Autor |
Zpráva |
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
zapojení stěračů
Dovezl jsem si mechanismus stěračů z feldy. Chci si to dát do favorita. Zajímalo by mě jak mám zapojit elektriku, nedělal to někdo už? Kdyžtak zitra zkusim metodu pokus/omyl, ale rači se první ptám. Trochu jsem se s tim už rýpal, teď mi to stírá, akorát nejde ten druhý rychlejší stupeň...
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
27.3.09, 18:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: zapojení stěračů
krysolet007 píše: Dovezl jsem si mechanismus stěračů z feldy. Chci si to dát do favorita. Zajímalo by mě jak mám zapojit elektriku, nedělal to někdo už? Kdyžtak zitra zkusim metodu pokus/omyl, ale rači se první ptám. Trochu jsem se s tim už rýpal, teď mi to stírá, akorát nejde ten druhý rychlejší stupeň...
nemá felda a favo mechanizmy rovnaké, akurát felda má iný konektor na motore, taký ako Fava BMM ....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.3.09, 18:35 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Já použil malé fastony, přímo ma konektor u motoru, jenom je třeba předělat zem, to je ten modrohnědý drát na fotkách:
Jinak mechanismy jsou mírně rozdílné, felda má delší čepy skrz karoserii a větší rozsah kyvu stěrače na straně řidiče.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
27.3.09, 18:41 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Super, děkuji. Ty ostatní dráty kromě hnědého (zem) které jsi pomocí fastonů připojil k motorku barevně sedí s původními dráty které vedly k původnímu motorku?
Je tam modrý (zem), pak hnědý, červený, zelený a černý. Otázka je jak ty barvy odpovídají kabelům z feldy
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
27.3.09, 18:53 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
To co vidíš jsou původní vodiče, jen jsem předělal původní konektor na ty malý fastony.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
27.3.09, 20:07 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
o jé, vypadá to že mám jiné barvy kabelů ty tam máš dva světle modré?
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
27.3.09, 20:12 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Né, to je světlezelená.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
27.3.09, 20:33 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
jo už chápu, zitra na to vletim, díky
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
27.3.09, 21:09 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
tak jsem to zapojil. Ale nefunguje ten druhý rychlejší stupeň stírání (páčka uplně nahoře). Kde by mohla byt chyba?
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
28.3.09, 08:51 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ve feldě tvůj motor funguje?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
28.3.09, 10:11 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
nevim který myslíš, favo motor funguje dobře. ten motor mám z vrakoviště, tak nevim jestli to fungovalo... Žlutý vodič by měl být druhá rychlost, ale nejede to no. V pondělí to vyměnim za jiný
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
28.3.09, 10:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
U stěračových motorků je v podstatě jeden káblík kostra, tři by měli být od uhlíků a tři od doběhu. Ty káblíky od uhlíků jsou různě spojené s doběhem. Teď už přesně nevím. Úplně nakonci by měla být kostra, jeden káblík který se dává na trvalý proud kvůli doběhu a jeden po zapnutí páčkou. Ještě je to zapojené přes cyklovač. To je myslím brané z té menší rychlosti. Ale barvy nevím, každé auto to má jinak.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.3.09, 10:37 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Motorek jsem rozdělal, uhlíky jsou v pořádku, vypadá to vevnitř že je to v pořádku. Neni chyba v tom že felda má 3 polohy stírání a favo jenom dva?
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
29.3.09, 11:04 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
krysolet007 píše: Motorek jsem rozdělal, uhlíky jsou v pořádku, vypadá to vevnitř že je to v pořádku. Neni chyba v tom že felda má 3 polohy stírání a favo jenom dva?
Felda má 3 polohy to som nikdy neskúmal
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.3.09, 11:57 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ale fávo má taky 3 polohy, dvě nahoru-normálně/rychle a jedna dolu-cyklovač, felda má včechny 3 nahoru, v pořadí: cyklovač-normálně-rychle. A v tom to nebude, mně to funguje správně.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
29.3.09, 12:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|