Autor |
Zpráva |
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
karburator DDSR 3159
mam tenhle karbec doma, dostal jsem ho darem. chci se zeptat jestli je to dobry nebo spatny? kdybych to namontoval třeba do 120ky jak to s tim jede a tak... proste nejaky realny info o tom jestli nekdo s tim mate zkusenosti. popripade jestli je to hodnotna vec mezi škodovkařema by me zajimalo.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.5.09, 16:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
původně je z erka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.5.09, 16:54 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Sadra17 píše: původně je z erka
ano, to jsem se na googlu taky dozvedel, ale zajima me spys jak to s tim jede jestli je to treba zivejsi nebo tak. s Rkem jsem nikdy nejel tak nevim jak to jezdi.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.5.09, 17:23 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
erko jezdi jako das, ale neni to jen v karburaci
|
4.5.09, 17:46 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
I 120ka by s tim mohla jet o poznani lip. Myslim ze pokud je v dobrym stavu, je to docela hodnotnej dil.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
4.5.09, 17:50 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
pokud dá erkovou vačku a C vahadla
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.5.09, 17:52 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Já ho jezdím teď na favo motoru i na seriové 120 jsem ho chvíli měl a na obojím znatelně lepší. Víc točí, lepší zátah a akcelerace, plynulejší přechody... Spotřeba skoro stejná, trošku větší. Jediné co mě na něm trochu sere je že se při dravé jízdě v prudkých zatáčkách přelívá a vynechává... Ale prý se to dá vychytat. Lehce se dá taky vychytat nucené otvírání klapky 2.stupně. atd.
Tož tak ze zkušenosti...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
4.5.09, 18:00 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Dyno píše: Já ho jezdím teď na favo motoru i na seriové 120 jsem ho chvíli měl a na obojím znatelně lepší. Víc točí, lepší zátah a akcelerace, plynulejší přechody... Spotřeba skoro stejná, trošku větší. Jediné co mě na něm trochu sere je že se při dravé jízdě v prudkých zatáčkách přelívá a vynechává... Ale prý se to dá vychytat. Lehce se dá taky vychytat nucené otvírání klapky 2.stupně. atd. Tož tak ze zkušenosti...
supr, presne tohle jsem chtel vedet. jo a jeste co znamena trosku vetsi spotreba? se 120kou jsem jezdil za 8/100 a ted tam mam favo 135 s lekrem ze 136ky a jezdi to za 6,5-7. prave jsem nevedel jestli ma smysl to vubec zkouset jak to s tim pojede, ale asi to vyzkousim...
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.5.09, 18:18 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.5.09, 18:36 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
chlastat to bude vic, tyhle karburace se jeste nedelali moc s ohledem na spotrebu ani emise
|
4.5.09, 18:59 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
No tak na spotřebu 6,5-7l zapomen, já nevím přesně kolik mi to žere, nikdy jsem to radši neměřil a to je těžko to určovat, záleží jak jezdíš Já myslím že 8,5-10L nějak tak asi.
A jestli ho tam dávat to ti neřeknu, to výše co jsem psal jsem srovnával se SEDRem. Srovnání s LEKRem ti nepodám. Jinak vypadá ještě hodně pěkně, otevři, vyčisti, pokoumej...
A jak ti to jezdí s tím LEKRem?? Jaké máš pocity? A foto zástavby? Kdysi jsem o tom taky uvažoval...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
4.5.09, 20:03 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
LUCAS píše: Dyno píše: Já ho jezdím teď na favo motoru i na seriové 120 jsem ho chvíli měl a na obojím znatelně lepší. Víc točí, lepší zátah a akcelerace, plynulejší přechody... Spotřeba skoro stejná, trošku větší. Jediné co mě na něm trochu sere je že se při dravé jízdě v prudkých zatáčkách přelívá a vynechává... Ale prý se to dá vychytat. Lehce se dá taky vychytat nucené otvírání klapky 2.stupně. atd. Tož tak ze zkušenosti... supr, presne tohle jsem chtel vedet. jo a jeste co znamena trosku vetsi spotreba? se 120kou jsem jezdil za 8/100 a ted tam mam favo 135 s lekrem ze 136ky a jezdi to za 6,5-7. prave jsem nevedel jestli ma smysl to vubec zkouset jak to s tim pojede, ale asi to vyzkousim...
Zaujímavé údaje, ja som jazdil so 120tkou v zmiešanej prevádzke za 6,8 l/100 (dlhšia trasa tak 5,8 l/100) a Favo motor mi bere tak 7,5/6,0...
No, DDSR šlape o poznanie lepšie, ako všetky EDSR A SEDR (okrem teda T613 SEDR) a spotreba? Bude závisieť hl. na Tebe...mne na Š110LS (mala origo DDSR, bo malaRkový motor) spotreba po výmene DDSR -> SEDR120 nejak znateľne nepoklesla, zato výkon poklesol brutálne...
Keby si ho náhodou chcel predať, tak som prvý v poradovníku!
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.5.09, 07:21 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Dyno píše: No tak na spotřebu 6,5-7l zapomen, já nevím přesně kolik mi to žere, nikdy jsem to radši neměřil a to je těžko to určovat, záleží jak jezdíš Já myslím že 8,5-10L nějak tak asi. A jestli ho tam dávat to ti neřeknu, to výše co jsem psal jsem srovnával se SEDRem. Srovnání s LEKRem ti nepodám. Jinak vypadá ještě hodně pěkně, otevři, vyčisti, pokoumej... A jak ti to jezdí s tím LEKRem?? Jaké máš pocity? A foto zástavby? Kdysi jsem o tom taky uvažoval...
aha, takze necham LEKR. Zatím to nemam uplne vyladeny, je tam motor favo135 ale karbec ze 136ky protoze na ty 135ce byl spatnej. chystam pomalu 136ku a vlecku. s tim lekrem bych rekl ze to ma mnohem lepsi prechody, zadny diry v plynu, nastartujes a jedes, zadna cukani, nic... celkem pohodicka. jako honil jsem peugeot 106 ale ve 120ti uz jsem to vzdal protoze uz se tomu moc ani nechtelo ale spotreba neprekrocila 7l/100 takze spotreba taky dobra. dynamika bych rekl trosku pokulhava, zda se mi ze se sedrem kdyz jsem tocil pres 4000 tak to tahlo víc. ale jeste jsem to tak moc netestoval. nejaky fotky mam ve svy garazi: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=90 na konci strany
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
5.5.09, 09:27 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Koukam ze ti pezoti jsou vsude stejni
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.5.09, 09:36 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Matthes píše: Koukam ze ti pezoti jsou vsude stejni
jo a to jeste ridila nejaka mlada holka, takze jsem z toho radost nemel
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
5.5.09, 10:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|