Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 05:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Seřízení karburátoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Martin píše:
Že musím prvně seřídit benzín mi je jasný. Právě mi taky není vůbec jasný, jak funguje sytič na plyn. Ale volnoběh se šteluje na reduktoru, takže by nastavení volnoběhu na karburátoru nemuselo mít vliv na plyn, ale nevím no. Možná ještě nastuduju nějakej článek od pana Čecha, abych byl chytřejší.


No, vliv to mít bude, protože ten plyn musí jít přes kanály karburátoru, jinak by se pod klapky nedostal :roll: .
Leda, že by ta tenká hadička, vedoucí přímo do sání, byla na volnoběh plynu, ale spíš je to podtlak na ovládání membrány ve zplynovači.
Pořádně si z hlavy nevybavuji komplet zařízení LPG (nemám LPG) :oops:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.12.06, 20:18
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak jestli jsem to dobře pochopil, tak sytič a volnoběh při provozu na plyn "jenom" otvírá průchod směsi do motoru kolem klapky, takže to má stejný efekt, jako by byla klapka přiotevřená. Nastavení šroubu bohatosti směsi (volnoběhu) nemá žádný vliv, ale šroub přídavného vzduchu ovlivňuje nastavení plynu. Takže se zítra pustím do nastavování a uvidím.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


14.12.06, 22:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 27
Příspěvek 
prosim o radu:
mam forman rv. 1992 karb. s LPG BRC. Min. tyzden mi to zacalo chcipat, ale tak, ze cim teplejsi motor, tym horsie. Na studeno nastartujem normalne, ot. vylezu k 2000 a pomaly klesnu. Rozbieham sa normalne bez skakania, akurat vykon sa blizi k nule - na kosacke by som akceleroval o poznanie lepsie. Ked pri 80km/h zaradim 5ku, tak rychlost pozvolna klesa a motor uz do otacok nedostanem - v miernom briezku (na rovine tych 80 ako tak udrzi, ale pedal mam stlaceny tak na polovicu). Po par kilometroch, ked sa motor zohreje a dam dole nohu z plynu pri brzdeni, podradovani tak motor zhasne. Napr. dnes po cca 5km som pri brzdeni chcel pri 70km/h podradit z 5 do 4 a skapalo to. Pri rozbiehani sa pohybujem priskokmi na jednotke aj dvojke, na trojke to uz necitit a to musim drzat dlho spojku v zabere aby to neskapalo. Na semaforoch momentalne brzdim rucnou a nohu z plynu dole nedavam. Pri preradovani drzim motor v otackach...
Servis:
1. pokus - bolo to hned po tom, ako mi zacali problemy - v zapche som sa posuval po metri dopredu a po kazdom vymcknuti a pusteni spojky mi motor zhasol, ponevac druhu nohu som nemal na plyne, ale na brzde. Skackanie sa este neprejavovalo, motor sa dal normalne vytacat aj vykon bol bezny, ale aj tak som siel do servisu Skoda. Za studena a kym sa motor drzal v spodnej teplote, tak sa spraval normale. Po zohriati si dochol ako sa mu zachcelo.
- nastavili volnobezne ot. na 850, motor im ani raz nezhasol, ale po dvoch dnoch som bol na tom rovnako ako som popisal hore.
2.1 pokus - vcera - uz aj po nastartovani motor hned zdochol, pri rozbiehani som poskakoval viac ako moja draha v autoskole
- rozobrali karb. prefukali vzduchom, nikde nic upchate neobjavili, vymenili palivovy filter (aj ked prepustal normalne, upchaty nebol, ale pre istotu), znovu nastavili volnobezne ot. na 850 a doladili bohatost zmesi lebo medzicasom klesali az na 500. ale samozrejme v servise im motor ani raz nezahaproval a priadol ako hodinky a to pri parkovani pred servisom skapal sam....
2.2 pokus - odisiel som zo servisu a po 2km mi na neutrali otacky vyssie ako 400 nevybehli, tak som sa vratil spat, znovu nastavili bohatost. Konstatovali, ze tomu motoru nic nieje, mozno cosi s karburatorom. Inak ze je vsetko OK, pretoze ked moje auto vidi servis, tak mu ako zazrakom nikdy nic nie je. Uz cestou domov som sa rozbiehal priskokmi, vykon motora bol skoro ziadny... Akurat startovanie sa zlepsilo. Situacia z dnesneho dna je popisana hore. Uz nikdy viac nechcem brzdit zo 70 na 0 bez posilovaca - pedal tvrdy jak rozky po piatich dnoch a rucna toho moc neubrzdi....

