Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Kaliban123 píše: Nevíte někdo kde sehnat origo český rozdělovač??? Všude mi cpou jen made in China. Fuj. Nejlépe nějaký internetový obchod.
tady máš origo s kterym ti to poletíí .......................... http://www.eurosta.cz/hanhart/Rozdel_1.html
|
25.12.06, 20:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
patrik-hp píše: Kaliban123 píše: Nevíte někdo kde sehnat origo český rozdělovač??? Všude mi cpou jen made in China. Fuj. Nejlépe nějaký internetový obchod. tady máš origo s kterym ti to poletíí .......................... http://www.eurosta.cz/hanhart/Rozdel_1.html
Akurát by ma zaujímalo, prečo sú tam 3 typy pre Favo a ešte dva typa pre Feldu karbec...to je v podstate 5 typov pre rovnaký motor...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.12.06, 21:06 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
a chybí tam ta první 136 46kW...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
25.12.06, 21:40 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
25.12.06, 22:11 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
co kdybych tam šoupnul jinej druh,třeba ten ze 136x-to asi bude efekt 0 co?
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
2.1.07, 19:37 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Ten starej rozdelovac bych klidne zrepasnul-vymenis akorat 2 mosazna (bronzova?) futra v telese rozdelovace, das nove pruzinky, celkove ho rozeberes, vycistis, promazes a vizualne zkontrolujes a melo by to byt OK. Jeste byva nekdy vydrena vule(kdyz se to nemaze) v otocnem ulozeni permanentniho magnetu v rozdelovaci-pomuze dat tam navic pod segrovku ze spoda nejakou podlozku ke stavajicim-ale pozor! Co nejmensi vule, ale musi se snadno pootacet! Pak uz jen zkontrolovat vuli dole na unaseci-tam byva dost casto hodne velka. Bud se dira v hrideli muze prevrtat na vetsi prumer, nebo tam dat novou hridelku s unasecem. Vetsinou jsem to resil prevrtanim na vetsi prumer.
Vsechny tyhle dily meli jeste asi pred 1-2 rokama v Praze v prodejne ND na Sarajevske. 1 perko stalo asi okolo 5 Kc, u hridele cenu uz nevim, ale bylo to nejak v radu stovek myslim. Par rozdelovacu uz jsem repasoval a zatim bylo vse OK.
Ten rozdelovac na 136x se dava ale jen spolecne s jinou ostrejsi vackou, nevim jestli by to melo bez te vacky vubec nejaky prinos. Aby to nebylo spis naopak.
|
2.1.07, 21:02 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
barton píše: co kdybych tam šoupnul jinej druh,třeba ten ze 136x-to asi bude efekt 0 co?
No možná i mínus oproti tomu typu,co do něj patří. Ale třeba nepatrně.....Určitě by to nebylo lepší
|
3.1.07, 16:59 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
já mám doma náhradní rozděl-je tam číslo 443 213 204 ale na tom v motoru to nepřečtu,bo je to natočený tak blbě,že už to víc nejde.Je tam 443 213 něco.Taky nemám stroboskop,tak se trochu bojim to toho hrabat.
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
3.1.07, 18:59 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
443 213 204 - tohle číslo mají všechny rozdělovače na Favorita a Felicii. Za tímhle číslem je ještě vyražené trojčíslí, podle kterého se poznají.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.1.07, 20:30 |
|
|
morfik
Příspěvky: 38 Bydliště: Chrudim
|
Mám podobný problém, favorit, motor 781,136, 46kW, rv 90, najeto 55k km, na 4 max 110-120, pak se bojim ze klekne, 5 je tam jen pro parada, pridava jen kdyz se jede z kopce. v technicaku Vmax 150, ale nejvic co jsem jel po dalnici cca 135, vic to neslo. prijde mi ze nema vykon. nevite co to muze delat? motor komplet pretesnen, repase rozdelovace, za stovku ujedu cca 35-45 km vic ne. jiskru dava slusnou, serizoval odbornik s 20lety praxe. uz nevim. treba jen blbe zajetej (po dědovi) - ale zase jak novej.
