Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 23:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 problem s karburatorem a startovanim 
Autor Zpráva

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek problem s karburatorem a startovanim
Cau potrebuju vedet jestli ma neco byt na miste oznaceny sipkou sem to hledal v andrtovi ale nejak mi tam chybi popisy kudy sou ty rezi vedeny a tak sem nic nenasel
http://mujweb.cz/www/coasi/karbec1.jpg


Naposledy upravil 1maty1 dne 11.3.06, 13:11, celkově upraveno 1



11.3.06, 12:28
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nene, tam nic být nemá. To je otvor odvzdušnení plovákové komory. Ale možná by chtěl trochu vzít techničákem :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.3.06, 12:56
Profil

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
dik :)

tak tohle pricinou problemu nebylo takze:
posledni dobou (cca mesic) auto spatne startuje (obvikle chyta na prvni max druhej pokus za jakyhokoliv poscasi) ale ted v garazi (15°C) chytne tak na patej a to pak jeste musim jakou donu drzet plyn nez se motor dostane do normalnich otacek (pri tom vydava takovej divnej drcivej zvuk, a neraguje to na polohu plynu pri vetsim seslapnuti nic) kdyz jen lehce povolim plyn tak to chcipne , pri rozjezdu se opakuje divnej zvuk a obcas to zase chcipne.

Kdyz auto stoji pres noc venku (-15°C) tak druhej den rano nenastartuje vubec (baterka je nove nabita a vydrzi tocit tak 5 minut)

netusi nekdo cim by to mohlo bejt

PS von ten karbec ve skutecnosti moc zasranej neni ale na tej fotce to vypada silene :)


11.3.06, 13:04
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Osobně bych nejdřív zkontroloval komplet sytiče - strunu, podíval bych se jestli jde páčka na karbecu do obou krajních poloh, trysku sytiče (já ji měl velmi povolenou, držela na půl závitu), hladinu paliva v plovákové komoře. Kdyby ten sytič byl OK mohla by to být třeba cívka, zaolejované kontakty rozdělovače, přesluhující svíčky a pod.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.3.06, 13:12
Profil

Příspěvky: 162
Příspěvek 
Nepodfukuje ti karburátor, maš správne nastavenou plovákovou komoru SEDR 12mm zavrenej 16,5mm olevřenej EDSR 10 a 13,5mm
nebo nemaš ucpanou trubici sitiče je na viku Karbu ta trubička.- Vyčisti karb - mrkni na svícky- koukni na rozdelovač a kabely změř (ohm)
Vzduchovej filtr ucpanej , soupatko sitiče? Vyskoušej všechno videl bych to na ten karbec.


11.3.06, 13:17
Profil

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
jej vy ste toho na me nandali tak sem zjistil ze byla praskla ta hadicka mezi karburatorem a vzduchovim filtrem a taky byla ucpana

po vymene sem s tim je do nakupovat a o neco lip to stratovalo ale problemy neprestali

PS jak se meri hladina na to sem z obrazku v andertovy neprisel ? Hlavne kudy tam vlizt?


11.3.06, 14:15
Profil

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
tak ted se odporoucel kabel ke 4mu valci takze v pondeli poridim novy kable a svice a pak se uvidi


11.3.06, 14:37
Profil

Příspěvky: 162
Příspěvek 
Sundáš výko karbu otočis ho tičko nahoru ( ticka,, trubicka,, sitiče ) vemes kulatinu 12mm ci 10mm podle druhu karbu. a strčis ho pod plovák (meři se to bez tesnení) jaziček by se mel tesne dotýkat jehlového ventilu. Nedotika li se nebo je přílisne ohnut nastavise naohejbánim jazýčku.
to je vše.


11.3.06, 14:39
Profil

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
tak po vymene kabelu a svicek to startuje na prvni otoceni (vypada ze byl mezi civkou a rozdelovacem studenak)

ale furt se to musi donutit pres 2000 otacek ale po chvilkovy jizde (prvni prerazeni na 2ku) se to zacne chovat normalne , takze vyjez z garaze je stale utrpeni pac mame docela slusnej kopec z ni (fabia sedan skrta zavesem a katalyzatorem kdyz se nanda vic veci do kufru :)


14.3.06, 23:16
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
1maty1 píše:
tak po vymene kabelu a svicek to startuje na prvni otoceni (vypada ze byl mezi civkou a rozdelovacem studenak)

ale furt se to musi donutit pres 2000 otacek ale po chvilkovy jizde (prvni prerazeni na 2ku) se to zacne chovat normalne , takze vyjez z garaze je stale utrpeni pac mame docela slusnej kopec z ni (fabia sedan skrta zavesem a katalyzatorem kdyz se nanda vic veci do kufru :)


Moh bys nějak víc specifikovat pojem "donutit přes 2000 otáček"?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.3.06, 12:21
Profil

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Šemik píše:

Moh bys nějak víc specifikovat pojem "donutit přes 2000 otáček"?


no proste natocim motor se sytičem a motor drzi cca 600-800 otacek (nemam otackomer) a kdyz slapnu na plyn tak motor zacne divne rachtat(kdyz pustim plyn tak chcipne) ale otacky se o moc nezvednou kdyz rychle za sebou tak 10x slapnu na plyn tak pak se dostanu k vysim otackam a motor zacne drzet volnobeh

to rachtani bych prirovnal kfichtlovi s vyndanym vzduchovym filtrem


15.3.06, 12:41
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No, pokud to promrzlý nahodíš s plnym sytičem a ihned sešlapuješ pedál plynu, tak to chcípnout skutečně může

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.3.06, 12:47
Profil

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Šemik píše:
No, pokud to promrzlý nahodíš s plnym sytičem a ihned sešlapuješ pedál plynu, tak to chcípnout skutečně může

problem je ze to dela i v garazi se 15°C a bez sytice to nechytne


15.3.06, 12:51
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
1maty1 píše:
Šemik píše:
No, pokud to promrzlý nahodíš s plnym sytičem a ihned sešlapuješ pedál plynu, tak to chcípnout skutečně může

problem je ze to dela i v garazi se 15°C a bez sytice to nechytne


To je samozřejmé, někde v nějakym andrtovi je napsáno že dobře seřízený motor se bez sytiče udrží na volnoběh až při 60 stupních celsia. při 15 stupních je sytič nezbytný

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.3.06, 09:19
Profil
Příspěvek Problem s karburátorem a startováním
Profoukej pořádně karb stlačeným vzduchem, seřiď hladinu paliva a předstih. Hladinu je lepší seřizovat položením víka karbu na průhlednou nádobku na které od horní hrany vyznačíš čarou 20mm.Čerpáním ruční páčkou do uzavření průtoku
jehlového ventilu zjistíš stav.Potom přihneš nebo odehneš plechovou páčku plováku do docílení pož.výšky hladiny. Pro lepší starty se sytičem cca 19mm.
Jinak odjakživa se měří výška hladiny v karbu i s těsněním víka! Že jo Šádemane!


T.


20.3.06, 07:09
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz