Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
dej to na diagnostiku - nic nemusí odhalit ale spoustu možností vyloučí....nemáš např. propálený výfuk? Co takhle sedla ventilů? Ty nejsou podpálené?
|
14.5.09, 22:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
na diagnostice to nedavno bylo ale nic zvlaštniho neukazalo...propaleny vyfuk to slišim prvne?nevim auto jede normal otačky take ale proste na volnobeh se to cely rozkmita...ty ventyli kdybi byli propaleny nestřilelo by to do vyfuku?me se zda motor tichy ale vzhledem k tomu že sebou mrska tak mi to jakoby do toho vyfuku nestřili ale jakbi zadubla omlouvam se ale neumim to vysvetlit jinak přišti tyden jedu ke znamemu automechanikovi tak snad na neco přijde...jinak samotna řidici jednotka to delat nemuže??
_________________ Favorit BlackLine
|
15.5.09, 14:28 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
ješte takovej postřeh když je auto vcelku studene a jede sitiř tak je motor relativne v klidu....
_________________ Favorit BlackLine
|
20.5.09, 20:09 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tak jsem si to precetl cele a pochopil jsem ze pokud se ti motor trepe na volnobeh tak tipuju ze jde na tri valce..mozna ani ne.....kdyby si to treba natocil tak by to bylo supr....ale jinak...nikde jsem nenasel jestli si kontroloval svicky kabely vicko palec..plus nastaveni rozdelovace..o tom se tam psalo ale nevim jestli si to udelal....mala vule tam byt muze ale ne treba ctvrt otacky...pokud tohle nepomuze tak potom zemrit komprese muze byt podpalen nektery ventil...dale vule na ventilech....az tohle vse budes mit ok tak pak napis
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.5.09, 20:22 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
co se tyče zapalovani to je v pořadku tlaky jsem nemeřil ale poku by to jelo na tři valce tak by padali otačky a ty mam kolem 800-850..
_________________ Favorit BlackLine
|
20.5.09, 20:32 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
BlackTom píše: co se tyče zapalovani to je v pořadku tlaky jsem nemeřil ale poku by to jelo na tři valce tak by padali otačky a ty mam kolem 800-850..
ja nevim neslysel jsem to..ale ono si to prida i kdyby to slo na tri...to bmm jinak jde na volnobeh krasne klidne..tak z toho ussuzuju ze to jde asi na tri...zkus za chodu sundavat koncovky ze svicek jestli se zmeni chod motoru....a vem si rukavice..kope to
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.5.09, 20:35 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
a když nezmeni?...jinak motor jede normalne
_________________ Favorit BlackLine
|
20.5.09, 20:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
sáhni na kabely za chodu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.5.09, 20:45 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
a co by se melo stat?
_________________ Favorit BlackLine
|
20.5.09, 20:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jestli budou dobrý tak nic
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.5.09, 21:00 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
nemelo by to tedy zdechnout?
_________________ Favorit BlackLine
|
20.5.09, 21:06 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
nastartuj motor nech ho zahrat...aby se to klepalo jak pises...no a za chodu postupne sundavej kabely.....prvni.....a dej zpet..pak druhej..dej zpet...treti.....zopet a ctvrtej.....vzdy aby si mel dole jen jeden...vzdy pri sundani kazdeho kabelu se musi zpenit chod motoru a klesnout otacky....kazdej kterej sundas to musi udelat...pokud nektery sundas...a nic se nestane..motor pobezi dal porad stejne...tak ten valec ti nejde..a vem si na to rukavice...at nedostanes ranu.. nebo klestema s gumovejma rukojetma
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.5.09, 21:24 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
No chlapi,podle mě to přisává falešný vzduch přes posilovač brzd..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
21.5.09, 05:49 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
ked som zabudol zapojit posilovac motor bezal uplne skvele , akurat boli vyssie volnobezne otacky cca 1500
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
21.5.09, 10:52 |
|
|
BlackTom
Tydýt
Příspěvky: 142 Bydliště: Doma
|
no dnes rano když jsem jel do prace než se motor pořadne zahřal tak šlape pekne,po zahřati se opet celej rozklepe.jinak otačky jsou v rozmezi 800-1000 jak kdy,jinak při jizde nic nepocituji žadne cukani,akorad jsem zistil že mam prasklou hadičku co vede od ventiloveho vika (tenči)do zadu ke vstřikovani ale taby podle me takovou neplechu neudelala?
_________________ Favorit BlackLine
|
21.5.09, 15:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|