|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
svicky pro upraveny motor
Autor |
Zpráva |
Notky
Příspěvky: 45 Bydliště: Hořicko
|
svicky pro upraveny motor
Ahoj, chtel bych se zeptat, jake svicky bych mel asi pouzit pro motor 781.136 s nasledujicimi upravami:
vacka 280/280
vypoukle T-pisty
ventilová péra Mini Cooper
upravene spalovaky, zvetsene kanaly, hlava -1mm
karburator pretryskovany a EDSR s jinymi difuzory
rozdelovac pritvrzeny S105
predstih 3°
dekuji za vase cenne rady nazory.
|
21.5.09, 21:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no to je dost
dal bych tam obyčejný NGKčka pro 136tku
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.5.09, 09:24 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
zkusit lepsi serii nebo pak o cislo studenejsi..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.5.09, 20:11 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
noo a ak sa sem mozem votriet ....
mam "skoroseriovy" favo motor (135). Kupil som ho v polorozobranom stave je tam vačka z erka a hlava bola taka vyžrata troška ... kupoval som sviečky ale až doma som zistil že su to BRISK D14YC - teda veelmi velmi studene pre 135ku. Povedal som si že ten motor len spojazdnim a mierne odladim na tychto sviečkach pretože ich pravdepodobne po par km zanesie kvoli tomu že su velmi studene. Avšak až dodnes verne a bezchybne slúžia - najazdil som na nich 2000 - 2500 km. Žiadne vynechavanie alebo ťažké štarty vždy to baflo na brnk. Myslím že tú hlavu niekto znižoval alebo čo lebo to ide sakra dobre No a teraz problém. Kúpil som NGKčky ale tepelnú hodnotu 5 (ekvivalent brisku 17 - teda do 135ky) a bojim sa aby zase neboli moc teplé Mám ich ísť vymeniť za rovnaké s tepelnou hodnotou 6 (ekvivalent Brisk 15) alebo mam na to hodit bobek ?
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
23.5.09, 22:43 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Normál pišou na brisk serveru, že pro motor 135 jsou vhodné 17ky a pro motor 136 svíčky 15ky. Pokud je motor upravovaný, tak to nikdo neví, jedině experimentovat. Já koupil 136 BMM a byly tam 17ky. Do města to jde, ale na delší cesty přestával motor pořádně táhnout. Dal jsem 15ky a paráda. Motor je však upravován, tak jsem tam teď dal 14, které jsem konečně sehnal. Rozdíl mezi 15kami a 14kami se mi zdá ale minimální.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.5.09, 12:07 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
varok píše: ... Já koupil 136 BMM a byly tam 17ky. Do města to jde, ale na delší cesty přestával motor pořádně táhnout. Dal jsem 15ky a paráda.
na svieckach citis zmenu kedy taha a kedy nie ?
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
24.5.09, 14:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Nevím, jestli jsem to nazval správně. Myslel jsem, že když jsou špatné svíčky, tak motor má špatný chod, popř. špatné jízdní vlastnosti.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.5.09, 14:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|