Felicie 1.3MPI 1998 otáčky při volnoběhu
Autor |
Zpráva |
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Chlapi,zrovna nepatřím do této kategorie,abych dával nějaké moudra,ale vlastním MPI-čko a tak jen z mého pohledu.Problém s klapkou jsem měl také a pomohlo mechanické očištění,jak popisuje Miloš a od té doby jednou za čas kolegové prostříknou klapku.Dnešní chemie je mocná,ale také nedokáže všechno a také podle mého záleží jaký sajrajt tankujeme.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
24.12.06, 12:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Zajimave cteni :-)
okob píše: Tak je to zajimave,ale je to pravda.Na skrtici klapku v servise staci sprej,ale lepsi je to sundat vycistit stetkou jak popisoval kolega!pozor neskrabej tam nicim ostrym!Ono se to rozpusti.Chce to trpelivost.A ted to nastaveni ano je treba pc - vag1552 nebo ctaci pc s kabelem OBD II a nastavit klapku,ale co je chytre??Poradim odpoj baterii na 24h potom ji pripoj a zapni klicek,nestartuj.Ridici jednotka provede zakladni nastaveni sama.Nepotrebujes do servisu.Pokud je klapka cista a udelal jsi to jednoduche nastaveni klapky a stale to dela je nutna vymena,ani v servisu ti to neudelaj,je v klapce krokovej motor a kdyz to odejde tak to odejde.Nova asi stoji kolem 7tis,pres zname 3tis.. ale jezdis dalsich omrdesat kilometru.
jakube dík za doladění příspěvku, ještě pokud tam máš LPG a necháš to 24 hodin vyspat, tak je lepší postup po připojení zapní klíček 30 sekund a vypni, zapni klíšek 30 s a vypni, zapni klíček 30 s a start, programuje se ti i řídící jednotka LPG, já to tak dělám pořád i když tam LPG není, na to škrabání klapky to jo opatrně, dosedací plochy dělám mosazným kartáčkem, mohlo by dojít k nezvratnému skur.... a to odpojení je kolikrát jediná možnost, protože když ti klapka dlouhodobě houpe tak ti ten operační sistém řídící jednotky doslovně zblbne a kolikrát se do ní ani nedostaneš miloš
|
24.12.06, 12:41 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
slovacek.milos píše: patrik-hp píše: Ten sprej dovede dokonce rozpustit i 5 mm karbonu... patriku to si někdy zkusím, řekni mi značku toho spreje co používáš, ten sprej si koupím, zrovna jedu do škodovky potřebuji pin na klíček, řeknu ti první případ tak 8 let jsem koupil první MPi, mělo problémy se startem a volnoběhem diagnostikovaná klapka, přijel jsem do autorizovaného servisu, tam mně klapku prostříkali sprejem, na vagu zjistili že je klapka v háji a jel jsem domů tehdy stála klapka 6500, klapku jsem demontoval oškrábal bordel, dočistil acetonem, namontoval start, skočilo tam 1500 otáček, pak si ti sedlo a další starty trochu přes tisíc a pak 840, uběhlo mnoho let klapek kopec, a poslední případ škoda oktávka 1.6 silnější verze, motor houpal, mělo to i nějaké závady ale sporadické, v praze mu to opravili stím, že je motor v pořádku, ale je tam LPG a tam je závada nechal tam kolem 14.000 kč, LPG Ostrožská nová Ves vše OK že asi lambáda v háji, vyčistil jsem klapku nános snad 1.5 mm, pamět závad O jen v ŘJ centrálu PZ dveře sporadická, chvilku nepadaly otáčky, nebo zůstávaly trvale na 2000 otáček, po ujetí 50 km a pár startech věe OK i na LPG pamět závad O úhlel klapky dle manuálu v normě miloš
Ale jó...chápu tě....To co jsi tu uvedl vidim v servisu taky.Není to jen o tom ,stříknout tam a frčet.Je to procedůra ale ten sprej je dobrej.Nic tak nečistí líp jak on.Snad pouze louh.Ale ten naleptává hliník až ho doslova rozpraská...dám ti vědět.
|
25.12.06, 00:51 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
vopaje píše: Chlapi,zrovna nepatřím do této kategorie,abych dával nějaké moudra,ale vlastním MPI-čko a tak jen z mého pohledu.Problém s klapkou jsem měl také a pomohlo mechanické očištění,jak popisuje Miloš a od té doby jednou za čas kolegové prostříknou klapku.Dnešní chemie je mocná,ale také nedokáže všechno a také podle mého záleží jaký sajrajt tankujeme.čus
Jde hlavně o tu údržbu.,jj.
|
25.12.06, 01:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
patrik-hp píše: vopaje píše: Chlapi,zrovna nepatřím do této kategorie,abych dával nějaké moudra,ale vlastním MPI-čko a tak jen z mého pohledu.Problém s klapkou jsem měl také a pomohlo mechanické očištění,jak popisuje Miloš a od té doby jednou za čas kolegové prostříknou klapku.Dnešní chemie je mocná,ale také nedokáže všechno a také podle mého záleží jaký sajrajt tankujeme.čus Jde hlavně o tu údržbu.,jj.
patriku jak přijdeš z práce, tak mi napiš tu značku určitě těch sprejů bude víc, at nemusím zkoumat vyzkoumané, a připiš kolik hodin je ta procedůra, třeba něco je v návodu a praxe je jiná, já jsem to viděl jen tak, že to tam nahulili za chodu motoru a pořešené /autorizovaný servis/, a ještě nevíš nějaký tryk jak pěkně vyčistit motor zvenku vzhledovka, hliník do lesklo stříbrna?, vyzkoušel jsem všemožné přípravky, ale moc úspěchu jsem neměl miloš
|
25.12.06, 11:01 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|