|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Hrozně dlouhý boční dráhy řazení na fáčku
Autor |
Zpráva |
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Hrozně dlouhý boční dráhy řazení na fáčku
nevíte co s tim? Zpátečku řadim skoro do spolujezdcovi sedačky a dvojku skoro do mojí sedačky
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
22.12.06, 19:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jestli jde o vůli zleva doprava, tak to můžou bejt takový plastový lůžka ve spojení páky s táhlem, je to takovej zvláštní šroub M8, přímo pod pákou...
Když to vyndáš, vypadá to takhlem, a je to tam dvakrát.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.12.06, 20:28 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
A zvládnu to vyměnit sám? Jinak ano myslim zleva doprava, nahoru a dolu mam kupodivu hrozně krátký
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
22.12.06, 20:31 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Koupíš tyhlety dva nesmysly, vezmeš do ruky 13 klíč (asi bude třeba z každý strany jeden) sundáš to, vyměníš, vrátíš to tam a hotovo. Nejdřív se ale podívěj jestli je to opravdu ono, koukej se pod auto na táhlo a někdo ať ti kvrdlá fofrklackem, ta vůle by měla bejt vidět.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.12.06, 20:51 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Nepér píše: Koupíš tyhlety dva nesmysly, vezmeš do ruky 13 klíč (asi bude třeba z každý strany jeden) sundáš to, vyměníš, vrátíš to tam a hotovo. Nejdřív se ale podívěj jestli je to opravdu ono, koukej se pod auto na táhlo a někdo ať ti kvrdlá fofrklackem, ta vůle by měla bejt vidět.
No jsem zvědavej jak se dostanu pod auto, ale díky zkusim to
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
22.12.06, 21:17 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
No a nebo máš vůli u řadící hřídele převodovky.A to spíš než-li v silonech pod řadící pákou...
|
23.12.06, 01:33 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
potom napis ci sa to da bez zdvihaku. predtym jak som mal HP sportingy tak sa este ako tak dalo pod auto bez zdvihaku ale len kontrolovat veci. teraz..... sa mi ani gebula nevtrepe pod auto a ten obyc zdvihak na jedno koleso...
ta paka to je svinstvo, vyzera vsetko v poriadku ale 2x mala vola je raz velka...
mne zas paka robi okrem ineho to, ze z 3 do 4 to ide cez neutral jak keby som lamal drevenu tyc. proste rup. a neohovorim tom buchani spoluzdca pri spiatocke... a este sa mi ani poriadne nevracia naspat do neutralu.
skus ten silon, vsetko umelohmotne, a pokial mas stary favorit, tak celkovo radeniu pomoze kulisa z noveho favorita (mesnia draha, presnejsie radenie. kratsia paka)
zdar
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.12.06, 14:11 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Hm to zní všechno dobře. Kromě toho že už skoro tu zpátečku nedám ještě jde ztuha když mam zařazenou čtyřku, tak přeřadit, prostě ta část ze čtyřky do neutrálu jde hrozně ztuha, žádnej zvuk to neudělá ale je to jako bych tlačil dvacet kilo dopředu taková malá posilovna to fáčko
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
23.12.06, 16:19 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ritchma píše: Hm to zní všechno dobře. Kromě toho že už skoro tu zpátečku nedám ještě jde ztuha když mam zařazenou čtyřku, tak přeřadit, prostě ta část ze čtyřky do neutrálu jde hrozně ztuha, žádnej zvuk to neudělá ale je to jako bych tlačil dvacet kilo dopředu taková malá posilovna to fáčko
přehod ty silony jak ti radí a mrkni se na řadící tyč co trčí z převodovky, tam máš rozpěrný čep zda není vychozený, pokud se ti nechce pod auto přehod ho na střechu zbytek dořešíme v kapitole karoserie miloš
|
23.12.06, 18:53 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
slovacek.milos píše: Ritchma píše: Hm to zní všechno dobře. Kromě toho že už skoro tu zpátečku nedám ještě jde ztuha když mam zařazenou čtyřku, tak přeřadit, prostě ta část ze čtyřky do neutrálu jde hrozně ztuha, žádnej zvuk to neudělá ale je to jako bych tlačil dvacet kilo dopředu taková malá posilovna to fáčko přehod ty silony jak ti radí a mrkni se na řadící tyč co trčí z převodovky, tam máš rozpěrný čep zda není vychozený, pokud se ti nechce pod auto přehod ho na střechu zbytek dořešíme v kapitole karoserie miloš
Tady se člověk nenudí
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
24.12.06, 00:25 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
To aby sis pak koupil kýbl kitu a pár m2 šmirglpapíru...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.12.06, 00:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Nepér píše: To aby sis pak koupil kýbl kitu a pár m2 šmirglpapíru...
já jsem kdysi dávno vařil spodek na stejšnu škoda 1202, ten majitel nesehnal kolébku, nástlal si slámu a stejšna obrátil na bok do slámy, zapřel ho trámem z baráku, slámu pak stříkal hadicí aby z toho nebylo krematorium co jsem to asi dva dny vyvařoval švajcem, pak jsme to převalili na kola a v pohodě nic se nepromáčklo a ani oděrka miloš
|
24.12.06, 15:52 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
slovacek.milos píše: Nepér píše: To aby sis pak koupil kýbl kitu a pár m2 šmirglpapíru... já jsem kdysi dávno vařil spodek na stejšnu škoda 1202, ten majitel nesehnal kolébku, nástlal si slámu a stejšna obrátil na bok do slámy, zapřel ho trámem z baráku, slámu pak stříkal hadicí aby z toho nebylo krematorium co jsem to asi dva dny vyvařoval švajcem, pak jsme to převalili na kola a v pohodě nic se nepromáčklo a ani oděrka miloš
to byly starý poctivý plechy
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.12.06, 15:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|