Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 20:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 favo - otáčkoměr 
Autor Zpráva
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek favo - otáčkoměr
Mám menší problém na svém favu rv 92 135LSe

nějak mi tam blbne otáčkoměr, najednou přestal jít, ale když jsem nechtěně dal moc plynu tak zas začal fungovat ale ted zas nefunguje ...

je problém v otáčkoměru, řídící jednotce nebo kde, nevíte?? diky za rady ;)

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


28.3.09, 18:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: favo - otáčkoměr
hardb píše:
Mám menší problém na svém favu rv 92 135LSe

nějak mi tam blbne otáčkoměr, najednou přestal jít, ale když jsem nechtěně dal moc plynu tak zas začal fungovat ale ted zas nefunguje ...

je problém v otáčkoměru, řídící jednotce nebo kde, nevíte?? diky za rady ;)


RJ je vtom urcite nevinne. Kostra cievky, signalovy vodic, spoje, alebo pridreta oska budika.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


28.3.09, 18:54
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: favo - otáčkoměr
kwiko píše:
RJ je vtom urcite nevinne. Kostra cievky, signalovy vodic, spoje, alebo pridreta oska budika.


OK no podívám se na to, a náhodou to asi nebude tím že dochází benzín a auto chcípá že ?

že mě dochází benzín usuzuju z toho že do filtru mě čerpadlo vhaní nepravidelně benzin a pokud nemám nohu mírně na plynu tak chcípne ...

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


28.3.09, 18:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Může být špatná pumpa. Teď ale nevím, jestli má Ecotronic elektrické čerpadlo nebo mechanickou pumpu. ŘJ to asi nebude, Ekotronic nemá otáčkoměr přes ŘJ, ne?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.3.09, 10:28
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
varok píše:
Může být špatná pumpa. Teď ale nevím, jestli má Ecotronic elektrické čerpadlo nebo mechanickou pumpu. ŘJ to asi nebude, Ekotronic nemá otáčkoměr přes ŘJ, ne?


no nevím, proto sem se tak ptal ....

zjistil jsem to pokud otáčkoměr funguje tak fungují (svítí i ikonky které signalizují mazání a baterku, pokud nesvítí tak nefunguje otáčkoměr

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


29.3.09, 10:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
ekotronic ma mechanicku pumpu zn. pierburg :lol:
Nalej benzin a neries blbosti...
Pritiahni o chlp rucny plyn a mas vyriesene...
Pripadne si daj diagnosticky mod a znova si nastav bohatost a volnobezne otacky :wink:

Rj si otacky zistuje podla haloo snimaca, budik je identicky a tak je aj zapojeny identicky s klasickym karburatorom.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


29.3.09, 11:35
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
kwiko píše:
ekotronic ma mechanicku pumpu zn. pierburg :lol:
Nalej benzin a neries blbosti...
Pritiahni o chlp rucny plyn a mas vyriesene...
Pripadne si daj diagnosticky mod a znova si nastav bohatost a volnobezne otacky :wink:

Rj si otacky zistuje podla haloo snimaca, budik je identicky a tak je aj zapojeny identicky s klasickym karburatorom.


a jak to mám nastavit přes ten "mod"

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


29.3.09, 11:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
hardb píše:

a jak to mám nastavit přes ten "mod"


Uz je to davno co som to robil, a prirucku som tiez daroval, ale:

Stiahni si z uzitocnych odkazov dielensku prirucku. :!:
Mas tam dekoder kodov.


A este ti moze posluzit opakovanie z historie prispevkov:
Citace:
citace:
"Prosim našel jsem tvuj příspěvek na foru. Poradíš prosim jak diagnostikovat
zavady v ř.j. v dílenské příručce se odvolávají na nějaký přístroj T1, sož
nevím co je zač."


tak pridavam este nejake postrehy:

Diagnosticky pristoj mat netreba, alternative sa da pouzit aj kontrolka na pristrojovej doske. Pristroj totiz pozostava hlavne z externej ziarovky (preto prepajas kontaky co vedu do pristrojovky = ignorujte to a bude blikat pristrojovka) a prepinaca = ten sa nahradi vytahovanim a zasuvanim prepojky. RJ nema trvalu pamat zavad, ak sa nejaka vyskytne, zasvieti kontolka test /nieco je v pamati zavad / a ked svieti(pri beziacom motore) kratkym povytiahnutim prepojky zmenime svetenie na blikanie kodu zavady (nie som si isty , ci sa ti zobrazi len jeden kod a dalsim prepnutim dalsi, alebo idu vsetky chyby automaticky zasebou).
Ak mate len pocit, ze auto nie je v poriadku ale kontrolka trvalo nesvieti, skontrolujte volnobezne otacky a zlozenie zmesi, prip. nastavte srobovakom podla obrazku. Ak nepomoze, zase nejakym rozpojovanim a spajanim konektoru sa spusti diagnostika prvkov. Casty problem byva v skorodovanom ukostreni - je tam milion drotikov:c)

kwiko

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


29.3.09, 13:05
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
kwiko píše:
hardb píše:

a jak to mám nastavit přes ten "mod"


Uz je to davno co som to robil, a prirucku som tiez daroval, ale:

Stiahni si z uzitocnych odkazov dielensku prirucku. :!:
Mas tam dekoder kodov.


A este ti moze posluzit opakovanie z historie prispevkov:
Citace:
citace:
"Prosim našel jsem tvuj příspěvek na foru. Poradíš prosim jak diagnostikovat
zavady v ř.j. v dílenské příručce se odvolávají na nějaký přístroj T1, sož
nevím co je zač."


tak pridavam este nejake postrehy:

Diagnosticky pristoj mat netreba, alternative sa da pouzit aj kontrolka na pristrojovej doske. Pristroj totiz pozostava hlavne z externej ziarovky (preto prepajas kontaky co vedu do pristrojovky = ignorujte to a bude blikat pristrojovka) a prepinaca = ten sa nahradi vytahovanim a zasuvanim prepojky. RJ nema trvalu pamat zavad, ak sa nejaka vyskytne, zasvieti kontolka test /nieco je v pamati zavad / a ked svieti(pri beziacom motore) kratkym povytiahnutim prepojky zmenime svetenie na blikanie kodu zavady (nie som si isty , ci sa ti zobrazi len jeden kod a dalsim prepnutim dalsi, alebo idu vsetky chyby automaticky zasebou).
Ak mate len pocit, ze auto nie je v poriadku ale kontrolka trvalo nesvieti, skontrolujte volnobezne otacky a zlozenie zmesi, prip. nastavte srobovakom podla obrazku. Ak nepomoze, zase nejakym rozpojovanim a spajanim konektoru sa spusti diagnostika prvkov. Casty problem byva v skorodovanom ukostreni - je tam milion drotikov:c)

kwiko


díky ....

_________________
#2580 fávo 135 LSe - Get Hard


29.3.09, 13:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz