Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 06:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Volnoběh Favorit '90 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Matthes píše:
Pokud je diagnoza spravna tak by ta civka na volnobeh mela byt aktivni pokud je zapnuty zapalovani. Ze to neslo chcipnout - neni tam nekde slus :shock:



Přesně tak,elektromagnetický ventil na karbeci který otvíra vzduch na volnoběh zapne když zapneš zapalování.Zapni zapalování a bežke karbeci,tam zezadu karbecu u topení je dlouhý váleček který má konetkor s jedním drátem,tak ho vysuň a zase zasuň,mělo by být slyšet cvakání.Pokuď jo,tak je závada jinde ale pokuď nic tak máš blbě zapojení ten voříšek.....to že ti to pak nejde chcípnout je úblb v zapojení elektriky.....

Mejlem ti posílám schéma zapojení....


28.12.06, 19:15
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
8? na spinačce je jen 15,16,30,50 a P??? volný mam P a 15 a 30


28.12.06, 19:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Elektromagneticky ventil - pojistka cislo 3 - ty odpovida drat 8, mrkni na stranu 305 jak sem posilal ten odkaz na pdf

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.12.06, 19:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
pojistky bylo to první co jsem prolez - vsechny mam propiskany - fungujou


28.12.06, 19:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ted tu bylo mnoho veci tak udelejme rekapitulaci: Nedrzelo to volnobeh, nesel si nakej drat a zapojil na 15 - to zas ale nejde chcipnout jo?

Takze kdyz to nechas bezet na volnobeh a ten drat rozpojis tak to chcipne?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.12.06, 19:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
Matthes píše:
Ted tu bylo mnoho veci tak udelejme rekapitulaci: Nedrzelo to volnobeh, nesel si nakej drat a zapojil na 15 - to zas ale nejde chcipnout jo?

Takze kdyz to nechas bezet na volnobeh a ten drat rozpojis tak to chcipne?


zapojil na 15, zavada neodstraněna, volnoběh stále nepracuje jelikož to po prošlápnutí plynu chcíplo. a ikdyby to fungovalo a volnoběh na karbecu fungoval, tak by to neslo naopak chcípnout. ani po vytažení klíčů. jdu zkusit ten kabel dat zase na 15 a nastartovat a pak ho vyhodit... hned jsem tu


28.12.06, 19:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
Matthes píše:
Ted tu bylo mnoho veci tak udelejme rekapitulaci: Nedrzelo to volnobeh, nesel si nakej drat a zapojil na 15 - to zas ale nejde chcipnout jo?

Takze kdyz to nechas bezet na volnobeh a ten drat rozpojis tak to chcipne?

jo a na volnobeh to bezi jen proto ze je studenej motor a je zaplej sitič.


28.12.06, 19:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
To muze byt furt o tom ze to neni zapojeny na spravnej konektor, zkusit to dat jinam no :( , chtelo by to s tim pomocnikem zkusit jesi je to skutecne ten kabel k elektromagnetu :?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.12.06, 19:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
Matthes píše:
To muze byt furt o tom ze to neni zapojeny na spravnej konektor, zkusit to dat jinam no :( , chtelo by to s tim pomocnikem zkusit jesi je to skutecne ten kabel k elektromagnetu :?


30tka je trvalych 12V, 15tka 12V po startu, kdyz na 15 hodim ten kabel co jsem nasel, tak se me i s tim ze nemam klicek v zapalovani, rozsviti kontrolky baterky a mazaní tak jako kdyz normalne otocis klickem do 2 polohy pred nastartovanim... kabely jsem prepojoval jeden po druhem mezi oříškama, myslím že tam snad chyba nebude. oříšky jsou stejné typy. ja už fakt nevim. :(


28.12.06, 19:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
morfik píše:
Matthes píše:
To muze byt furt o tom ze to neni zapojeny na spravnej konektor, zkusit to dat jinam no :( , chtelo by to s tim pomocnikem zkusit jesi je to skutecne ten kabel k elektromagnetu :?


