Instalace zadniho sterace a ostrikovace
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Pšední ani zadní stěrače myslím nejsou přes relátka, nejsem si ale jistý. Jen přední a zadní ostřikovač. Jeden káblík je přímo napájený po zapnutí klíčku a druhý po zapnutí páčky. Páčka se stlačí jen k sobě, ne nahoru. Jen k volantu je zadní stěrač a trošku více zatlačit je i s ostřikovačem. Ten přechod je někdy málo poznat, ale když jste ten stěrač neměl, nemělo by to být moc vychechlané.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.5.09, 08:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Přední stěrač určitě přes relátko je (nebo cyklovač). Zadní a ani ostřikovače ne.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
16.5.09, 11:39 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak buď jsem to nepochopil já, nebo někdo jiný. Díval jsem se do knížky, abych někoho nešidil. Je to přes relé, přední stěrač, zadní stěrač i ostřikovače. Navíc tam je ještě zpětné světlo. Je to napojené na pojistku č.5, a ta pojistka je spínána relátkem. Je to ale pro typy fáček od r.v. 92. Ty starší to měli asi jinak.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.5.09, 10:54 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Jo, omlouvám se, máš pravdu. Ale zvláštní, že není nikdy slyšet cvaknutí, když něco z toho zapnu.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.5.09, 13:38 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
Takze motorek zadniho ostrikovace i zadni sterac maji relatka? Nebo ne?A do ktere patice prijdou, nebo jsou tam od vyroby nachystany? A akorat neni dotazena elektrika k patym dverim pro ten sterac.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
18.5.09, 10:36 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Žádná relátka tam nejsou, stačí přidat čerpadlo, natáhnout hadičku a dva dráty z přední svorkovnice u podběhu do pátých dveří. Relé co asi myslí varok je relé, co spíná spotřebiče po zapnutí zapalování.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
Naposledy upravil Nepér dne 18.5.09, 12:23, celkově upraveno 1
|
18.5.09, 11:09 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Nepér píše: Relé co asi myslí varok je relé, co spíná spotřebiče po zapnutí zapalování.
Jo, konečně rozumné slovo. Jsem si pořád říkal, jak by mohlo jedno relé ovládat tři spotřebiče.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
18.5.09, 12:16 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
Tak dik. Ted je to snad uz jasne.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
18.5.09, 12:39 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
ötazka elektricka priprava pre motorcek zadneho ostrekovaca ma 2 kable alebo 3 . ja mam 3 kable modry cerveny zlty
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
18.5.09, 13:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
congy píše: ötazka elektricka priprava pre motorcek zadneho ostrekovaca ma 2 kable alebo 3 . ja mam 3 kable modry cerveny zlty
zo zväzku idú 2, ale na motorčeku sú 3, ten s očkom je kostra....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.5.09, 14:39 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
hmmmm zaujimave ja mam 3 neviete co to moze byt
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
20.5.09, 13:42 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
congy píše: hmmmm zaujimave ja mam 3 neviete co to moze byt
tri na motorre aleno zo zväzku
na motore majú byť 3, tam je jeden kostra jeden je napätie pri zapaľovaní, a jeden je impulz s páčky, zo zväzkov na konektorroch majú byť iba dva posledné, alebo niekto natiahol aj kostru...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.5.09, 19:23 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
to cogy: Myslim ze voltmetr bude tedka tvuj nejlepsi pritel. Vem ho a promer ty kable kde a kdy je na nich napeti. Je to nejspolehlivejsi zpusob jak to rychle zjistit.
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
20.5.09, 19:41 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
michalkatka píše: congy píše: hmmmm zaujimave ja mam 3 neviete co to moze byt tri na motorre aleno zo zväzku na motore majú byť 3, tam je jeden kostra jeden je napätie pri zapaľovaní, a jeden je impulz s páčky, zo zväzkov na konektorroch majú byť iba dva posledné, alebo niekto natiahol aj kostru...
original zapojeni instalace zadniho sterace ma kostru MIMO dvere a to z toho duvodu aby vse fungovalo jak ma :d
|
21.5.09, 10:12 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
21.5.09, 10:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|