toto vsetko je prevadzka len na benzin. na LPG nemam odvahu to prepnut, pretoze na studeno tam lpg nechcem davat a po zohriati mam uz uplne ine problemy...
najazdenych mam 250tis., lpg tam je uz 6 rok a doteraz no problem, motor je bez GO, min. mesiac som bol na STK a vsetko bolo jak ma byt, novy olej, filtre, chladiaca kvapalina...

pls. help, kazda rada dobra. clanok o karburatoroch som prestudoval, ale nic co by mi pomohlo som tam neobjavil.

ps. co sa stane, keby som prepol z benzinu na plyn hned, bez toho aby som pockal kym sa minie benzin z komory, teda ze by som vynechal strednu poholohu toho prepinaca?

_________________
Excellent LPG


28.12.06, 21:15
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
wilson píše:
prosim o radu:
mam forman rv. 1992 karb. s LPG BRC. Min. tyzden mi to zacalo chcipat, ale tak, ze cim teplejsi motor, tym horsie. Na studeno nastartujem normalne, ot. vylezu k 2000 a pomaly klesnu. Rozbieham sa normalne bez skakania, akurat vykon sa blizi k nule - na kosacke by som akceleroval o poznanie lepsie. Ked pri 80km/h zaradim 5ku, tak rychlost pozvolna klesa a motor uz do otacok nedostanem - v miernom briezku (na rovine tych 80 ako tak udrzi, ale pedal mam stlaceny tak na polovicu). Po par kilometroch, ked sa motor zohreje a dam dole nohu z plynu pri brzdeni, podradovani tak motor zhasne. Napr. dnes po cca 5km som pri brzdeni chcel pri 70km/h podradit z 5 do 4 a skapalo to. Pri rozbiehani sa pohybujem priskokmi na jednotke aj dvojke, na trojke to uz necitit a to musim drzat dlho spojku v zabere aby to neskapalo. Na semaforoch momentalne brzdim rucnou a nohu z plynu dole nedavam. Pri preradovani drzim motor v otackach...
Servis:
1. pokus - bolo to hned po tom, ako mi zacali problemy - v zapche som sa posuval po metri dopredu a po kazdom vymcknuti a pusteni spojky mi motor zhasol, ponevac druhu nohu som nemal na plyne, ale na brzde. Skackanie sa este neprejavovalo, motor sa dal normalne vytacat aj vykon bol bezny, ale aj tak som siel do servisu Skoda. Za studena a kym sa motor drzal v spodnej teplote, tak sa spraval normale. Po zohriati si dochol ako sa mu zachcelo.
- nastavili volnobezne ot. na 850, motor im ani raz nezhasol, ale po dvoch dnoch som bol na tom rovnako ako som popisal hore.
2.1 pokus - vcera - uz aj po nastartovani motor hned zdochol, pri rozbiehani som poskakoval viac ako moja draha v autoskole
- rozobrali karb. prefukali vzduchom, nikde nic upchate neobjavili, vymenili palivovy filter (aj ked prepustal normalne, upchaty nebol, ale pre istotu), znovu nastavili volnobezne ot. na 850 a doladili bohatost zmesi lebo medzicasom klesali az na 500. ale samozrejme v servise im motor ani raz nezahaproval a priadol ako hodinky a to pri parkovani pred servisom skapal sam....
2.2 pokus - odisiel som zo servisu a po 2km mi na neutrali otacky vyssie ako 400 nevybehli, tak som sa vratil spat, znovu nastavili bohatost. Konstatovali, ze tomu motoru nic nieje, mozno cosi s karburatorom. Inak ze je vsetko OK, pretoze ked moje auto vidi servis, tak mu ako zazrakom nikdy nic nie je. Uz cestou domov som sa rozbiehal priskokmi, vykon motora bol skoro ziadny... Akurat startovanie sa zlepsilo. Situacia z dnesneho dna je popisana hore. Uz nikdy viac nechcem brzdit zo 70 na 0 bez posilovaca - pedal tvrdy jak rozky po piatich dnoch a rucna toho moc neubrzdi....

toto vsetko je prevadzka len na benzin. na LPG nemam odvahu to prepnut, pretoze na studeno tam lpg nechcem davat a po zohriati mam uz uplne ine problemy...
najazdenych mam 250tis., lpg tam je uz 6 rok a doteraz no problem, motor je bez GO, min. mesiac som bol na STK a vsetko bolo jak ma byt, novy olej, filtre, chladiaca kvapalina...

pls. help, kazda rada dobra. clanok o karburatoroch som prestudoval, ale nic co by mi pomohlo som tam neobjavil.

ps. co sa stane, keby som prepol z benzinu na plyn hned, bez toho aby som pockal kym sa minie benzin z komory, teda ze by som vynechal strednu poholohu toho prepinaca?



Podle toho co tu píšeš ...tak karburátor vytváří velmi chudou směs.Není v něm dostatečná výška paliva tzv.hladina a proto motor bez zátěže se sice roztočí ale nemá sílu :wink: Buď se zavzdušňuje karburátor,nebo se vytváří podtlak v nádrži a AC pumpa nedokáže ten benzín už nasát do karburátoru v dostatečném množství...A jestli máš ještě starý palivoměr v nádrži,tak je možný,že už je ohnutý...A bude ho třeba narovnat....Ale to už přeskakuji vpřed.Nebo je někde taky řídká hadice od nádrže k AC pumpě a nasává to falešný vzduch...Ale to jen u těch pletenejch hadic.U těch gumových nee.Vyzkoušej tedy jet bez víčka nádrže,jestli to nepojede líp,dost často se stává,že ten ventil odvzdušnění se zabordelaří a pak to nedostatečně přisává vzduch do nádrže....potom to může být i něco s karburátorem hlavně s tím odplynovačem u něj...viz ta nádobka z plastu s třemi hadicemi...A poreferuj dál :wink:


29.12.06, 01:10
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
patrik-hp píše:
wilson píše:
prosim o radu:
mam forman rv. 1992 karb. s LPG BRC. Min. tyzden mi to zacalo chcipat, ale tak, ze cim teplejsi motor, tym horsie. Na studeno nastartujem normalne, ot. vylezu k 2000 a pomaly klesnu. Rozbieham sa normalne bez skakania, akurat vykon sa blizi k nule - na kosacke by som akceleroval o poznanie lepsie. Ked pri 80km/h zaradim 5ku, tak rychlost pozvolna klesa a motor uz do otacok nedostanem - v miernom briezku (na rovine tych 80 ako tak udrzi, ale pedal mam stlaceny tak na polovicu). Po par kilometroch, ked sa motor zohreje a dam dole nohu z plynu pri brzdeni, podradovani tak motor zhasne. Napr. dnes po cca 5km som pri brzdeni chcel pri 70km/h podradit z 5 do 4 a skapalo to. Pri rozbiehani sa pohybujem priskokmi na jednotke aj dvojke, na trojke to uz necitit a to musim drzat dlho spojku v zabere aby to neskapalo. Na semaforoch momentalne brzdim rucnou a nohu z plynu dole nedavam. Pri preradovani drzim motor v otackach...
Servis:
1. pokus - bolo to hned po tom, ako mi zacali problemy - v zapche som sa posuval po metri dopredu a po kazdom vymcknuti a pusteni spojky mi motor zhasol, ponevac druhu nohu som nemal na plyne, ale na brzde. Skackanie sa este neprejavovalo, motor sa dal normalne vytacat aj vykon bol bezny, ale aj tak som siel do servisu Skoda. Za studena a kym sa motor drzal v spodnej teplote, tak sa spraval normale. Po zohriati si dochol ako sa mu zachcelo.
- nastavili volnobezne ot. na 850, motor im ani raz nezhasol, ale po dvoch dnoch som bol na tom rovnako ako som popisal hore.
2.1 pokus - vcera - uz aj po nastartovani motor hned zdochol, pri rozbiehani som poskakoval viac ako moja draha v autoskole
- rozobrali karb. prefukali vzduchom, nikde nic upchate neobjavili, vymenili palivovy filter (aj ked prepustal normalne, upchaty nebol, ale pre istotu), znovu nastavili volnobezne ot. na 850 a doladili bohatost zmesi lebo medzicasom klesali az na 500. ale samozrejme v servise im motor ani raz nezahaproval a priadol ako hodinky a to pri parkovani pred servisom skapal sam....
2.2 pokus - odisiel som zo servisu a po 2km mi na neutrali otacky vyssie ako 400 nevybehli, tak som sa vratil spat, znovu nastavili bohatost. Konstatovali, ze tomu motoru nic nieje, mozno cosi s karburatorom. Inak ze je vsetko OK, pretoze ked moje auto vidi servis, tak mu ako zazrakom nikdy nic nie je. Uz cestou domov som sa rozbiehal priskokmi, vykon motora bol skoro ziadny... Akurat startovanie sa zlepsilo. Situacia z dnesneho dna je popisana hore. Uz nikdy viac nechcem brzdit zo 70 na 0 bez posilovaca - pedal tvrdy jak rozky po piatich dnoch a rucna toho moc neubrzdi....

toto vsetko je prevadzka len na benzin. na LPG nemam odvahu to prepnut, pretoze na studeno tam lpg nechcem davat a po zohriati mam uz uplne ine problemy...
najazdenych mam 250tis., lpg tam je uz 6 rok a doteraz no problem, motor je bez GO, min. mesiac som bol na STK a vsetko bolo jak ma byt, novy olej, filtre, chladiaca kvapalina...

pls. help, kazda rada dobra. clanok o karburatoroch som prestudoval, ale nic co by mi pomohlo som tam neobjavil.

ps. co sa stane, keby som prepol z benzinu na plyn hned, bez toho aby som pockal kym sa minie benzin z komory, teda ze by som vynechal strednu poholohu toho prepinaca?



Podle toho co tu píšeš ...tak karburátor vytváří velmi chudou směs.Není v něm dostatečná výška paliva tzv.hladina a proto motor bez zátěže se sice roztočí ale nemá sílu :wink: Buď se zavzdušňuje karburátor,nebo se vytváří podtlak v nádrži a AC pumpa nedokáže ten benzín už nasát do karburátoru v dostatečném množství...A jestli máš ještě starý palivoměr v nádrži,tak je možný,že už je ohnutý...A bude ho třeba narovnat....Ale to už přeskakuji vpřed.Nebo je někde taky řídká hadice od nádrže k AC pumpě a nasává to falešný vzduch...Ale to jen u těch pletenejch hadic.U těch gumových nee.Vyzkoušej tedy jet bez víčka nádrže,jestli to nepojede líp,dost často se stává,že ten ventil odvzdušnění se zabordelaří a pak to nedostatečně přisává vzduch do nádrže....potom to může být i něco s karburátorem hlavně s tím odplynovačem u něj...viz ta nádobka z plastu s třemi hadicemi...A poreferuj dál :wink:


jo a ještě další věc.Ty asi jezdíš víc na plyn,že???


29.12.06, 01:14
Profil

Příspěvky: 27
Příspěvek 
ano, pomer lpg a benzin je tak 80l:10l.
Dnes skusil som lpg s uplne studenym motorom. nastartovat to slo velmi tazko, este stale neviem poriadne narabat so syticom - v manuali k lpg pisu, ze stlacit na 2sec. a startovat... no neviem, nejako sa mi to nezda. Pri teplom motore to ide na prvy brnk, ale pri studenom... Takze nastartovat to slo stezi, ale predsa. Otacky po nastartovani klesli na 900 a za chvilu na 600 a menej - kym som ometal sneh - cize automat.sytic nesiel, alebo ani nemal ist (fakt tomu nerozumiem). Rozbeh bol bez skakania, vykon motora normalny. Po zohriati ot. uz pod 800 nesli a motor isiel jak "swiss made". Takze uz len naucit sa startovat na lpg aj pri minusovych teplotach (lebo este dva take studene starty ako dnes a baterka je vprdeli) a na benzin sa nadobro vyprdnem. O prepnuti za jazdy z benzinu na lpg viem, ale kedze mam pri dome same krizovatky, takze by som to musel robit na semoforoch :? a jediny dlhsi rovny usek je tesne pred robotou, a tam sa mi to uz fakt neoplati.

no a na experimenty nejako nemam priestor ani talent, motorom vobec nerozumiem, som obycajny uzivatel, tak ze nastartovat a ist a ked sa nieco pototo, tak autorizovany servis. Hadicky co si popisoval mi absolutne nic nehovoria, nejaky ventil uz vobec nie. Ja sa len potrebujem nejako branit voci servisu, ked mi tvrdi, ze je auto OK a ono si pritom chcipne hocikedy sa mu zachce. A k tej chudobnej zmesi - tak tu mi nastavoval skodatechnik ani nie 24hod. predtym, ako som mal poslednu neprijemnu skusenost so zastavenim motora za jazdy, takze ako poznam ten moj stroj, tak by som dosiel do servisu, strcili by mi do vyfuku nejaku hadicu a este cosi popripajali, zazmurkali blikajucim svetielkom na motor a vsetko by bolo v norme. Teda az kym by som sa aj s autom nevzdialil o par kilometrov....

_________________
Excellent LPG


30.12.06, 00:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
S tím startováním je to u každýho auta úplně jinak, takže to si musíš vysledovat. Nevím, jestli se ti povede nastartovat auto na plyn v mínusových teplotách. Někdo tak startuje normálně, někdo musí již při 5°C startovat na benzin. A k tomu přepínání - nemusíš to přepínat za jízdy, ale jde to i na místě. Prostě dáš přepínač do nulové polohy, držíš motor v otáčkách a když to začne chcípat, tak přepneš na plyn.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.12.06, 10:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 27
Příspěvek 
no prepínanie z benzínu na plyn na mieste mi je jasné, len ono to nejakú minútu trvá, kým dojde benzín čo už je v motore natiahnutý a také dlhé intervaly na semaforoch nie su...
skor by som potreboval niekoho, kto má skúsenosti s brc, že kolkorát pri stundenom štartovaní na lpg stlačí pred štartom plyn. pedál, ako dlho cvaká so sytičom, že či je lepšie nechatť točiť štarter 10sec v kuse, alebo radšej 2 krát po 5s a pod.

_________________
Excellent LPG


30.12.06, 16:21
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
wilson píše:
ano, pomer lpg a benzin je tak 80l:10l.
Dnes skusil som lpg s uplne studenym motorom. nastartovat to slo velmi tazko, este stale neviem poriadne narabat so syticom - v manuali k lpg pisu, ze stlacit na 2sec. a startovat... no neviem, nejako sa mi to nezda. Pri teplom motore to ide na prvy brnk, ale pri studenom... Takze nastartovat to slo stezi, ale predsa. Otacky po nastartovani klesli na 900 a za chvilu na 600 a menej - kym som ometal sneh - cize automat.sytic nesiel, alebo ani nemal ist (fakt tomu nerozumiem). Rozbeh bol bez skakania, vykon motora normalny. Po zohriati ot. uz pod 800 nesli a motor isiel jak "swiss made". Takze uz len naucit sa startovat na lpg aj pri minusovych teplotach (lebo este dva take studene starty ako dnes a baterka je vprdeli) a na benzin sa nadobro vyprdnem. O prepnuti za jazdy z benzinu na lpg viem, ale kedze mam pri dome same krizovatky, takze by som to musel robit na semoforoch :? a jediny dlhsi rovny usek je tesne pred robotou, a tam sa mi to uz fakt neoplati.

no a na experimenty nejako nemam priestor ani talent, motorom vobec nerozumiem, som obycajny uzivatel, tak ze nastartovat a ist a ked sa nieco pototo, tak autorizovany servis. Hadicky co si popisoval mi absolutne nic nehovoria, nejaky ventil uz vobec nie. Ja sa len potrebujem nejako branit voci servisu, ked mi tvrdi, ze je auto OK a ono si pritom chcipne hocikedy sa mu zachce. A k tej chudobnej zmesi - tak tu mi nastavoval skodatechnik ani nie 24hod. predtym, ako som mal poslednu neprijemnu skusenost so zastavenim motora za jazdy, takze ako poznam ten moj stroj, tak by som dosiel do servisu, strcili by mi do vyfuku nejaku hadicu a este cosi popripajali, zazmurkali blikajucim svetielkom na motor a vsetko by bolo v norme. Teda az kym by som sa aj s autom nevzdialil o par kilometrov....



