Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 16:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 El. odběr LPG soustavy při vypnutém motoru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 53
Bydliště: Olomouc
Příspěvek El. odběr LPG soustavy při vypnutém motoru
Zdravím, při vypnutém motoru mi žere lpg systém lovtec u felicie 1,3mpi asi 40mA. To asi počítám není normální, ne? Když vytáhnu pojistku od lpg, tak to spadne o těch 40mA. Zkoušel jsem odpojovat všechno co je na to připojené kromě timeru, ten je asi někde schovaný, až teď jsem se o něm dočetl, že tam někde je. Počítám, že by to nemělo žrát vůbec při vypnutém a zamknutém autě. Nemáte s tím někdo zkušenosti?

_________________
Octavia


24.3.09, 20:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
nemas to blbo zapojene?...ja mam lpg v skodovke a mam to na 2 poistke ktora sa vypina s vypnutim klucika...je to koly tomu aby ked aj zhasnem na plyn a budem nan startovat neostali otovrene ventily...ale aby zavrelo ventil aj na nadrzi a aj pri reguktore.....aby to nedrzal len podtlakovy v reduktore.....ten podtlakovy je ako poistka ked naburas a klucik ostane zapnuty a motor zhasne aby neutekal plyn
a 40mA to ma slusne....nevybija ti baterku?....mali sme teraz problem s jednym autom 50mA bol odber furt.....a bolo to nanic spinackou....bo iba v jednej polohe spinacky sa vsetko vyplo a nesla do tej polohy....to neni pripad filcky....prerob si to aby sa ti zapinalo len ked zapnes klucik a bude ok....nema co byt zapnute nic

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


24.3.09, 21:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: El. odběr LPG soustavy při vypnutém motoru
pnd23 píše:
Zdravím, při vypnutém motoru mi žere lpg systém lovtec u felicie 1,3mpi asi 40mA. To asi počítám není normální, ne? Když vytáhnu pojistku od lpg, tak to spadne o těch 40mA. Zkoušel jsem odpojovat všechno co je na to připojené kromě timeru, ten je asi někde schovaný, až teď jsem se o něm dočetl, že tam někde je. Počítám, že by to nemělo žrát vůbec při vypnutém a zamknutém autě. Nemáte s tím někdo zkušenosti?


záleží na tom aký máš systém, ak je to klasický lambdatronik tak ten nežerie nič ( po vypnutí zapaľovania je úplne odpojený), ak máš sekvenčné tak neviem..

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.3.09, 21:44
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Je to systém s lambdou, bez vstřiku a s napojením na čidlo teploty motoru. Má to aji tu funkci timer, že po vypnutí klíčku ještě motor asi sekundu běží, aby se to ze sání asi všechno spálilo a pak při startování na benzín to nebylo přesycené. Proto je to udělané, aby ten timer jel i bez klíčku. Tu krabičku(timer) jsem tam nikde neviděl, tak bude asi někde v palubovce, zjistil jsem to až doma, že tam někde je. Podle tohoto schématu http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokume ... 200006.pdf
Jinak mi to vybíjelo baterku, celkově mám odběr 90mA, po odpojení rádia a modulů dálkového ovládání a centrálu to kleslo na 70mA a po odpojení lpg na 30mA. Takže když vyřeším těch 40mA na lpg, tak mě čeká ještě odhalit těch 30mA, to ale bude boj, protože všechny pojistky jsem vyndal a nic to nepomohlo, pořád 30. Nic mimo pojistky tam zapojené nemám. To lpg mám ještě v záruce, za měsíc to bude dva roky, tak to hodím co nejrychleji na reklamaci, ale chci vědět co přesně to je ať tam se mnou nevyjebou, jak oni ti specializovaní odborníci to často s laiky dělají.

_________________
Octavia


24.3.09, 22:59
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
pnd23 píše:
Je to systém s lambdou, bez vstřiku a s napojením na čidlo teploty motoru. Má to aji tu funkci timer, že po vypnutí klíčku ještě motor asi sekundu běží, aby se to ze sání asi všechno spálilo a pak při startování na benzín to nebylo přesycené. Proto je to udělané, aby ten timer jel i bez klíčku. Tu krabičku(timer) jsem tam nikde neviděl, tak bude asi někde v palubovce, zjistil jsem to až doma, že tam někde je. Podle tohoto schématu http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokume ... 200006.pdf
Jinak mi to vybíjelo baterku, celkově mám odběr 90mA, po odpojení rádia a modulů dálkového ovládání a centrálu to kleslo na 70mA a po odpojení lpg na 30mA. Takže když vyřeším těch 40mA na lpg, tak mě čeká ještě odhalit těch 30mA, to ale bude boj, protože všechny pojistky jsem vyndal a nic to nepomohlo, pořád 30. Nic mimo pojistky tam zapojené nemám. To lpg mám ještě v záruce, za měsíc to bude dva roky, tak to hodím co nejrychleji na reklamaci, ale chci vědět co přesně to je ať tam se mnou nevyjebou, jak oni ti specializovaní odborníci to často s laiky dělají.


Já jsem se kdysi trápil s odběrem asi 40 mA a felda bere 10 mA v základu nejspíš palubovka s hodinama to je v pořádku. A tehda tam nějaký borec zapojil zesilovač co je v anténě přímo na kabel co vede z baterie do pojistkovky a to ještě pod kaslíkem kde nařízl izolaci a tam se napíchl, měl jsem tehda pojistkovku venku s auta a stále odběr už mi to hlava nebrala :lol:
Paní s tím jednou za měsíc jela do obchodu a baterie vždy vybitá.


25.3.09, 14:52
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz