Autor |
Zpráva |
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Carlos píše: LUCAS píše: ne tak dospel jsem teda k zaveru ze s vlečkou 5q(sp 3,9) + favo 781.136 motor to bude lepsí nez kyvka 5q(4,22) + 742.12. souhlasite semnou? Co tak vlečka se SP 4,22 a motor 781,136? Pokud tedy jezdíš spíš štreky tak 3,9 je lepší. Ale do města lepší kratší.
no tak zatim štreky nejezdim, ale az budu jezdit do prace tak budu. tedka jezdim tak do obchodu(10KM), na poštu (5km) a takovy popojizdeni, občas nekdy nekam dál. ale jak rikam jde mi o spotrebu pri prijatelne dynamice a rychlosti
kuchat prevodovku nebudu, to je na me moc a neni tady nikdo kdo by to udelal kvalitne.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
21.3.09, 23:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Přijatelnou dynamiku ti zajistí SP 4.22. S 3.9 to sice taky jede, ale je to až moc těžké. Můžu porovnat jak 3.9 (otcův rapid, 136motor) a 4.22 (Pastelka, 136motor) a 3.9 bych tedy nechtěl ani za zlatý prase nebo jak se to říká.
S LEKRem by to mohlo být dobré, kdysi jsem s ním taky experimentoval byť bez výsledku, ale jeho zástavba do 742 není úplná sranda, víš co to obnáší?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.3.09, 07:15 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
zas tak tragicky bych to neviděl. Pořád to bude mít lepší dymaniku než 120ka. Zase jsou lidi, co by nechtěli 4,22 ani za zlatý prase
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
22.3.09, 08:23 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
MATTESS píše: zas tak tragicky bych to neviděl. Pořád to bude mít lepší dymaniku než 120ka
To je pravda, ale stejně by měl lepší kdyby se mu podařilo sehnat almaru 120LX (SP 4.22). 3.9 je spíš vhodný pro někoho, kdo denně jezdí dlouhé štreky po dálnici, mimo město a ve městě je to moc dlouhé, hlavně při předjíždění mi to vadí (tedy spíše vadilo). Ale na druhou stranu, jezdit se s tím dá, jen se musí víc rozmýšlet při předjíždění
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.3.09, 08:32 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Šemik píše: Přijatelnou dynamiku ti zajistí SP 4.22. S 3.9 to sice taky jede, ale je to až moc těžké. Můžu porovnat jak 3.9 (otcův rapid, 136motor) a 4.22 (Pastelka, 136motor) a 3.9 bych tedy nechtěl ani za zlatý prase nebo jak se to říká.
S LEKRem by to mohlo být dobré, kdysi jsem s ním taky experimentoval byť bez výsledku, ale jeho zástavba do 742 není úplná sranda, víš co to obnáší?
No chci tam ten LEKR kvuli zachovani vykonu toho motoru, přecejenom kdyz tam hodim sedr ktery tam nepatří tak to nikdy nebude jako s origo karbcem ktery tam ma byt. Vím že to je trošku slozitejsi, mam udelanou vyrovnavaci podlozku na saci a tak nejak doufam ze tam nejak nacpu nejakej filtrbox. S vyhříváním sacího by nemel byt problem protože domek termostatu 136 má bracha v aute, ale nema zapojeny vyhřev takže ten pujde na muj motor a on si da obyč upravenej. no a vodni pumpu jsme taky nekde meli, ale nenasel jsem ji zatim. prinejhorsim zustane stejna a pouzije se mezikus do hadice no.... A jeste s tim priavanim plynu se to nejak bude muset vyresit no. Jinak uz o zadnych uskalich nevim. Jsou ještě nějaká?
