Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 17:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Vačka do facka 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Vačka do facka
Cau lidi nevite za kolik se da sehnat vacka, ktera se davala do tech poslednich favoritu (silnejsi verze 50kw zhruba nebo kolik to bylo) Nebo kolik by stala nova... Pokud nekdo neco podobneho resil nebo dokonce kupoval tak by me zajimalo s cim mam pocitat. Dik mooc


19.12.06, 09:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Vačka do facka
ja ji kupoval za 2098 Kc v mototechne,k tomu 260 korun rozvodovej retez ČZ, 28Kc tesneni pod vanu a asi 3kc tesneni pod predni viko motoru a 18kc tesneni pod viko rozv.tycek..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


19.12.06, 10:02
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
+36kč za gufero pod řemenici

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.12.06, 10:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


19.12.06, 14:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2819

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


19.12.06, 15:10
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
254, zhruba 1800kč 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


19.12.06, 21:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
DRYVER píše:
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


Ja mám 254/254 vačku z Feldy 50 kW a môžem povedať, že motor je do cca 3000 ot vlažný, začne naplno ťahať kdesi od 3500 ot a je tam ozaj razantný nástup...ale porovnať to nemôžem (nejazdil som so sériovou vačkou), len si myslím, že origo Favo motor ťahá kdesi od 2500 do 4000, potom už to nie je ono. Jazdil som so sériovými favoritmi, bola to bieda, žiadna živosť vo vysokých otáčkach...s touto vačkou je to super...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


19.12.06, 21:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
ferrari píše:
DRYVER píše:
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


Ja mám 254/254 vačku z Feldy 50 kW a môžem povedať, že motor je do cca 3000 ot vlažný, začne naplno ťahať kdesi od 3500 ot a je tam ozaj razantný nástup...ale porovnať to nemôžem (nejazdil som so sériovou vačkou), len si myslím, že origo Favo motor ťahá kdesi od 2500 do 4000, potom už to nie je ono. Jazdil som so sériovými favoritmi, bola to bieda, žiadna živosť vo vysokých otáčkach...s touto vačkou je to super...
No stím bych tak nesouhlasil mam formana 50kW a právě od 4000 do 6000ot/min to tahá nejvíce.

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


19.12.06, 22:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Sadra17 píše:
+36kč za gufero pod řemenici

prosímtě a kde je na vačce gufero pod řemenicí to jsem zatím ještě nenašel miloš


19.12.06, 22:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Sadra17 píše:
+36kč za gufero pod řemenici

prosímtě a kde je na vačce gufero pod řemenicí to jsem zatím ještě nenašel miloš


Nejspis myslel ze kdyz uz to mas rozdelany a mas sundany "prsa" tak ze tam das i nove gufero pod remnici u klikovky at to je kompletne pretesneny.


19.12.06, 22:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jo chápu miloš


19.12.06, 23:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
David píše:
ferrari píše:
DRYVER píše:
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


Ja mám 254/254 vačku z Feldy 50 kW a môžem povedať, že motor je do cca 3000 ot vlažný, začne naplno ťahať kdesi od 3500 ot a je tam ozaj razantný nástup...ale porovnať to nemôžem (nejazdil som so sériovou vačkou), len si myslím, že origo Favo motor ťahá kdesi od 2500 do 4000, potom už to nie je ono. Jazdil som so sériovými favoritmi, bola to bieda, žiadna živosť vo vysokých otáčkach...s touto vačkou je to super...
No stím bych tak nesouhlasil mam formana 50kW a právě od 4000 do 6000ot/min to tahá nejvíce.


Lenže máš vstrekovanie (to dokáže hádam vo vysokých otáčkach lepšie plniť) a máš vačku 248/248 (jednoducho už pre 50 kW verziu...a to čo som písal, platí pre klasické karbec verzie...jednoducho origo vačka a vačka 254/254 musí byť veľký rozdiel...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.12.06, 11:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
ferrari píše:
David píše:
ferrari píše:
DRYVER píše:
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


Ja mám 254/254 vačku z Feldy 50 kW a môžem povedať, že motor je do cca 3000 ot vlažný, začne naplno ťahať kdesi od 3500 ot a je tam ozaj razantný nástup...ale porovnať to nemôžem (nejazdil som so sériovou vačkou), len si myslím, že origo Favo motor ťahá kdesi od 2500 do 4000, potom už to nie je ono. Jazdil som so sériovými favoritmi, bola to bieda, žiadna živosť vo vysokých otáčkach...s touto vačkou je to super...
No stím bych tak nesouhlasil mam formana 50kW a právě od 4000 do 6000ot/min to tahá nejvíce.


Lenže máš vstrekovanie (to dokáže hádam vo vysokých otáčkach lepšie plniť) a máš vačku 248/248 (jednoducho už pre 50 kW verziu...a to čo som písal, platí pre klasické karbec verzie...jednoducho origo vačka a vačka 254/254 musí byť veľký rozdiel...
Ale já nemám vačku 248/248 tu mněla 136X a 135B ale já mám motor 136B který je už ve felicii a ta má vačku 254/254. :wink:

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


21.12.06, 12:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
David píše:
ferrari píše:
David píše:
ferrari píše:
DRYVER píše:
Dik moc za orientaci ceny... Jeste bych mel dotaz jak moc to bylo pak vykonejsi ci to nebylo ani poznat ten rozdil..


Ja mám 254/254 vačku z Feldy 50 kW a môžem povedať, že motor je do cca 3000 ot vlažný, začne naplno ťahať kdesi od 3500 ot a je tam ozaj razantný nástup...ale porovnať to nemôžem (nejazdil som so sériovou vačkou), len si myslím, že origo Favo motor ťahá kdesi od 2500 do 4000, potom už to nie je ono. Jazdil som so sériovými favoritmi, bola to bieda, žiadna živosť vo vysokých otáčkach...s touto vačkou je to super...
No stím bych tak nesouhlasil mam formana 50kW a právě od 4000 do 6000ot/min to tahá nejvíce.


Lenže máš vstrekovanie (to dokáže hádam vo vysokých otáčkach lepšie plniť) a máš vačku 248/248 (jednoducho už pre 50 kW verziu...a to čo som písal, platí pre klasické karbec verzie...jednoducho origo vačka a vačka 254/254 musí byť veľký rozdiel...
Ale já nemám vačku 248/248 tu mněla 136X a 135B ale já mám motor 136B který je už ve felicii a ta má vačku 254/254. :wink:


Potom nechápem, s čím nesúhlasíš, však si potvrdil to, čo som napísal ja....

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.12.06, 22:40
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Kucííí.mám nápad.Co kdyby jste si za ty 2000,- pořídili přebroušený vačky a né ty sériový výplody...Tím nechci dělat kšefty brusičům a motorářům,ale je to o něčem jiným.A nemusíte na vrkovištích nebo v prodejnách vyžadovat 254 ale prostě donesete 230tku a odnesete si 260tku... :wink: Jen táák,slovo do pranice.


23.12.06, 22:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz