Autor |
Zpráva |
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
Radiator topeni
mam takovou otazečku asi mi odešel radiator topeni dnes dojedu z prace a pod autem luža tak otevřu kapotu a mam dochcany cely řizeni,nevite nekdo jak to rozdelat??ješte jsem to nikdy nedel melo by to byt nekde vedle baterky??
_________________ Favorit BlackLine
|
24.4.09, 14:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
tak jsem se na to byl mrknout a k tomu radiatoru vedou 2 hadice??a chčije mi to z te zadni ale praskla ani poškozena neni...
_________________ Favorit BlackLine
|
24.4.09, 17:28 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
BlackTom píše: tak jsem se na to byl mrknout a k tomu radiatoru vedou 2 hadice??a chčije mi to z te zadni ale praskla ani poškozena neni...
vyzera to na prasknuty kohout topeni - choroba favoritov
neviem ci to ide opravit s kurenim na aute ale ja som to opravoval 3 krat a nikdy to uplne neprestalo tiect
po mojich skusenostiach, najlepsie co mozes spravit, je zohnat lacno feldove kurenie a rovno to cele vymenit
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.4.09, 17:42 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ale není to pro lamy.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.4.09, 18:01 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
ja jsem to byl tet protahnout zapl topeni na plno a zatim drži asi to bylo zřejme zavzdušnene,ale otazka je jak se tam moh dostat vduch nic jsem s chladici soustavou nedelall??
_________________ Favorit BlackLine
|
24.4.09, 18:13 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
Neper ja si to myslel stou lamou???
_________________ Favorit BlackLine
|
24.4.09, 18:13 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Že jsi lama.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.4.09, 18:18 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
a to proč?
_________________ Favorit BlackLine
|
24.4.09, 18:46 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Podle toho jak píšeš a co píšeš. Favorit se odvzdušní sám, jestli někde něco teče, jak by to mohlo být vzduchem? Co je to za logiku? Jestli něco teče, pak asi něco netěsní ne? Nejspíš ti teče něco okolo kohoutu topení, je to častá závada, navíc toho kohoutu jsou myslím dva druhy.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.4.09, 19:27 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
ješte otazečka k tomu radiatoru vedou 2hadice a kolem jsou 4 šroubky na šroubovak ty jsem mel povolene tak jsem je dotahl ale pořad je to kolem vlhke,jinak ten radiator je asi 3mesice stary...memuže to delat vodni pumpa?Jinak na volnobehu mi jde z vyfuku voda...
_________________ Favorit BlackLine
|
25.4.09, 08:32 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Teče to u kohoutu radiátoru a ona by to mohla být pumpa? Proč? Co s tím má mít pumpa společného? Problém hledej tam, kde to teče.
Co je divného na tom, že do radiátoru vedou dvě hadice? Do každého radiátoru vedou dvě hadice, jak by v něm mohlo jinak cirkulovat nějaké médium? Jednou hadicí přiteče horká kapalina, v radiátoru se o něco ochladí a zase se vrací k pumpě.
Na kohoutu jsou čtyři vruty v plastu, které se velmi snadno strhnou. Měl by pod nimi být takový plech, aby se lépe rozložil tlak na těsnění, je to modifikace asi od roku 91. Pokud kohout rozebereš, dá se vyměnit těsnění pod těmi šrouby a také O-kroužek okolo toho otočného segmentu. Někdy ten plast, který je součástí radiátoru praskne, což je pochopitelně jeho konec a těsnění tě nezachrání. Takže než začneš dělat další nelogické závěry, nebo dokonce rozebírat něco na druhé straně motoru, musíš v první řadě zjistit, kde je problém. Po delší cestě třeba auto zastav na suché rovné ploše a choď se každou hodinu koukat, kde to dělá loužičky, nebo co to vlastně dělá. Voda z výfuku je normální, jmenuje se to kondenzace a vzniká to na vnitřní straně výfukového potrubí, když je toto chladnější, než procházející výfukové plyny. Mělo by to přestat po dokonalém prohřátí výfuku.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
25.4.09, 09:33 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
dobra včera jsem to projel naplno jsem zapl topeni byl se podivat kolem hadic a sucho...to je teda ten radiator je tam asi 3 mesice i s veškerym tesnenim novej a zas to teče...
_________________ Favorit BlackLine
|
25.4.09, 10:03 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jakoby Deekay hrách na stěnu házel
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.4.09, 10:05 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
vim že než se motor ohřeje tak z vyfuku jde voda ale ja auto projedu zastavim voda nejde z vyfuku,ale po chvily na volnobehu zas vali...
_________________ Favorit BlackLine
|
25.4.09, 10:06 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
muže ten kohout mit vliv i na to že dam ovladani na studeno tak to sice nefouka uplne zrovna horke,ale bylo to dřiv chladnejši??shoda nahod? nebo tahla?
_________________ Favorit BlackLine
|
26.4.09, 19:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|