30tka je trvalych 12V, 15tka 12V po startu, kdyz na 15 hodim ten kabel co jsem nasel, tak se me i s tim ze nemam klicek v zapalovani, rozsviti kontrolky baterky a mazaní tak jako kdyz normalne otocis klickem do 2 polohy pred nastartovanim... kabely jsem prepojoval jeden po druhem mezi oříškama, myslím že tam snad chyba nebude. oříšky jsou stejné typy. ja už fakt nevim. :(


A není ten oříšek v háji????15 se sepne po otočení klíčkem.....jestly ti tam jde pořád proud (zkus zkoušečkou) tak je v háji.... :cry:


28.12.06, 19:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
roman heller píše:
morfik píše:
Matthes píše:
To muze byt furt o tom ze to neni zapojeny na spravnej konektor, zkusit to dat jinam no :( , chtelo by to s tim pomocnikem zkusit jesi je to skutecne ten kabel k elektromagnetu :?


30tka je trvalych 12V, 15tka 12V po startu, kdyz na 15 hodim ten kabel co jsem nasel, tak se me i s tim ze nemam klicek v zapalovani, rozsviti kontrolky baterky a mazaní tak jako kdyz normalne otocis klickem do 2 polohy pred nastartovanim... kabely jsem prepojoval jeden po druhem mezi oříškama, myslím že tam snad chyba nebude. oříšky jsou stejné typy. ja už fakt nevim. :(


A není ten oříšek v háji????15 se sepne po otočení klíčkem.....jestly ti tam jde pořád proud (zkus zkoušečkou) tak je v háji.... :cry:

sakra. je uplně novej, jdu to proměřit


28.12.06, 19:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
morfik píše:
roman heller píše:
morfik píše:
Matthes píše:
To muze byt furt o tom ze to neni zapojeny na spravnej konektor, zkusit to dat jinam no :( , chtelo by to s tim pomocnikem zkusit jesi je to skutecne ten kabel k elektromagnetu :?


30tka je trvalych 12V, 15tka 12V po startu, kdyz na 15 hodim ten kabel co jsem nasel, tak se me i s tim ze nemam klicek v zapalovani, rozsviti kontrolky baterky a mazaní tak jako kdyz normalne otocis klickem do 2 polohy pred nastartovanim... kabely jsem prepojoval jeden po druhem mezi oříškama, myslím že tam snad chyba nebude. oříšky jsou stejné typy. ja už fakt nevim. :(


A není ten oříšek v háji????15 se sepne po otočení klíčkem.....jestly ti tam jde pořád proud (zkus zkoušečkou) tak je v háji.... :cry:

sakra. je uplně novej, jdu to proměřit

ale pokud si vzpomínám, mám na 15tce připojený napájení na rádio a pokud nemam klíček v druhé poloze tak radio nezapnu, i teď když mě nejde proud na volnoběh. takže by měla být v pořádku.... ale každopádně zkusím


28.12.06, 19:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
tak proměřeno. 15 konektor na 0. poloze nic nedává, na 2. poloze dává. takže funguje jak má. dneska na to kaslu, pokracování zítra, tady je ted vánice a je pekně hnusně a do garáže auto dát nemůžu, je tam bordel. :lol:

díky zatim za pomoc


28.12.06, 20:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
morfik píše:
tak proměřeno. 15 konektor na 0. poloze nic nedává, na 2. poloze dává. takže funguje jak má. dneska na to kaslu, pokracování zítra, tady je ted vánice a je pekně hnusně a do garáže auto dát nemůžu, je tam bordel. :lol:

díky zatim za pomoc


Tak bych se na to vykašlal a všechny kabely vytahal a zapojoval to postupně odzačátku.první si dej přívod stálých na 30 a postupně ktomu přidávej další....je to nějaká záhada.... :(


28.12.06, 20:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
spraveno. dnes jsem uklidil v garazi od toho bordelu co se posbiral na zahrade pred zimou a juknul se na auto. pak me napadlo podivat se primo na ten kabilek u karbecu. a on byl ROZPOJENEJ. jsem magor. ale doted nechapu jak to je mozny kdyz jsem pred vymenou ani behem ni do motorovyho prostoru nelez a pritom to predtim slo :D proste oprava pul sekundy a ja se s tim trapim tejden. :D sry za vse

_________________
Favorit 1990, 136L pastelová žlutá, 46kW karbec, bez tuningu a stylingu, audio 150W woofer a 2*50W ve dverich

Do budoucna: interier komplet Felda, koniky navic, ...


5.1.07, 00:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz