostačující..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
17.3.09, 07:40 |
|
|
Jim
VYKOŘISŤOVATEL
Příspěvky: 4161 Bydliště: Štatl
|
hele známý ted koupili fabku a budou dávat pryč 1.6 kombi modrá, se když tak ozvi
_________________ 130 RAPID 85' Veverka Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné
http://www.japl.cz - služby od JIMa
|
17.3.09, 07:58 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
ondra120 píše: ...spotřeba na pohodu...
a pohoda je v číslech vyjádřeno cca kolik ? 6, 7, 8, 9 ?
|
17.3.09, 08:04 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Dawid130 píše: mohu se podělit o zkušenost 1,3 MPI v fel pickup. rv 03. Ať se šlape jak se šlape spotřeba pořád stejná. Pří 145tisících km se začala ztrácet chladící kapalina, nikdo neví kam Motor držák. Jde krásně i ve 150tisících. Olej nebaští. Sem tam nechce startovat ani po výměně všeho možnýho. V kolonách se mi přehříval z důvodu nefunkčnosti ventilátoru, někde zádrhel v el. 1,6 jsem neřídil.
tedy zřejmě je to dost povedené
|
17.3.09, 08:06 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Sadra17 píše: moje zkušenosti sou pouze s BMM
já jsem mpicko taky neridil, tata ho mel, ale ten me nepovi, co se na tom kazilo, ponevadz to mel dva roky a maximálně 30 tisíc kilometrů, a to se nepokazilo nic, narozdíl od BMM ktere jsme meli taky nove, taky dva roky a odesla lambda
|
17.3.09, 08:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|