Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.9.24, 19:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Motor 135 vs. 136 

je medzi nimi velky rozdiel, alebo je to jedno?
ano, je to velky rozdiel 21%  21%  [ 4 ]
je to citit, ale nie velmi 37%  37%  [ 7 ]
nepoznat rozdiel 26%  26%  [ 5 ]
ide skor o rok vyroby a palivovu sustavu ako o tento rozdiel 16%  16%  [ 3 ]
Celkem hlasů : 19

 Motor 135 vs. 136 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
deekay píše:
elegant píše:
Ja sa síce nevyznám moc do motora, ale povedal by som, že tým údajom sa mení tvar vačky a tým sa menia časi otvorenia a zavrenia.

Ti poviem, to uiatd na FEI za moc nestojí, ak si nevieš predstaviť, že ako sa mení podľa toho údaju tvar tej vačky. Moc sa nedivým, lebo sa to tam nebere. FEI no more


ze menenim uhla sa meni otvaranie ventilov je mi jasne (ved o tom je vacka :D), zas az taky blby nie som :lol:
ale odkial a kde sa meria ten uhol, to neviem, a ako si odvodis (ak sa to vobec da ale asi nie......) z udaja vacky napr. 260/260 kedy ti otvara saci a kedy vyfukovy ventil ako to je uvedene tu http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=159
a to UIATD je aspon zadara 6 kreditov :wink: a keby si sa so Solid Edge-om zaoberal seriozne a dlhsie tak by si si vedel aj vlastnu vacku navrhnut :wink: ale okotovat by som to nevedel ani tak :lol:

Ak sa nemýlim, tak sa bere vonkajší uhol. Preto sedí pri väčšom čísle termín ostrejšia vačka. Čiže vlastne zmenšuješ tú dobu otvorenia alebo zatvorenia. Toto sú len logické úvahy, takže by to mohol ešte niekto odobriť :)

BTW. mal som Vereša a brali sme Catiu :wink:

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


4.1.07, 00:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
elegant píše:
deekay píše:
elegant píše:
Ja sa síce nevyznám moc do motora, ale povedal by som, že tým údajom sa mení tvar vačky a tým sa menia časi otvorenia a zavrenia.

Ti poviem, to uiatd na FEI za moc nestojí, ak si nevieš predstaviť, že ako sa mení podľa toho údaju tvar tej vačky. Moc sa nedivým, lebo sa to tam nebere. FEI no more


ze menenim uhla sa meni otvaranie ventilov je mi jasne (ved o tom je vacka :D), zas az taky blby nie som :lol:
ale odkial a kde sa meria ten uhol, to neviem, a ako si odvodis (ak sa to vobec da ale asi nie......) z udaja vacky napr. 260/260 kedy ti otvara saci a kedy vyfukovy ventil ako to je uvedene tu http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=159
a to UIATD je aspon zadara 6 kreditov :wink: a keby si sa so Solid Edge-om zaoberal seriozne a dlhsie tak by si si vedel aj vlastnu vacku navrhnut :wink: ale okotovat by som to nevedel ani tak :lol:


Ak sa nemýlim, tak sa bere vonkajší uhol. Preto sedí pri väčšom čísle termín ostrejšia vačka. Čiže vlastne zmenšuješ tú dobu otvorenia alebo zatvorenia. Toto sú len logické úvahy, takže by to mohol ešte niekto odobriť :)

BTW. mal som Vereša a brali sme Catiu :wink:


catia je husta :D v tom robili novy Airbus (to najvacsie lietadlo na svete tusim)
od nas chceli v solide len nejake smiesne skrutky, kostry trafakov a ohybane plechy jak keby som bol nejaky klampiar heh
ale zato very user friendly program, sama klikacka, az som neveril :D a ze sa v tom robia seriozne projekty ....

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.1.07, 00:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Matthes píše:
deekay píše:
asi mas pravdu, ale ta 50kW 136ka v dobrom stave moze byt celkom fajn :D by som si nejaku vyskusal.
ta moja 135ka ide jak slak (na 2ke pri 30 ked dam plyn na podlahu tak to vystreli :D)


Tak si dej ty rovny pisty :)


Alebo zníž hlavu a daj ostrejšiu vačku...rovno 254/254 z Feldy...škoda, že v tom článku nie sú aj vačky z Feldy, aj tie predsa pasujú do 102-130/Favo

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 7.1.07, 18:22, celkově upraveno 1



7.1.07, 18:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
deekay píše:
Matthes píše:
spartra píše:
na vačku jste zapoměli :roll:


Ted sem zrovna cumel do prehledu vacek jakej je v tom rozdil :D


a je? aky? tipujem ze 136 ma ostrejsu nakolko aj max krutak ma o daco vyssie


136 a 135 majú rovnakú vačku, iba 136 má rovné piesty=vyšší komp. pomer, 136x má ostrejšiu vačku to číslo 260/260 znamená podľa mňa po aký uhol otočenia kľuky je otvorený ventil ale to sa na techwebe musí dať nájst presne...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.1.07, 18:18
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
no hlasujte ludzo bozi, toto mi nestaci :twisted:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


24.1.07, 00:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz