|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Tom
|
jak otevrit kapotu?
Ahoj, muzet mi nekdo poradit, jak mam nedestruktivni metodou otevrit predni kapotu u s120? utrhlo se mi totiz to lanko a to tim zpusobem ze ho ani kousek netrci v kabine. Popripade poradit, co udelat, aby se to priste nestalo. Zatim jezdim a doufam ze nepichnu kolo diky moc za rady
|
16.3.06, 19:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Návštěvník
|
Re: jak otevrit kapotu?
Tom píše: Ahoj, muzet mi nekdo poradit, jak mam nedestruktivni metodou otevrit predni kapotu u s120? utrhlo se mi totiz to lanko a to tim zpusobem ze ho ani kousek netrci v kabine. Popripade poradit, co udelat, aby se to priste nestalo. Zatim jezdim a doufam ze nepichnu kolo diky moc za rady
da to mnoho prace, oteviral jsem ji snad 2 hodiny takovym malym hackem ten prvni zamek celkem jde, ale ten druhy, to mi fakt dalo zabrat
|
16.3.06, 21:36 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Co vím tak budeš potřebovat kus svařovacího drátu /na konci s háčkem/ a pevné nervy a štěstí.Od té doby měl táta na všech škodovkách natažené ještě jedno lanko.Ať v zadu /to se dá otevřít daleko lépe/ ,tak v předu. Tak hodně štěstí. čus
|
16.3.06, 21:40 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Tak toto mi našťastie nehrozí. Na starých typoch Š105-120 bolo na otváranie prednej kapoty použité pevné tiahlo, ktoré otváralo kapotu zatlačením na rukoväť. Malo ešte aj tú výhodu, že kapota sa dala z kabíny aj zavrieť.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
16.3.06, 22:56 |
|
|
Oldřich Starý
Příspěvky: 51 Bydliště: Písek
|
Vymáčkonout kabelovou záslepku, která dělí kabinu od kufru a pomocí drátu nakonci zahlého se zachitit v místě, kde je upevněn spojovací drát obou "zámků" s "páčkou" zámku bližšího ke kabině. Je to dobrý natrénovat na druhém autě.
|
17.3.06, 11:54 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
MAJO píše: Tak toto mi našťastie nehrozí. Na starých typoch Š105-120 bolo na otváranie prednej kapoty použité pevné tiahlo, ktoré otváralo kapotu zatlačením na rukoväť. Malo ešte aj tú výhodu, že kapota sa dala z kabíny aj zavrieť.
Pro uživatele to bylo dobrý, ale kvůli bezpečnosti se od toho přešlo na lanko...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
17.3.06, 14:07 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|