|
3.1.07, 21:38 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
morfik píše: Mám podobný problém, favorit, motor 781,136, 46kW, rv 90, najeto 55k km, na 4 max 110-120, pak se bojim ze klekne, 5 je tam jen pro parada, pridava jen kdyz se jede z kopce. v technicaku Vmax 150, ale nejvic co jsem jel po dalnici cca 135, vic to neslo. prijde mi ze nema vykon. nevite co to muze delat? motor komplet pretesnen, repase rozdelovace, za stovku ujedu cca 35-45 km vic ne. jiskru dava slusnou, serizoval odbornik s 20lety praxe. uz nevim. treba jen blbe zajetej (po dědovi) - ale zase jak novej.
No to je docela mrzutý ti povím.Ale zas je jako z muzea Buď ta repase rozdělovače je ukvapená nebo motor je utahaný a podtáčený přesně jak říkáš,naprostá pravda ale taky třeba jestli se vůbec otevírá škrtící klapka druhého stupně v karburátoru naplno?...
|
3.1.07, 22:20 |
|
|
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
Ta maximalka je teorie,mam škodu 136GL s orig.celosklo tachometrem mi to jelo 180km/h,tetˇ mam kulaty budíky a rychlost na všechny kvalty je nižžší.Je pravda že od te doby už mam druhou převodovku a o dost silnější motor,ale tachec mi víc jak 160km/h neukaže.
_________________ Škoda 136 GL,67KW,r.v. 88,karb.dabl dell orto 40
|
3.1.07, 22:26 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ondra píše: Ta maximalka je teorie,mam škodu 136GL s orig.celosklo tachometrem mi to jelo 180km/h,tetˇ mam kulaty budíky a rychlost na všechny kvalty je nižžší.Je pravda že od te doby už mam druhou převodovku a o dost silnější motor,ale tachec mi víc jak 160km/h neukaže.
Máš recht...je to jen přibližná rychlost... Ale to že ti nejde tacho za 160 je vada buď v tacho stejně jako ve stálym převodu převodovky s diferákem snad 4,44.Tak že se ti to sbírá jako sviň odspoda,páč máš ještě nějakejch 92 koní a krátkou převodovku a nebo ti lže budík že ...páč když ti jdou všechny kvalty do krátka?A 136 a rapid série podotýkám jede cca 180.Tak že ten první tacho vypadá dobře.Nejlepší je to vyzkoušet s kamarádem vedle sebe kolik ti a jemu to ukazuje... A úplně nejlepší je si ho nechat znovu ocejchovat,nebo koupit nový.A pravda je na světě.přibližná
|
3.1.07, 23:08 |
|
|
morfik
Příspěvky: 38 Bydliště: Chrudim
|
patrik-hp píše: morfik píše: Mám podobný problém, favorit, motor 781,136, 46kW, rv 90, najeto 55k km, na 4 max 110-120, pak se bojim ze klekne, 5 je tam jen pro parada, pridava jen kdyz se jede z kopce. v technicaku Vmax 150, ale nejvic co jsem jel po dalnici cca 135, vic to neslo. prijde mi ze nema vykon. nevite co to muze delat? motor komplet pretesnen, repase rozdelovace, za stovku ujedu cca 35-45 km vic ne. jiskru dava slusnou, serizoval odbornik s 20lety praxe. uz nevim. treba jen blbe zajetej (po dědovi) - ale zase jak novej. No to je docela mrzutý ti povím.Ale zas je jako z muzea Buď ta repase rozdělovače je ukvapená nebo motor je utahaný a podtáčený přesně jak říkáš,naprostá pravda ale taky třeba jestli se vůbec otevírá škrtící klapka druhého stupně v karburátoru naplno?...
repasi delali v autorizovanym skoda servisu dva tydny tak nevim jestli je ukvapena. a nevim jak s tou skrtici klapkou, jsem automechanik - amater. pro vas ostatni naprosta lama. auto je koupeny po nejakym dedovi z bazaru, kdyz jsem ho kupoval tak bylo netknute... jako by s nim vubec nejezdil., pravidelny servisy atd... nevim kolik ma presnej stav ale odhadem 55000 jelikoz mam na pocitadle 38 000 (je rozbitej). pak jsem ho nááhodou (znamej od pratchýně) potkal a vypadal že autům (škodovkam) docela dost rozumi. takze pochybuju ze by byl blbe zajetej ale nejsem si jistej. mam ho rok a pul a zral kolem 7-8l ted kdyz to zhruba prepocitam tak cca 13-14l s tím že výkon šel rapidně dolů a přitom nic takovyho jako že by me brzdili kola nemam.. nevim co s tim, asi se ho na jare zbavim... ted naposled mi chcipla spinaci skrinka (psal sem do sekce motor) ale asi ten vyvod z elektromagnetu volnobehu prepojim natvrdo na kabilek k nadobce s brzdovou kapalinou (ta taky spíná po startu (a funguje)) (takovej malej off-topic)
|
4.1.07, 00:10 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
morfik píše: patrik-hp píše: morfik píše: Mám podobný problém, favorit, motor 781,136, 46kW, rv 90, najeto 55k km, na 4 max 110-120, pak se bojim ze klekne, 5 je tam jen pro parada, pridava jen kdyz se jede z kopce. v technicaku Vmax 150, ale nejvic co jsem jel po dalnici cca 135, vic to neslo. prijde mi ze nema vykon. nevite co to muze delat? motor komplet pretesnen, repase rozdelovace, za stovku ujedu cca 35-45 km vic ne. jiskru dava slusnou, serizoval odbornik s 20lety praxe. uz nevim. treba jen blbe zajetej (po dědovi) - ale zase jak novej. No to je docela mrzutý ti povím.Ale zas je jako z muzea Buď ta repase rozdělovače je ukvapená nebo motor je utahaný a podtáčený přesně jak říkáš,naprostá pravda ale taky třeba jestli se vůbec otevírá škrtící klapka druhého stupně v karburátoru naplno?... repasi delali v autorizovanym skoda servisu dva tydny tak nevim jestli je ukvapena. a nevim jak s tou skrtici klapkou, jsem automechanik - amater. pro vas ostatni naprosta lama. auto je koupeny po nejakym dedovi z bazaru, kdyz jsem ho kupoval tak bylo netknute... jako by s nim vubec nejezdil., pravidelny servisy atd... nevim kolik ma presnej stav ale odhadem 55000 jelikoz mam na pocitadle 38 000 (je rozbitej). pak jsem ho nááhodou (znamej od pratchýně) potkal a vypadal že autům (škodovkam) docela dost rozumi. takze pochybuju ze by byl blbe zajetej ale nejsem si jistej. mam ho rok a pul a zral kolem 7-8l ted kdyz to zhruba prepocitam tak cca 13-14l s tím že výkon šel rapidně dolů a přitom nic takovyho jako že by me brzdili kola nemam.. nevim co s tim, asi se ho na jare zbavim... ted naposled mi chcipla spinaci skrinka (psal sem do sekce motor) ale asi ten vyvod z elektromagnetu volnobehu prepojim natvrdo na kabilek k nadobce s brzdovou kapalinou (ta taky spíná po startu (a funguje)) (takovej malej off-topic)
Tak dobrá,dobrá,dobrá.A jsi amatér...tak co ti poradit???.Tak to dej znovu do servisu,že to nejede...reklamuj to.Na to máš právo.Ten musí mít zvuk jako pila,když má najeto 55 a repasovanej rozdělovač.Dej jim to,ať to opraví.A řekni jim,že to jede na čtyři 120 max.a je to naprosto zabitý...musí alespoň těch 140-150 za čtyři snad i bez oleje
|
4.1.07, 18:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|