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
22.3.09, 09:35 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
MATTESS píše: zas tak tragicky bych to neviděl. Pořád to bude mít lepší dymaniku než 120ka. Zase jsou lidi, co by nechtěli 4,22 ani za zlatý prase
žejo... taky si myslim ze tak nebo tak na tom musím být líp než s motorem 742.12
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
22.3.09, 09:37 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ten filtrbox je docela problém, je to hrozně vysoké, měl jsem to narvané naprosto brutálním stylem nahoru na kastli, no ale vešlo se to nějak nakonec díky pružnosti plastu filtrboxu Pak ten plyn, já měl kladku u pedálu, šlo to ale pochopitelně docela ztěžka. Jinak nic, před pumpu se hodí kus trubky ze starého Favorita, má dva holendry které se využijí na zapojení vyhřívací vody.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.3.09, 09:39 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Šemik píše: MATTESS píše: zas tak tragicky bych to neviděl. Pořád to bude mít lepší dymaniku než 120ka To je pravda, ale stejně by měl lepší kdyby se mu podařilo sehnat almaru 120LX (SP 4.22). 3.9 je spíš vhodný pro někoho, kdo denně jezdí dlouhé štreky po dálnici, mimo město a ve městě je to moc dlouhé, hlavně při předjíždění mi to vadí (tedy spíše vadilo). Ale na druhou stranu, jezdit se s tím dá, jen se musí víc rozmýšlet při předjíždění
no jako po meste jezdit nebudu. s tim autem budu jezdit do prace a to budou cesty mimo mesto, po meste minimalne. takze by mi to melo stacit. ale spýš bych chtel sehnat potom časem 781.136b a trosku ho jeste upravit a ponechat 3,9. no a i kdyz se mi 742 líbí tak přecejnom s tim nechci jezdit do konce zivota a casem koupim neco lepsiho. napč Octavia II Combi 1,9TDi
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
22.3.09, 09:45 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Šemik píše: Ten filtrbox je docela problém, je to hrozně vysoké, měl jsem to narvané naprosto brutálním stylem nahoru na kastli, no ale vešlo se to nějak nakonec díky pružnosti plastu filtrboxu Pak ten plyn, já měl kladku u pedálu, šlo to ale pochopitelně docela ztěžka. Jinak nic, před pumpu se hodí kus trubky ze starého Favorita, má dva holendry které se využijí na zapojení vyhřívací vody.
jj, presne tuhle trubku jsem myslel. mam jich par schovanych kdybych tu pumpu nenasel.
k tomu filtrboxu: kdyby se ten lekr dal na origo 136 sani z rapida tak by na to mohl jit origi modrej filtrbox(upravenej pro lekr) ne? ale zas nevim jak by to bylo s uchycenim lekra na to sani, to bude asi trochu jinak ty diry ne? tedka si to nedokazu nejak vybavit.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
22.3.09, 09:46 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
Šemik píše: MATTESS píše: zas tak tragicky bych to neviděl. Pořád to bude mít lepší dymaniku než 120ka To je pravda, ale stejně by měl lepší kdyby se mu podařilo sehnat almaru 120LX (SP 4.22). 3.9 je spíš vhodný pro někoho, kdo denně jezdí dlouhé štreky po dálnici, mimo město a ve městě je to moc dlouhé, hlavně při předjíždění mi to vadí (tedy spíše vadilo). Ale na druhou stranu, jezdit se s tím dá, jen se musí víc rozmýšlet při předjíždění
co zas vymyslas? S 3.9 so 136tkovym motorom sa po meste da jazdit uplne v pohode, pokial nechces robit rallye, alebo nejazdis plne nalozeny s privesnym vozikom.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
22.3.09, 10:52 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Co se tyka spotreby, tak je otreba uvazovat o tom v jakym stavu/uprave ten motor je.
Nejmensi mernou spotrebu ma motor v oblasti nejvyssiho tocivyho momentu. Je to celkem veda. Kdyz budes chtit jezdit na lehkou nohu, tak bych skoro rekl ze budes mit mensi spotrebu na 5Q 4.22 protoze budes casteji v idealnich otackach coz je kolem 3000. Kdyz motor poladis aby mel vyssi vykon, tzn. taky vrchol momentu vejs (treba 4000), tak uz je sp 3.9 na normalni jezdeni spis nevhodnej.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
22.3.09, 17:29 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Viky píše: Co se tyka spotreby, tak je otreba uvazovat o tom v jakym stavu/uprave ten motor je.
Nejmensi mernou spotrebu ma motor v oblasti nejvyssiho tocivyho momentu. Je to celkem veda. Kdyz budes chtit jezdit na lehkou nohu, tak bych skoro rekl ze budes mit mensi spotrebu na 5Q 4.22 protoze budes casteji v idealnich otackach coz je kolem 3000. Kdyz motor poladis aby mel vyssi vykon, tzn. taky vrchol momentu vejs (treba 4000), tak uz je sp 3.9 na normalni jezdeni spis nevhodnej.
no tak bude tam seriovej 781.136 a 5Q 3,9. asi nema smysl to takhle detailne resit. myslim ze tak jako tak to bude proste lepsi nez 742.12 5Q 4.22
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
22.3.09, 17:42 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
tak dneska jsem vymenil deravy vyfuk a natrel ho vypalovaci stribrenkou a hned to ma lepsi zvuk. a taky jsem si vymenil prerusovac za feldacky a je to uplne super. muzu vsem jenom doporucit. blika to jen co se na packu podivam a ma to i docela dobry zvuk cvakani...
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
28.3.09, 18:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Doplním, že přerušovač jde z čehokoliv (já mam myslím z lancie).
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.3.09, 18:55 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
tak dneska jsem si vyrobil patice pro dvouvlaknove zarovky a udelal to tak ze obrysovky jsou normalne ale brzdovy je pres cely vrch a vypada to super.
video: http://www.youtube.com/watch?v=tO-GQz7sUX4 (nic moc kvalita, ale jako ukazka to staci)
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
12.4.09, 20:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|