|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Vymena tesneni pod hlavou
Autor |
Zpráva |
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
Vymena tesneni pod hlavou
Zdravim , mam skodu 120 GLS , tento tyden se chystáme na výměnu tesnění pod hlavou ( dostává se mi do oleje voda ) , chtěl bych se zeptat jaké těsnění mám všechna nakoupit pro přetěsnění ?
|
29.3.09, 16:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
těsnění pod hlavu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.3.09, 16:41 |
|
|
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
tak blbej zas nejsem , ale prave znamy rikal i neco o tesneni pod vyfuk a vika ventilu ,tak se chci ujistit
|
29.3.09, 16:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Pod hlavu, pod víko ventilů, těsnění svorníků víka ventilů, těsnění tlumiče výfuku. Dále budou jistě utopené vložky, tedy vymezovací CU kroužky (vzal bych 8x 0.14mm a 4x 0.10mm), vyndat a podložit válce.. samozřejmě těsnění olejové vany, nový olej, nový filtr.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.3.09, 16:58 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Takze pod vyfuk, pod vko ventilov a este take gumene kolieska na viko ventilov. Okrem tesnenia pod hlavu to ostatne je mozne vacsinou pouzit povodne. iAk by si daval dole svody, alebo KARBEC TAK AJ TAM SA MOZE ALE NEMUSI MENIT TESNENIE.
|
29.3.09, 16:59 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Šemik píše: Pod hlavu, pod víko ventilů, těsnění svorníků víka ventilů, těsnění tlumiče výfuku. Dále budou jistě utopené vložky, tedy vymezovací CU kroužky (vzal bych 8x 0.14mm a 4x 0.10mm), vyndat a podložit válce.. samozřejmě těsnění olejové vany, nový olej, nový filtr.
to je práce na 2 dny, podkládat válce ...frézuješ blok šemíku?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.3.09, 17:03 |
|
|
Deimos182
Příspěvky: 178 Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
|
Mno tak diky
|
29.3.09, 17:06 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ondras83 píše: Šemik píše: Pod hlavu, pod víko ventilů, těsnění svorníků víka ventilů, těsnění tlumiče výfuku. Dále budou jistě utopené vložky, tedy vymezovací CU kroužky (vzal bych 8x 0.14mm a 4x 0.10mm), vyndat a podložit válce.. samozřejmě těsnění olejové vany, nový olej, nový filtr. to je práce na 2 dny, podkládat válce ...frézuješ blok šemíku?
Za den má v pohodě hotovo Blok nefrézuju, jen nechávám srovnat hlavu na magnetce Bez podložení válců to nemá moc smysl
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.3.09, 17:11 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Ondras83 píše: to je práce na 2 dny, podkládat válce ...frézuješ blok šemíku?
já frézuju
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
29.3.09, 18:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|