|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
El. odběr LPG soustavy při vypnutém motoru
Autor |
Zpráva |
pnd23
Příspěvky: 53 Bydliště: Olomouc
|
El. odběr LPG soustavy při vypnutém motoru
Zdravím, při vypnutém motoru mi žere lpg systém lovtec u felicie 1,3mpi asi 40mA. To asi počítám není normální, ne? Když vytáhnu pojistku od lpg, tak to spadne o těch 40mA. Zkoušel jsem odpojovat všechno co je na to připojené kromě timeru, ten je asi někde schovaný, až teď jsem se o něm dočetl, že tam někde je. Počítám, že by to nemělo žrát vůbec při vypnutém a zamknutém autě. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
_________________ Octavia
|
24.3.09, 20:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
nemas to blbo zapojene?...ja mam lpg v skodovke a mam to na 2 poistke ktora sa vypina s vypnutim klucika...je to koly tomu aby ked aj zhasnem na plyn a budem nan startovat neostali otovrene ventily...ale aby zavrelo ventil aj na nadrzi a aj pri reguktore.....aby to nedrzal len podtlakovy v reduktore.....ten podtlakovy je ako poistka ked naburas a klucik ostane zapnuty a motor zhasne aby neutekal plyn
a 40mA to ma slusne....nevybija ti baterku?....mali sme teraz problem s jednym autom 50mA bol odber furt.....a bolo to nanic spinackou....bo iba v jednej polohe spinacky sa vsetko vyplo a nesla do tej polohy....to neni pripad filcky....prerob si to aby sa ti zapinalo len ked zapnes klucik a bude ok....nema co byt zapnute nic
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
24.3.09, 21:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: El. odběr LPG soustavy při vypnutém motoru
pnd23 píše: Zdravím, při vypnutém motoru mi žere lpg systém lovtec u felicie 1,3mpi asi 40mA. To asi počítám není normální, ne? Když vytáhnu pojistku od lpg, tak to spadne o těch 40mA. Zkoušel jsem odpojovat všechno co je na to připojené kromě timeru, ten je asi někde schovaný, až teď jsem se o něm dočetl, že tam někde je. Počítám, že by to nemělo žrát vůbec při vypnutém a zamknutém autě. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
záleží na tom aký máš systém, ak je to klasický lambdatronik tak ten nežerie nič ( po vypnutí zapaľovania je úplne odpojený), ak máš sekvenčné tak neviem..
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.3.09, 21:44 |
|
|
pnd23
Příspěvky: 53 Bydliště: Olomouc
|
Je to systém s lambdou, bez vstřiku a s napojením na čidlo teploty motoru. Má to aji tu funkci timer, že po vypnutí klíčku ještě motor asi sekundu běží, aby se to ze sání asi všechno spálilo a pak při startování na benzín to nebylo přesycené. Proto je to udělané, aby ten timer jel i bez klíčku. Tu krabičku(timer) jsem tam nikde neviděl, tak bude asi někde v palubovce, zjistil jsem to až doma, že tam někde je. Podle tohoto schématu http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokume ... 200006.pdf
Jinak mi to vybíjelo baterku, celkově mám odběr 90mA, po odpojení rádia a modulů dálkového ovládání a centrálu to kleslo na 70mA a po odpojení lpg na 30mA. Takže když vyřeším těch 40mA na lpg, tak mě čeká ještě odhalit těch 30mA, to ale bude boj, protože všechny pojistky jsem vyndal a nic to nepomohlo, pořád 30. Nic mimo pojistky tam zapojené nemám. To lpg mám ještě v záruce, za měsíc to bude dva roky, tak to hodím co nejrychleji na reklamaci, ale chci vědět co přesně to je ať tam se mnou nevyjebou, jak oni ti specializovaní odborníci to často s laiky dělají.
_________________ Octavia
|
24.3.09, 22:59 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
pnd23 píše: Je to systém s lambdou, bez vstřiku a s napojením na čidlo teploty motoru. Má to aji tu funkci timer, že po vypnutí klíčku ještě motor asi sekundu běží, aby se to ze sání asi všechno spálilo a pak při startování na benzín to nebylo přesycené. Proto je to udělané, aby ten timer jel i bez klíčku. Tu krabičku(timer) jsem tam nikde neviděl, tak bude asi někde v palubovce, zjistil jsem to až doma, že tam někde je. Podle tohoto schématu http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokume ... 200006.pdfJinak mi to vybíjelo baterku, celkově mám odběr 90mA, po odpojení rádia a modulů dálkového ovládání a centrálu to kleslo na 70mA a po odpojení lpg na 30mA. Takže když vyřeším těch 40mA na lpg, tak mě čeká ještě odhalit těch 30mA, to ale bude boj, protože všechny pojistky jsem vyndal a nic to nepomohlo, pořád 30. Nic mimo pojistky tam zapojené nemám. To lpg mám ještě v záruce, za měsíc to bude dva roky, tak to hodím co nejrychleji na reklamaci, ale chci vědět co přesně to je ať tam se mnou nevyjebou, jak oni ti specializovaní odborníci to často s laiky dělají.
Já jsem se kdysi trápil s odběrem asi 40 mA a felda bere 10 mA v základu nejspíš palubovka s hodinama to je v pořádku. A tehda tam nějaký borec zapojil zesilovač co je v anténě přímo na kabel co vede z baterie do pojistkovky a to ještě pod kaslíkem kde nařízl izolaci a tam se napíchl, měl jsem tehda pojistkovku venku s auta a stále odběr už mi to hlava nebrala
Paní s tím jednou za měsíc jela do obchodu a baterie vždy vybitá.
|
25.3.09, 14:52 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|