Jj rozumím ti...Servis se tě chce zbavit...jsi pro něj nevyřešitelný případ...A co takhle sehnat servisáky na LPG???...ty vědí oč jde.Nejezdi do autorizovaného servisu a zaskoč za servisem LPG.Ty ti určitě pomohou...mají s tím mnoho zkušenností a pokud motor s karburátorem nejde na benzín,což je základ dobré funkce motoru,tak je na místě aby ses na ně obrátil.On plyn totiž doslova zalepuje karburátor a tak by to chtělo u nich vyčistit a mrknout na to....Oni "někdy" totiž ty auta s vařičema jsou tak povedeně poladěný,že jen ten,co je jebal snad ví co dělal a tak by si s tím měl poradit.... :wink: Jinak ti jako lajkovi nepomohu....Vyzkoušej a uvidíš že to bude fajné... :wink:


30.12.06, 18:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak ti napíšu jak startuji já - mám BRC ve Š125 - při startování sytič na benzín vždy stažený

1. auto - tady jsou starší membrány v reduktoru - nohu na plyn, začít startovat a když je to ráno, tak cvrnknout sytiče. Když mi to takto v zimě nechytne napoprvé, tak už to na plyn nenastartuji a musím na benzín. Pokud už auto jelo do doby asi 5h předem nebo je léto, tak nohu na plyn a točit chvíli asi 5s motorem a když se to nechytá tak cvrnknout sytič a když se to nechytá ani pak, má to už moc plynu, tak točit motorem dokud to nezačne škytat (chytat) a případně ještě trochu dát sytičem. U tohoto auta už asi dobře netěsní membrány a dává to moc plynu, takže se musí se sytičem na plyn velmi opatrně.

2. auto - tady jsou membrány měněné před rokem a startuji se sešlápnutým pedálem a cvakám sytičem dokud to nezačne škytat a teď v zimě ještě dám trochu sytičem i po vypnutí startéru.

Ihned po nastartování držím motor v otáčkách a podle potřeby vytáhnu sytič na benzín. Při startování je třeba naučit se rozeznat, jestli má motor plynu málo nebo moc a podle toho přidat sytičem, nebo nechat motor vydýchat. Nakonec ti zase řeknu, že u každého auta je to startování odlišné. Některou zimu jsem musel startovat na benzín již při 5°C, někdy až při -10°C záleží na nastavení motoru. A pokud se ti teď v zimě nepovede nastartovat na plyn, tak netýrej baterku a startér a nastartuj na benzín.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.12.06, 19:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 27
Příspěvek 
tak som skúsil LPG štart s plyn. pedálom až na podlahe (+ 2sec. sytič) a chytá to do 5s., takže baterka už tolko netrpí. Aurát mi to nechce držať otáčky hned (ako je to s tým automat.sytičom? on fakt vobec nepracuje pri lpg?), tak ho musí chvilu na mieste "držať", ale potom už pekne 800-900ot./min. Testol som to zatial 2x s úplne studeným motorom, tak uvidíme...

No a na benzín mi to furt skapíňa. Akonáhle autosytič vypne, tak volnobeh ot. idú pod 600 a motor vypne - za jazdy, na parkovisku, na križovatke...všade...čím teplejší motor, tým horšie.... :cry:

_________________
Excellent LPG


2.1.07, 10:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nevidím důvod, proč by neměl sytič na plyn fungovat. Ten přece reaguje na teplotu motoru a ne na to co je tam za palivo. Možná by chtělo si pohrát s nastavením toho automatickýho sytiče. Nebo by bylo možná i lepší udělat sytič manuální, jak je to u Š742. Pokud ti to startuje do 5s, tak to je celkem v pohodě. Třeba ti poradí někdo líp, já moc favoritům nerozumím.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


2.1.07, 10:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
sytič by měl běžet normálně jako na benzín, je ovladánej vodou a vícestupňovou vačkou 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


3.1.07, 21:05
Profil

Příspěvky: 27
Příspěvek 
hmmm, tak sa asi odporúčal.....

_________________
Excellent LPG


4.1.07, 11:57
Profil

Příspěvky: 27
Příspěvek 
takže jazdim iba na lpg, s benzinom som zatial skoncoval, kým sa to nespraví. po naštartovaní musím držať chvilu motor, lebo ot. klesajú na 500-600 ale nezdochne to (ked vypnem svetlá, tak to o nejkých 150ot poskočí hore).
nastriekal som tam aj nejaký čistič karburátorov od valvolajnu ale nepomohlo to. prekvapilo ma ale že ked som dal dole veko na vzduch. filtri, tak tá klapka tam bola naplno otvorená a ani sa nepohla za tých 10-15min. čo motor bežal - pri štartovaní bol studený. zaseknutá nie je, lebo prstami hýbať sa pohnúť dala bez väčšej námahy..
slovacek.milos by sa mi nechcel k tomu vyjadrit?

_________________
Excellent LPG


16.1.07, 02:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz